Nicequote:Op maandag 17 juni 2013 19:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Veel te veel, afgelopen weekend naar Pinkpop geweest. Dit weekend toch nog naar Best Kept Secret (toch over gehaald) en dan weer naar Glastonbury. Ik en mijn festival verslaving
Tsk!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Positieve discriminatie heet dat. Toetoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog meer.
Was Prodigy vet? De recenties op NU.nl waren niet zo heel goed?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:49 schreef µ het volgende:
[..]
Nice.
Dit weekend Indian Summer Festival gedaan. Prodigyyyyyy. Komende vier weken elk weekend een festival
.
quote:The Prodigy
Toen The Prodigy geboekt was voor Indian Summer Festival werd er gesproken van "een gedroomde afsluiter". Dat de groep toch niet zo goed op het festival past, wordt al duidelijk als de eerste tonen van Voodoo People worden ingezet. The Prodigy overschreeuwt zichzelf. Hierdoor begint de agressie die de muziek met zich mee brengt op ongestructureerde chaos te lijken.
Het is jammer, want de hele weide staat vol met bezoekers die alleen voor de Britse dance-act lijken te komen. Al met al valt de agressieve The Prodigy totaal uit de toon op een festival dat juist de hippiesfeer ademt en daar kan zelfs de man die de portretten van de band op zijn rug getatoeëerd heeft niets aan doen.
Nu.nl zei dat prodigy er niet paste. Maar dat maakte het optreden niet minder voor mijquote:Op maandag 17 juni 2013 20:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was Prodigy vet? De recenties op NU.nl waren niet zo heel goed?
Awakeningsquote:Op maandag 17 juni 2013 20:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus techno avondje: Maceo Plex, Nina Kraviz & Richie Hawtin? Nice
Same here.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi ja, alleen zal ik nooit iemand meekrijgen naar Awakening helaas.
Klein voortentje is toch altijd wel chill he.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef rubbereend het volgende:
over tent gesproken, vandaag deze gekocht bij de Lidl:
[ afbeelding ]
Gold Panda is zonder de dj ervoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Zelfbevestigingen:
Misters And Missisippi, Dj Koze, CVRCHS, Dj Gold Panda, Balthazar, Tokimonsta, Nina Kraviz, Larry And His Flask, Gojira, Austra.
Het word weer eens tijd voor Rapid Razor Bob lijkt me.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi ja, alleen zal ik nooit iemand meekrijgen naar Awakening helaas.
Dat wordt nieuwe vrienden zoeken.quote:
Tja. Dat geeft wel aan dat ze niet alles weten.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ow op Lowlove stond er ook "DJ" ervoor.
Dus EvE komt donderdag met niks nieuws........quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Zelfbevestigingen:
Misters And Missisippi, Dj Koze, CVRCHS, Dj Gold Panda, Balthazar, Tokimonsta, Nina Kraviz, Larry And His Flask, Gojira, Austra.
Deze week toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Zelfbevestigingen:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klein voortentje is toch altijd wel chill he.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga zelf lekker een gerucht de wereld in helpen. Was zaterdag bij Manu Chao, die 10 jaar niet in Nederland geweest was. En na afloop zei hij 'see you soon'.
Wel een echte festivalband ook natuurlijk.
bongo bongquote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ken eigenlijk maar 2 nummers van Manu Chao![]()
Mr. Bobby & Me Gustas Tu
Geen flauw idee, dacht dat het Bongo Bong heette.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik luister het nu maar dat is precies het zelfde Mr. Bobby?
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 17-06-2013 om 21:25:15Hoppa! Weer een mooie set van meer dan 20 muzieknamen rond. Nog een paar erbij en dan woensdagochtend bij @giel3fm aankondigen! #LL13 reageer retweet
King Kong Five speelt ie ook nog steeds, uit z'n Mano Negra-tijdquote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ken eigenlijk maar 2 nummers van Manu Chao![]()
Mr. Bobby & Me Gustas Tu
Oh kut woensdag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waar blijven die namen? Ik luister nu tegen mijn zin in naar Giel
Austra, nondeju. AUSTRA!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Dizzee Rascal lijkt me wel ok. De rest ken ik niet of vind ik niet heel bijzonder.
Ja het is ook helemaal niet lekker weer ofzo!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:06 schreef friekin_ het volgende:
Wat een kutdag, nutteloos naar Giel zitten luisteren. fml enzo.
Ik kan niet goed tegen hitte en moet leren voor tentamens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:23 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja het is ook helemaal niet lekker weer ofzo!
Maar dat was natuurlijk hier al lang bekend! Dus geen nieuwe naam meerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Austra, nondeju. AUSTRA!
Al moet ik zeggen dat ik de eerste cd leuker vond dan de tweede.
Ik ben snipverkouden met dit weer....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef AMDB het volgende:
Lowlandsweer vandaag!
Lekker binnen aan de scriptie
Niet officieel! *stampvoet*quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar dat was natuurlijk hier al lang bekend! Dus geen nieuwe naam meer.
WOENSDAG!!!..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waar blijven die namen? Ik luister nu tegen mijn zin in naar Giel
Ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is hier de afdeling, leuk morgen nieuwe namen HATSJOE EN *snotter*? Want dan ben ik juist.
Ik heb er ook last van, geen hooikoorts. Maar gewoon verkouden van de Airco, rijden met open ramen etc.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is hier de afdeling, leuk morgen nieuwe namen HATSJOE EN *snotter*? Want dan ben ik juist.
Ik ook verkouden, had m'n gulp open laten staan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, geen hooikoorts. Maar gewoon verkouden van de Airco, rijden met open ramen etc.
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef AMDB het volgende:
Lowlandsweer vandaag!
Lekker binnen aan de scriptie
Enige keer dat ik geweest ben, dus voor mij is 't lowlands weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 keer in de 10 jaar is t warm op Lowlands en dan gaan jullie dit bestempelen als Lowlandsweer?
Lekkere curvequote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gvd, stoot net mn kop, net geen hechtingen denk ik. Blood all over the place.
Anders vertoon ik nog meer SOG. Elke keer andere nummers uitzoeken enzo. Werkt nietquote:
Aww, druipertje nu?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook verkouden, had m'n gulp open laten staan.
Nope.quote:
Haal het weg, mijn fantasie maakt overuren,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope.
But does this look infected?
[ afbeelding ]
Tik het maar uit je beeldscherm, daar was je gisteren ook zo goed inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Haal het weg, mijn fantasie maakt overuren,
Bamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tik het maar uit je beeldscherm, daar was je gisteren ook zo goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |