Hehe, Jeff Tweedy is weliswaar een held, maar het is toch echt een volledige bandquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef neohu het volgende:
De laatste tijd best veel Wilco aan het luisteren, vooral The Whole Love. Wat vinden jullie zijn beste album?
Hahaha excuus, ik wist wel dat het een band was (ergens)quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe, Jeff Tweedy is weliswaar een held, maar het is toch echt een volledige bandVerder ga ik voor de klassieker: Yankee Hotel Foxtrot (hopelijk in de juiste volgorde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef Norrage het volgende:
Wat Wilco albums?
A Ghost is Born, by far![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij staat aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neohu heeft nog geen signature
Summerteeth is fantastisch maar.....te lang...quote:
Hij kan niet lang genoeg duren wat mij betreft.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Summerteeth is fantastisch maar.....te lang...
A Ghost is Born duurt veel langer, man.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Summerteeth is fantastisch maar.....te lang...
Nou ok, ze duren even lang...maar AGIB is veel veelzijdiger...Summerteeth luister ik zelden uit, vooral het einde vind ik echt niet zo goed, en het album komt op mij over als een enorm lang album met veels te veel nummers..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef DO2 het volgende:
[..]
A Ghost is Born duurt veel langer, man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |