Ja die is stiekem ook te lang, maar die luister ik veel anders. De andere albums zijn mooie conceptalbums, die je als albums moet luisteren. Being There is gewoon een album met alleen maar no-nonsense geniale rock/alt-country nummers die je in willekeurige volgorde kan luisterenquote:
Had die op mijn mobiel gezet, daardoor best veel geluisterd en vandaag maar eens wat meer in verdiepen dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou ok, ze duren even lang...maar AGIB is veel veelzijdiger...Summerteeth luister ik zelden uit, vooral het einde vind ik echt niet zo goed, en het album komt op mij over als een enorm lang album met veels te veel nummers..
Maar goed, alles relatief. Alles van hun is echt fantastisch. Enige domper vond ik het laatste album, maar die had dan wel weer hun allerbeste nummers Art of Almost
Zonder Less Than You Think zijn ze exact hetzelfde in lengtequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef DO2 het volgende:
Volgens mij scheelt het zo'n 9 minuten, Norrage.
Maar goed... A Ghost Is Born is ook een uitstekende plaat, natuurlijk.
Maar wat mij betreft zijn YHF en Summerteeth toch echt de meesterwerkjes.
Enige nummer van Wilco waar iedereen mee wegloopt waar ik helemaal niks mee kan.... :/quote:
quote:
Jij... Spoort... Gewoon... Niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Enige nummer van Wilco waar iedereen mee wegloopt waar ik helemaal niks mee kan.... :/
Als ik een top 10 slechtste nummers van Wilco zou opzetten, staat deze daarinquote:
Je bedoelt dat het allemaal al eens eerder is gedaan..?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef Tchock het volgende:
Wat is dit voor onzin. Ik luister voor de eerste keer Settle van Disclosure en ik ken tot nu toe elke track al.
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ik een top 10 slechtste nummers van Wilco zou opzetten, staat deze daarin![]()
Tsja...waarom, weet ik niet. Doet me gewoon niets
Nee, dat ik letterlijk deze tracks al voorbij heb horen komen. Geen idee waar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef DO2 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het allemaal al eens eerder is gedaan..?
Oh, zo. Ja, ze hebben wel een aantal hits gehad, geloof ik. Dus dat kan zomaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ik letterlijk deze tracks al voorbij heb horen komen. Geen idee waar.
Maar het album is heel nieuw, toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:21 schreef DO2 het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja, ze hebben wel een aantal hits gehad, geloof ik. Dus dat kan zomaar.
Je slaapluistert i.p.v. slaapwandelt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ik letterlijk deze tracks al voorbij heb horen komen. Geen idee waar.
Beetje cliche keuzes hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:22 schreef Moody het volgende:
Vind Jesus, Etc. en Impossible Germany de hoogtepuntjes.
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:26 schreef DO2 het volgende:
En dan vergeet je zelfs White Noise nog, Tchock. Die gaat ook al een tijdje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |