Nicequote:Op maandag 17 juni 2013 19:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Veel te veel, afgelopen weekend naar Pinkpop geweest. Dit weekend toch nog naar Best Kept Secret (toch over gehaald) en dan weer naar Glastonbury. Ik en mijn festival verslaving
Tsk!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Positieve discriminatie heet dat. Toetoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog meer.
Was Prodigy vet? De recenties op NU.nl waren niet zo heel goed?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:49 schreef µ het volgende:
[..]
Nice.
Dit weekend Indian Summer Festival gedaan. Prodigyyyyyy. Komende vier weken elk weekend een festival
.
quote:The Prodigy
Toen The Prodigy geboekt was voor Indian Summer Festival werd er gesproken van "een gedroomde afsluiter". Dat de groep toch niet zo goed op het festival past, wordt al duidelijk als de eerste tonen van Voodoo People worden ingezet. The Prodigy overschreeuwt zichzelf. Hierdoor begint de agressie die de muziek met zich mee brengt op ongestructureerde chaos te lijken.
Het is jammer, want de hele weide staat vol met bezoekers die alleen voor de Britse dance-act lijken te komen. Al met al valt de agressieve The Prodigy totaal uit de toon op een festival dat juist de hippiesfeer ademt en daar kan zelfs de man die de portretten van de band op zijn rug getatoeëerd heeft niets aan doen.
Nu.nl zei dat prodigy er niet paste. Maar dat maakte het optreden niet minder voor mijquote:Op maandag 17 juni 2013 20:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was Prodigy vet? De recenties op NU.nl waren niet zo heel goed?
Awakeningsquote:Op maandag 17 juni 2013 20:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus techno avondje: Maceo Plex, Nina Kraviz & Richie Hawtin? Nice
Same here.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi ja, alleen zal ik nooit iemand meekrijgen naar Awakening helaas.
Klein voortentje is toch altijd wel chill he.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef rubbereend het volgende:
over tent gesproken, vandaag deze gekocht bij de Lidl:
[ afbeelding ]
Gold Panda is zonder de dj ervoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Zelfbevestigingen:
Misters And Missisippi, Dj Koze, CVRCHS, Dj Gold Panda, Balthazar, Tokimonsta, Nina Kraviz, Larry And His Flask, Gojira, Austra.
Het word weer eens tijd voor Rapid Razor Bob lijkt me.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi ja, alleen zal ik nooit iemand meekrijgen naar Awakening helaas.
Dat wordt nieuwe vrienden zoeken.quote:
Tja. Dat geeft wel aan dat ze niet alles weten.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ow op Lowlove stond er ook "DJ" ervoor.
Dus EvE komt donderdag met niks nieuws........quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Zelfbevestigingen:
Misters And Missisippi, Dj Koze, CVRCHS, Dj Gold Panda, Balthazar, Tokimonsta, Nina Kraviz, Larry And His Flask, Gojira, Austra.
Deze week toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Zelfbevestigingen:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klein voortentje is toch altijd wel chill he.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga zelf lekker een gerucht de wereld in helpen. Was zaterdag bij Manu Chao, die 10 jaar niet in Nederland geweest was. En na afloop zei hij 'see you soon'.
Wel een echte festivalband ook natuurlijk.
bongo bongquote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ken eigenlijk maar 2 nummers van Manu Chao![]()
Mr. Bobby & Me Gustas Tu
Geen flauw idee, dacht dat het Bongo Bong heette.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik luister het nu maar dat is precies het zelfde Mr. Bobby?
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 17-06-2013 om 21:25:15Hoppa! Weer een mooie set van meer dan 20 muzieknamen rond. Nog een paar erbij en dan woensdagochtend bij @giel3fm aankondigen! #LL13 reageer retweet
King Kong Five speelt ie ook nog steeds, uit z'n Mano Negra-tijdquote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ken eigenlijk maar 2 nummers van Manu Chao![]()
Mr. Bobby & Me Gustas Tu
Oh kut woensdag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waar blijven die namen? Ik luister nu tegen mijn zin in naar Giel
Austra, nondeju. AUSTRA!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Dizzee Rascal lijkt me wel ok. De rest ken ik niet of vind ik niet heel bijzonder.
Ja het is ook helemaal niet lekker weer ofzo!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:06 schreef friekin_ het volgende:
Wat een kutdag, nutteloos naar Giel zitten luisteren. fml enzo.
Ik kan niet goed tegen hitte en moet leren voor tentamens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:23 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja het is ook helemaal niet lekker weer ofzo!
Maar dat was natuurlijk hier al lang bekend! Dus geen nieuwe naam meerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Austra, nondeju. AUSTRA!
Al moet ik zeggen dat ik de eerste cd leuker vond dan de tweede.
Ik ben snipverkouden met dit weer....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef AMDB het volgende:
Lowlandsweer vandaag!
Lekker binnen aan de scriptie
Niet officieel! *stampvoet*quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar dat was natuurlijk hier al lang bekend! Dus geen nieuwe naam meer.
WOENSDAG!!!..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waar blijven die namen? Ik luister nu tegen mijn zin in naar Giel
Ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is hier de afdeling, leuk morgen nieuwe namen HATSJOE EN *snotter*? Want dan ben ik juist.
Ik heb er ook last van, geen hooikoorts. Maar gewoon verkouden van de Airco, rijden met open ramen etc.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is hier de afdeling, leuk morgen nieuwe namen HATSJOE EN *snotter*? Want dan ben ik juist.
Ik ook verkouden, had m'n gulp open laten staan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, geen hooikoorts. Maar gewoon verkouden van de Airco, rijden met open ramen etc.
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef AMDB het volgende:
Lowlandsweer vandaag!
Lekker binnen aan de scriptie
Enige keer dat ik geweest ben, dus voor mij is 't lowlands weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 keer in de 10 jaar is t warm op Lowlands en dan gaan jullie dit bestempelen als Lowlandsweer?
Lekkere curvequote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gvd, stoot net mn kop, net geen hechtingen denk ik. Blood all over the place.
Anders vertoon ik nog meer SOG. Elke keer andere nummers uitzoeken enzo. Werkt nietquote:
Aww, druipertje nu?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook verkouden, had m'n gulp open laten staan.
Nope.quote:
Haal het weg, mijn fantasie maakt overuren,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope.
But does this look infected?
[ afbeelding ]
Tik het maar uit je beeldscherm, daar was je gisteren ook zo goed inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Haal het weg, mijn fantasie maakt overuren,
Bamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tik het maar uit je beeldscherm, daar was je gisteren ook zo goed in
Op LL of dat het gewoon een hit in zijn algemeen was? Dat tweede weet ik wel, eerste niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef indiaantje89 het volgende:
BONKERS![]()
Dat was toch een succes een aantal jaar terug?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef indiaantje89 het volgende:
BONKERS![]()
Dat was toch een succes een aantal jaar terug?
Ja, klopt wel. Ikzelf ben meer fan van andere organismen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:14 schreef AMDB het volgende:
Tip voor als je een leuke dame op LL weet te scoren:
[ afbeelding ]
Klopt dit, friekin?
Da's toch gewoon µ nu?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:18 schreef friekin_ het volgende:
Ik weet het weer! Pirania was de stats kerel! Waar is hij?
Met Pir hadden we zeker 800 topics meer volgeluld hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef friekin_ het volgende:
Pir is nog actief zo te zien, bij VBL en ONZ.
Inderdaad. En ik wil weten hoe hoog ik op de ranking sta nu.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Met Pir hadden we zeker 800 topics meer volgeluld hier.
Anders de user Piles even vragen om de reeks toe te voegen aan z'n site (http://piles.nl/fok/).quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik wil weten hoe hoog ik op de ranking sta nu.
Andere proxy?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef AMDB het volgende:
Weten jullie dat het schijtirritant is als je geen toegang hebt tot een artikel dat wellicht belangrijk kan zijn voor je scriptie?
Gaat niet werken denk ik. Staat op Wiley, en als er vanaf mijn departement geen toegang tot dat journal is dan vraag ik me af vanaf welke dat wel zou moeten kunnen. Beetje onlogisch.quote:
Geef de link eens. Misschien kan ik er wel op voor je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef AMDB het volgende:
Weten jullie dat het schijtirritant is als je geen toegang hebt tot een artikel dat wellicht belangrijk kan zijn voor je scriptie?
http://onlinelibrary.wile(...)2.tb00349.x/abstractquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef de link eens. Misschien kan ik er wel op voor je?
Tenzij hij fulltime is gaan werken...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Met Pir hadden we zeker 800 topics meer volgeluld hier.
The Staves, is dat wat ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar dus..The Veils, The Staves en Dizzee Rascal dus waarschijnlijk. Nice.
Ik vind het wel leuk, maar je moet ervan houden. Meiskes met countryfolk muziek.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet een IT-baan hebben waar je niet 24/7 kan FOK!en
regen op Lowlandsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt araab dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij araabMUZIK zul je me dus niet treffen, he.
Wat een zenuwenmuzak.
U/µ ? Jij weet dat toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef RemCOW het volgende:
Ik ben er ook weer dit jaar2e keer ooit... jaja.
Nu we het toch over het weer hebben....zijn er ook lijstjes van het weer van de afgelopen LL-edities??
Nooit geweest.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ehm. Was je geen mod ofzo? Of vergis ik me?
Ik maak nooit grapjens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]nu weet ik niet of je een grapjen maakt.
Alweer? Die kun je toch overal zien? Ondertussen zelfs op Pinkpop.. Stond vorig jaar al op LL.quote:
twitter:miss_katrien twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 12:14:30Feest! #Lowlands @ HEMA Hoofdkantoor http://t.co/BeRdOklDL6 reageer retweet
quote:WIN tickets voor LOWLANDS!!
Challenge:
Op Nedap’s Magnetic Meeting Point draait alles om mensen ontmoeten. Onze vraag aan jou: Hoe kunnen we dit nog makkelijker en leuker maken?
Oftewel: How to automate meeting people?
Nedap daagt jou en je mede-studenten uit om een relevante maar vooral leuke technologische oplossing te vinden voor het ontmoeten van mensen op een festival!
Dus, vraag je studiegenoten, maak een kort filmpje met jouw idee, mail m naar lowlands@nedap.com en maak kans op Lowlands tickets!! Deadline: 30 juni!
quote:Nieuwe namen!
Holy smokes, wat is het heet! Uiteraard geen reden om niet nog een hele hoop nóg hetere acts te droppen… Here it comes:
Nirvana, wie kent ze niet? De Amerikaanse grungehelden zonder wie de popgeschiedenis heel anders was verlopen. Hetzelfde geldt voor hun legendarische album 'Nevermind'. Tof nieuws dus dat we die plaat op Lowlands van voor naar achter laten naspelen. O.a. The Opposites feat. Epic Fuel, Mister and Mississippi, DeWolff, Elle Bandita en Kensington ontfermen zicht over alle krakers op het album en gieten er hun eigen sausje over!
Nog iets gemist op Lowlands vorig jaar? Behalve een verfrissend briesje was dat misschien Chase and Status. Het Britse drum & bass-duo is immers een vaste waarde op Lowlands. Vorig jaar sloegen ze even over, maar dit jaar zijn ze er weer!
Winne, Jiggy Djé en Sticks behoren tot de beste mc’s van het land. Alledrie hebben ze hun successen gevierd, nu doen ze dat samen, als Great Minds. Dat het een geweldig optreden gaat worden op Lowlands, is een bescheiden voorspelling!
Bergen lof, dat kreeg Mount Kimbie toegezwaaid voor z’n debuut op Lowlands 2010. Ja, de fijnproeversdubstep van dit Britse duo scoort altijd goede punten op hun festivalrapport!
Na vier albums klinkt de Brits/Nieuw-Zeelandse band The Veils hartstochtelijker dan ooit, soms op het waanzinnige af. Dat belooft veil, en hun eerdere optreden op Lowlands 2006 bewees het al: live reikt hun intensiteit tot aan de hemel.
Metalband Gojira is een waarachtig bruut metalmonster, dat in het afgelopen decennium met overweldigend succes op rooftocht over de aardbol is getrokken. En met hun machtig groovende mix van death- en progressive metal walsen de vier Fransozen straks over Lowlandia heen!
En nog heel veel meer fijns:
Balthazar | The Boxettes | Fiddler’s Green | Gold Panda | The Hard Way | Jagwar Ma | DJ Koze | Larry and his Flask | MS MR | Mister and Mississippi | Nina Kraviz | Noah and The Whale | Noisia | Sam Amidon | Satellite Stories | Snakehips | Tim Vantol | Totally Enormous Extinct Dinosaurs | traumahelikopter | Vondelpark
Ik ga voorlopig voor het eerst sinds een paar jaar niet, maar dit is ook de beste line-up sinds jaren vind ik. Inderdaad ook maar eens op marktplaats/facebook kijken half augustus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:58 schreef portie het volgende:
Ik heb dit jaar (nog) geen kaartje, maar wat een toffe namen weer. Ga paar dagen voor lowlands nog maar weer eens kijken. Voorlopig is er een groot tekort aan grote namen dus hopelijk kan ik een goedkoop kaartje scoren.
Dit en verderquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Jagwar Ma![]()
Vondelpark![]()
Mount Kimbie![]()
Nirvana Covers
Vond ik ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
OP Is overigens bij gewerkt.
Opvallend overigens geen Dizzee Rascal
Lijkt het op ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat Nirvana gebeuren is de vervanger van Lowlands zingt?
Hier nog éénquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
ken d'r niets van
Maar dat is niet erg want er staan al zo veel namen op de bill die ik wél ken én wil zien dat ik het al druk genoeg krijg![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hier nog één(behalve Mr. & Miss. dan maar dat hoef ik niet zo nodig nog eens te zien- sowieso wat een naam
) Nou word ik sowieso oud want ik ken nauwelijks iets van het tot-nu-toe programma
en ik heb niet de hoop dat de bands die ik graag had gezien op LL nog gaan komen. Echter is dat wel eerder zo geweest dat ik nauwelijks iets kende en dat waren uiteindelijk de beste Lowlandsjaren voor mij
Kans om leuke (voor mij) onbekende bands te gaan ontdekken
Helemaal prima dus!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo werkt dat vaak wel op LL. Als we vooraf zo iets hebben van 'nah we zien wel, niet iets speciaals om te kijken.' dan komen we de pareltjes tegen
Ow, ik ken uit dit lijstje toch (al) wel een aantal namen. Nou ja, nog genoeg onbekendsquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Alabama Shakes, Austa, Balthazar, Band Of Horses, Dizzee Rascal, Editors, Empire Of The Sun, Foals, Franz Ferdinand, Frightened Rabbit, Jacco Gardner, Kendrick Lamar, Kodaline, Major Lazer, Mount Kimbie, Nero, Nick Cave & The Bad Seeds, Nine INch Nails, Noah & The Whale, Noisa, Richie Hawtin, Tame Impala, The Joy Formidable, The Knife, The Opposites, Villagers....
Ik wil nu al te veel zien
Jij kan mijn beste vriend wel meenemen. Hij gaat precies voor deze namen. Clashed elke keer weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Must see:
NIN, Editors, Slayer en Nick Cave
Waarschijnlijk wel ff kijken:
Seasick Steve, Frans Ferdinand, Alabama Shakes, Nero, Jake Bugg, The Lumineers
Benieuwd naar:
Band of Horses, Biffy Clyro, Kandrick Lamar, Tame Impala, Tom Odell, Imagine Dragon, Major Lazer, Michael Kiwanuka, Gojira, Kodaline, Traumahelikopter.
En dan moet ik dus nog namen gaan beluisteren die me nog níets zeggenDrukke boel dus
Je mist Foals nog.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Must see:
Benieuwd naar:
Band of Horses, Biffy Clyro, Kandrick Lamar, Tame Impala, Tom Odell, Imagine Dragon, Major Lazer, Michael Kiwanuka, Gojira, Kodaline, Traumahelikopter.
En dan moet ik dus nog namen gaan beluisteren die me nog níets zeggenDrukke boel dus
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij kan mijn beste vriend wel meenemen. Hij gaat precies voor deze namen. Clashed elke keer weer.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moet me nog inluisteren! Ik neem het mee als tip
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Deze plaat gaan ze nooit meer overtreffen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Hij is welkom in onze groep hoor!
Je eigen gang gaan natuurlijk. We hebben een groep die elkaar ook eigenlijk alleen op LL ziet en we kennen elkaar ook van LL (met een paar schakels die bevriend zijn zeg maar). Het leuke is dat we elkaar enorm inspireren en we zo allemaal elkaar naar nieuwe dingen mee nemen. En verder hebben we vaak een vaste hang-out op de Alpha-heuvel waar we elkaar regelmatig weer treffen en natuurlijk in ons tentenkamp. We zijn allemaal niet van die dansers dus zitten we vaak rond 2 uur onder de tent te bieren en zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een paar jaar terug wilde hij liever Seasick Steve zien dan Omar Souleyman. Het is daarna nooit meer hetzelfde geworden
Maar zonder dollen: hoe doen jullie dat in een groep, met allemaal uiteenlopende smaken? Compromis sluiten? Of je eigen gang gaan?
Seasick Steve was echter wel erg gaaf hoor in 2011!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een paar jaar terug wilde hij liever Seasick Steve zien dan Omar Souleyman. Het is daarna nooit meer hetzelfde geworden
Maar zonder dollen: hoe doen jullie dat in een groep, met allemaal uiteenlopende smaken? Compromis sluiten? Of je eigen gang gaan?
Nope, alleen Nirvana 2 songs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan je weer met Kensingtondie zullen ook wel een solo optreden geven verwacht ik.
Zal wel ergens begin Juli worden.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:53 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Seasick Steve was echter wel erg gaaf hoor in 2011!
Ah ok, had ze eigenlijk wel verwacht zelf in de Alpha. Jongens zijn behoorlijk populair geworden. En hun optreden op Pinkpop zag er ook niet verkeerd uit.quote:
Klinkt ideaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je eigen gang gaan natuurlijk. We hebben een groep die elkaar ook eigenlijk alleen op LL ziet en we kennen elkaar ook van LL (met een paar schakels die bevriend zijn zeg maar). Het leuke is dat we elkaar enorm inspireren en we zo allemaal elkaar naar nieuwe dingen mee nemen. En verder hebben we vaak een vaste hang-out op de Alpha-heuvel waar we elkaar regelmatig weer treffen en natuurlijk in ons tentenkamp. We zijn allemaal niet van die dansers dus zitten we vaak rond 2 uur onder de tent te bieren en zo
En desnoods ergens alleen heen. Ik heb daar geen moeite mee. Heb sowieso veel LL alleen rondgelopen, heeft ook wel weer wat.![]()
Nee klopt, en ze hadden er vorig jaar al moeten staan natuurlijk. Maar goed, passen niet binnen de programmering op het moment en dus doen alleen het Nirvana project.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah ok, had ze eigenlijk wel verwacht zelf in de Alpha. Jongens zijn behoorlijk populair geworden. En hun optreden op Pinkpop zag er ook niet verkeerd uit.
De 'must see's' zijn de acts waar ik moeite voor ga doen en lang wil zien, de rest zal ook fragmentarisch zijn behalve waar ik echt geraakt/geboeid raakquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klinkt ideaal.
Ik heb gewoon een heul ander ritme, ik sta nergens echt lang. Of het moet me echt grijpen. Wil zoveel mogelijk zien..
Mijn beste vriend is van het vooraan staan en mee grunten. Ofzo.
We gaan dit jaar met een groep van 16 man waar de smaken gelukkig ook wel bij elkaar passen. Toch idealer dan met zijn 2e zijn en overal alleen heen moeten.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Must see:
Benieuwd naar:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef µ het volgende:
Playlist aangepast.
Nieuwe artiesten erbij. Het is een groovesharklijst, dus je kan gratis luisteren zonder reclameonderbrekingen.
Hoeft van mij niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu hoor ik James Blake op 3FM, die mis ik eigelijk ook nog wel in de line-up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
Absoluut.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Chase & Status was in 2011 wel vet overigens in de Grolsch
Live nog veul beter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Deze plaat gaan ze nooit meer overtreffen
Je eigen gang gaan en dan bepaalde tijden/plekken na het concert afspreken. Want met SMS is t nogal eens dat die pas 2 uur later aankomenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
CHVRCHES en Austra inderdaad..... staat bij beide al op t tourschema, maar bevestigen ho maarquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef indiaantje89 het volgende:
CHVRCHS willen ze ook ,aar niet bevestigen lijkt het.
Vux Nomicaquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand tip? Welke plaat moet ik van The Veils luisteren? Ken ze wel kwa naam maar ken er geen enkel nummer van!
Ik heb nog ZOVEEL wat ik ff moet (wil) gaan luisteren omdat de omsschrijving op de LL-ssite me wel aanstaat maar ik de band niet of nauweljks ken:quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Totally Enormous Extinct Dinosaurs klinkt ook fijn, kende ik ook alleen van naam.
Ik ken van MS MR maar 1 nummer (Bones) en dat vind ik echt ZO gaaf dat ik benieuwd ben naar de rest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Beste aan zo'n nieuwe lichting; de voor mij onbekende artiesten ontdekken. Totally Enormous Extinct Dinosaurs en MS MR bevallen erg goed
Hurricane is ook wel gaaf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken van MS MR maar 1 nummer (Bones) en dat vind ik echt ZO gaaf dat ik benieuwd ben naar de rest.
Bones ken ik trouwens dankzij Shazam op de trailer van Game of Thrones seizoen 3
Oke, omdat je me HAIM getipt heb zet ik die er ook wel ff bijquote:
Ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Fiddler's Green doet me denken aan Floggin Molly trouwens.
Beste van de aankondigingenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Totally Enormous Extinct Dinosaurs klinkt ook fijn, kende ik ook alleen van naam.
Heb even de best aanbevolen nummers op Spotify beluisterd, en klinkt wel ok. Maar ik vind Chase & Status iets leuker.quote:
Daaromquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef Memento-Mori het volgende:
dat niemamd Tim vantol noemt zegwas n feestje op groezrock!
Maar troost je, niemand is hier ooit enthousiast over een nederlandse toevoeging.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef Memento-Mori het volgende:
dat niemamd Tim vantol noemt zegwas n feestje op groezrock!
Al gezienquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ik vind Chase & Status iets leuker.
Ik heb wel een vermoeden welke vrijdag..quote:
Kensington, Opposites, Tom Odellquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit jaar nog enkele act die op Pinkpop en Lowlands heeft gestaan.
Ook geen herhaling van vorig jaar (behalve Disclosure maar die kwam niet opdagen).
Oja toch wel wat, Kodaline ook nog.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kensington, Opposites, Tom Odell
edit: heeft gestaan, dus LL vorig jaar bedoel je? Dan zijn t er nog meer![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat Nirvana gebeuren is de vervanger van Lowlands zingt?
Ik heb een beetje het idee dat Pinkpop en Lowlands gewoon de Nederlandse bandjes een beetje verdelen. Kensington mocht dan op hoofdpodium van PP dan geen LL. M&M zijn dan weer voor Lowlands. Zoiets. Om zo de lading van Nederlandse bands een beetje te verdelen. Met hier en daar een dubbeling zoals de Opposites.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah ok, had ze eigenlijk wel verwacht zelf in de Alpha. Jongens zijn behoorlijk populair geworden. En hun optreden op Pinkpop zag er ook niet verkeerd uit.
En iedereen klaagde gok ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat was er vorig jaar al niet meer
Ik zag een link. Was dat serieus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:27 schreef friekin_ het volgende:
Four Tet is burial. Dan laat burial maar komen eh.
drie jaar Lowlands zingt was ook wel weer genoegquote:
Eén van mijn favo artiestenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Burial, muziek die ik totaal niet begrijp.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
drie jaar Lowlands zingt was ook wel weer genoeg
Zo'n artiest hadden we vorig jaar. Ook anoniem. Masker voor en zulks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Eigenlijk moet je een act neer zetten die ??? heet. Zet hem een masker op, en laat hem alleen maar Burial platen draaien. Hype gegarandeerd.
Heb het pas 1x meegemaakt maar toen vond ik het wel leuk om je dag mee te openen. Lijkt me leuker dan het project wat ze nu gaan doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
drie jaar Lowlands zingt was ook wel weer genoeg
sbtrktquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:55 schreef µ het volgende:
[..]
Zo'n artiest hadden we vorig jaar. Ook anoniem. Masker voor en zulks.
En dat wasquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:55 schreef µ het volgende:
[..]
Zo'n artiest hadden we vorig jaar. Ook anoniem. Masker voor en zulks.
Met nirvana kan ik ook wel meezingen hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb het pas 1x meegemaakt maar toen vond ik het wel leuk om je dag mee te openen. Lijkt me leuker dan het project wat ze nu gaan doen.
die zich de pleuris schrok toen z'n doekje voor zn gezicht opwaaidequote:
daardoor was de X ray wel te bereiken, 's avonds/'s nachts is het er zo drukquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:19 schreef µ het volgende:
Holy Other midden in de zon, 's middags in de X-Ray neerzetten.
Begrijp ik tot de dag van vandaag niet.
'The Runaway Found' (2004), klassieker. Een van de beste bands uit de 00's. Opvolger 'Nux Vomica' is net zo goed. Live fenomenaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand tip? Welke plaat moet ik van The Veils luisteren? Ken ze wel kwa naam maar ken er geen enkel nummer van!
Ben nu een hele shitload aan het downloaden Spotifyenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef Aisumasen het volgende:
Éindelijk beetje interessante namen, werd tijd. En ja, ook éindelijk Great Minds.
[..]
'The Runaway Found' (2004), klassieker. Een van de beste bands uit de 00's. Opvolger 'Nux Vomica' is net zo goed. Live fenomenaal.
Snakehips staat op groovesharkquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben nu een hele shitload aan het downloaden Spotifyen. En ga zo is goed voor The Veils zitten.
Ken alleen niks snakehips en The Hard Way vinden
quote:
twitter:kodenine twitterde op woensdag 19-06-2013 om 17:23:43Burial is tiesto - now fuck off reageer retweet
Hmm, vond ze zelf maar matig toen, maar dat vond ik ook van hun optreden in Roosje destijds.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef rubbereend het volgende:
The Veils waren erg tof vorige keer op Lowlands
We came as romans, Pokey LaFarge, John Coffey, Fiddler's Green, Larry and his Flask...quote:Must see:
Benieuwd naar:
Band of Horses, Biffy Clyro, Kandrick Lamar, Tame Impala, Tom Odell, Imagine Dragon, Major Lazer, Michael Kiwanuka, Gojira, Kodaline, Traumahelikopter
Met je friends naar lowlands.. Gelukkig heeft iedereen die kan gaan van onze groep al lang en breed kaartjequote:Op donderdag 20 juni 2013 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach jeej die Alpha, Bravo, Charlie campagne op 3FM gaat weer in deze week.
Ik heb toch wel genoten, maar sfeertechnisch had het mooier kunnen zijn jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:19 schreef µ het volgende:
Holy Other midden in de zon, 's middags in de X-Ray neerzetten.
Begrijp ik tot de dag van vandaag niet.
Misschien dat ik Noisia maar eens ga beluisteren nu ik Devil may Cry op de PS3 heb gespeeld. Ze hadden de soundtrack gemaaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vet veel zin in Chase & Status en Noisia.. Verder ga ik niet al te veel namen opschrijven, mis sowieso de helft.. Tijdmanagement is niet aan mij besteed op LL.
Al lijkt er een dubstep nacht te komen, of drum n bass
Tim Vantol.al geluisterd? denk.dat je dat ook wel.zou kunnem waarderenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Robert DeLong is ook wel geinig. Niet iets wat ik per se op LL wil zien verder, maar klinkt gewoon wel lekker
Nee nog niet. Nu komt Mount Kimbie langs. Beetje zelfde als Robert DeLong. Leuk als achtergrondmuziekquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tim Vantol.al geluisterd? denk.dat je dat ook wel.zou kunnem waarderen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee nog niet. Nu komt Mount Kimbie langs. Beetje zelfde als Robert DeLong. Leuk als achtergrondmuziek
Opgezocht! Check! Dat vinden we tof![]()
![]()
Nou dit is sinds jaren weer eens een line-up waar ik van te voren al gek van wordquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
ik vind de line up tot nu toe al super, best veel dat ik wil zien
Ik heb een hoop dames in m'n must see bestand!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
ik vind de line up tot nu toe al super, best veel dat ik wil zien
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:37 schreef theodoor9 het volgende:
Balthazar is genieten. Lijkt me goed voor de india om 8 uur ofzo.
Je moet van bat ook de 2e cd pakken, niet de laatstequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Net Bat for Lashes geluisterd maar dat vond ik niet zoMaceo Plex ook niet voor mij..
Nu Balthazar.. ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap deze muziek niet![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Best lekker zo op een maandag avond
WATIESJDATMETJOU!?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Al eerder gepost, maar wat een pareltje is dit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |