Vegetarische worstquote:
Ehm, nee. Sowieso, waarom vega-producten op vlees laten lijkenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Vegetarische worst is wel ok maar niet met van die gare spaghetti er in gestoken.
Het woord: vegetarische slager vind ik daarom ook zo raar.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ehm, nee. Sowieso, waarom vega-producten op vlees laten lijken
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef sp3c het volgende:
ik zag toevallig gister voor het eerst een groepje kansenjongeren aan het werk!
deden ook daadwerkelijk
"hey maisje!!!! kom is hier lekker maisje!!!!!!'
ze keek me zo aan
Ik heb vanmiddag zitten lachen om dat psjt psjtquote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef sp3c het volgende:
nope
dit was grappiger en een dag niet gelachen is een waardeloze dag
Ja da's toch ook gewoon een load of BS?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Het woord: vegetarische slager vind ik daarom ook zo raar.
Tis niet alsof dat niet met telefoonnummers gaat.quote:
WEET IK VEEL BRO!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis niet alsof dat niet met telefoonnummers gaat.
Al dat moderne gedoe... ik voel me weer jongquote:
een elitaire groenteboerquote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef Specularium het volgende:
Een vegetarische slager is toch een groenteboer?
Hmja heb ik ook niet zoveel mee. Maarja als mensen het lekker vinden en er zo wat dierenlevens gespaard blijven is er niks mis mee imoquote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ehm, nee. Sowieso, waarom vega-producten op vlees laten lijken
Zoiets ja. Al hebben ze ook vegetarisch gehakt en zo, dat heeft een groenteboer niet. Noem het een sojaboer.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef Specularium het volgende:
Een vegetarische slager is toch een groenteboer?
Hou op met dat geBRO bounty.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:45 schreef Karina het volgende:
Nu we het over eten hebben, ik ga een grote pan chili con carne maken. En ik heb voor toe een grote bak aardbeien
Lekker ruften de hele dag, heerlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef hexje het volgende:
Corrie is morgen een gasbom op kantoor. Lekker loslaten op een heet kantoor.
quote:
Ha, dan ben je wel langer bezig. Ik heb gisteren al in de keuken gestaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef sp3c het volgende:
ik eet spaghettie vanavond
niet uit de 'koelie' en geen vegetarisch 'gehakt'
Dat je eruit durft te komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al in de keuken gestaan.
jaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke? Die jongen met iedereen op zijn rug?
Ik volg nu dit.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:59 schreef sp3c het volgende:
heb liever dat ze keihard gaan schieten op shit net als in de UK of in het Oostblok (niet Oekraine) maar dan gaat half hip Nederland keihard huilen
dan vind ik dit ook wel een hele toffe
tof iddquote:Op maandag 17 juni 2013 17:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik volg nu dit.
http://natgeotv.com/nl/de-tijd-vliegt
Goeie achtergrondverhalen.
das niet opeens!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is dit opeens met die defensieverheerlijking?
Welke lijst?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:06 schreef sp3c het volgende:
* sp3c schuift njosavelin naar onderaan de lijst
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:06 schreef sp3c het volgende:
* sp3c schuift njosavelin naar onderaan de lijst
zolang je onderaan staat hoef je het niet te wetenquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:04 schreef sp3c het volgende:
maar toch, onze luchtmacht is echt weldoor de jaren heen
de hele luchtmachtquote:
maisja, maisnonquote:
iedereen heeft datquote:
heheheheheheheheheHEHEHEHEHEHEHE!quote:
Het staat gewoon sticky.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:18 schreef sp3c het volgende:
als ik het op moet zoeken zet ik je gelijk op de lijst
doe nou niet iedere keer zo bijdehand broquote:
15 euroquote:Op maandag 17 juni 2013 17:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het kan wel zijn dat ik die dag met malaria op bed blijk te liggen
vrouwen ...quote:Op maandag 17 juni 2013 17:21 schreef Maisnon het volgende:
sp3c altijd als ik zo'n beetje scroll door het forum en een post van jou komt voorbij denk ik dat het Oerbeer is terwijl jullie UI's niet op elkaar lijken, ik weet niet hoe het kan
geen hotlinking, hihiquote:
pics!!!!!!quote:
ik wil hetquote:
moet je niet te vaak zeggen want op een gegeven moment stap ik op de treinquote:Op maandag 17 juni 2013 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom maar halen, ik heb nog over, maar dat gaat zo de vriezer in.
Ja en dan? Je weet niet eens waar ik woon man.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je niet te vaak zeggen want op een gegeven moment stap ik op de trein
Max vakantiegroeten.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog iets aan te zien op TV vanavond?
Tahiti - Nigeria op 3.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog iets aan te zien op TV vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is leuk, de kamerrecensies, lekker droog commentaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Specularium het volgende:
Corrie zit weer Omroep Max te kijken, je verwacht het niet.
Oh jammer. Gisteren zag ik ook maar 1 nummer, meer niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, dat optreden van Die Antwoord staat niet eens op de 3voor12 site, of waar dan ook. Alleen een klein stukje op youtube.
Ach valt best wel mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Best kut als je koffer zoek raakt. Was altijd mijn grootste angst, komt mijn koffer uit dat hol?
Wanneer ga je? Of helemaal niet?quote:
Ik vond het altijd best spannend. Of dat je koffer helemaal open tevoorschijn kwam, al je zooi over de band.quote:
Haha wanneer gebeurt dat nou weer?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het altijd best spannend. Of dat je koffer helemaal open tevoorschijn kwam, al je zooi over de band.
Ik ga niet. Maar door de groeten van Max krijg ik wel zin.quote:
Tja daar was ik bang voorquote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha wanneer gebeurt dat nou weer?
Ehm, ja...quote:
Entertainment van overwinteraars in Spanje.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie kan er een ballon mee opblazen.
Meeste Tourmanagerspellen zijn ook alweer online. Lekker buiten in de zon op mijn laptopje een team samenstellenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Nee dat kijk ik ook nooit, Ik heb het nooit gedaan zometeen.
Oe voorstukje TdJ
De Tour de France
Het beste dopen is ook een knappe prestatiequote:
Ja leuk, ik ga ook weer eentje spelen denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Meeste Tourmanagerspellen zijn ook alweer online. Lekker buiten in de zon op mijn laptopje een team samenstellen
Of een kwestie van omkopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het beste dopen is ook een knappe prestatie
Oh ja moet ik ook nog doenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
Lekker je benen scheren.
Totaal heterosensueel.
Doen zwemmers ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
Lekker je benen scheren.
Totaal heterosensueel.
Welke sport is niet nep?quote:
Nou ja een aantal zit in het topic he? Komen wel over alsof het geen acteurs zijn in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |