Wat een voorproductie weer.quote:
Ja he? Daar kan ik me soms ook over verbazen. Een enkele keer pink ik wel een traantje weg als ik iemand op een romantische manier een huwelijksaanzoek doet, maar ik kan me echt niet voorstellen waarom iemand het voor zo'n groot publiek zou doen. Lijkt me niksquote:Op maandag 17 juni 2013 16:04 schreef AnneX het volgende:
Ongelooflijke stem...en op het eind![]()
Hoe is het gekomen dat men zo overdreven - in mijn ogen - is gaan reageren op
een huwelijksaanzoek ?en hoe het in scéne wordt gezet...
En helemaal als het in het openbaar gebeurt...
Wat ik soms voorbij zie komen in het Trouwtopic
Zaterdag moeten we ook bij een huwelijksaanzoek aanwezig zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:04 schreef AnneX het volgende:
Ongelooflijke stem...en op het eind![]()
Hoe is het gekomen dat men zo overdreven - in mijn ogen - is gaan reageren op
een huwelijksaanzoek ?en hoe het in scéne wordt gezet...
En helemaal als het in het openbaar gebeurt...
Wat ik soms voorbij zie komen in het Trouwtopic
Whutquote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zaterdag moeten we ook bij een huwelijksaanzoek aanwezig zijn.
Dacht dat je zo iets in prive deed maar kennelijk hebben sommige mensen een publiek nodig.
Tijden veranderen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Whut![]()
# wilde ik al zo vaak eens posten.
Wat doe je aan bij zo'n gelegenheid ?
En de bruid-to-be weet van niks![]()
Ik was al stomverbaasd toen ik erachter kwam, dat mensen kaartjes stuurde omdat zij-sameneen kindje verwachten
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
Alles moet tegenwoordig (mee)gedeeld worden.
Toen ik de eerste keer achteraf kaarten stuurde dat we getrouwd waren, was dat al nieuw.
En dan een "nee" krijgenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dacht dat je zo iets in prive deed maar kennelijk hebben sommige mensen een publiek nodig.
Zoiets zou ik ook wel willen. Gewoon al dat gezeik niet voorafquote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
Alles moet tegenwoordig (mee)gedeeld worden.
Toen ik de eerste keer achteraf kaarten stuurde dat we getrouwd waren, was dat al nieuw.
Dat zat ik ook stiekem te denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je wel weer gezeik achteraf: Waarom wisten wij dat niet? Waarom heb je ons niet uitgenodigd? etc.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zoiets zou ik ook wel willen. Gewoon al dat gezeik niet vooraf
Gewoon niets zeggen?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Krijg je wel weer gezeik achteraf: Waarom wisten wij dat niet? Waarom heb je ons niet uitgenodigd? etc.
Dat kon natuurlijk ook, maar destijds (en ik spreek over lang geleden) vonden we het wel origineel om achteraf kaarten te sturen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon niets zeggen?
Bij ons weten alleen de getuigen het
Welkom thuisquote:
Jetlag? Of valt het mee?quote:
Zit je in een klas met hangerige kinderen die liever in het zwembad liggenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben zó blij dat ik niet hoef te werken woensdag.. Zie al tegen morgen op, dan wordt het ook warm. En airco kennen ze niet in het basisonderwijs..
Ligt het nou aan mij of is dat gewoon aandachtsgeil?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij ons is het elke paar meter weer andersquote:Op maandag 17 juni 2013 14:46 schreef borisz het volgende:
HIer op de VU is het ook goed uit te houden met een raampie open.
Ligt niet aan jouquote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef TAV74 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat gewoon aandachtsgeil?
Laat mensen gewoon de dingen doen zoals ze het zelf leuk vinden. Misschien wil hij wel heel hard van de daken schreeuwen dat hij met haar wil trouwen omdat hij zo dol op haar is. Who cares, als zij maar gelukkig zijn met wat ze doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef TAV74 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat gewoon aandachtsgeil?
Hoor je mij ergens zeggen dat hij het niet moet/mag doen? Heeft echt niets met maaivelden te maken, meer met mijn onbegrip dat mensen het zo willen doen omdat ik er nooit voor zou kiezen. Maar als het een vriend van me was zou ik er lekker aan mee doen verder.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat mensen gewoon de dingen doen zoals ze het zelf leuk vinden. Misschien wil hij wel heel hard van de daken schreeuwen dat hij met haar wil trouwen omdat hij zo dol op haar is. Who cares, als zij maar gelukkig zijn met wat ze doen.
Hoofd, maaiveld, Nederland
Toen ik een klein pietje was op de lagere school en het was zo een hete dag, gingen we lekker naar buiten en op een schaduwrijk plekje spelletjes doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben zó blij dat ik niet hoef te werken woensdag.. Zie al tegen morgen op, dan wordt het ook warm. En airco kennen ze niet in het basisonderwijs..
Ook dat nogquote:Op maandag 17 juni 2013 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope ook mijn eerste gedachte.
Hopelijk krijg ik geen ruzie omdat ik niet kan komen.
Aandachtsgeil is niet bepaald een positief en zelfs geen neutraal woord.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef TAV74 het volgende:
Hoor je mij ergens zeggen dat hij het niet moet/mag doen? Heeft echt niets met maaivelden te maken, meer met mijn onbegrip dat mensen het zo willen doen omdat ik er nooit voor zou kiezen. Maar als het een vriend van me was zou ik er lekker aan mee doen verder.
Nee, dat was dan ook mijn primaire reactie toen ik het las, die zijn niet altijd even politiek correctquote:Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aandachtsgeil is niet bepaald een positief en zelfs geen neutraal woord.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je zou mij er niet blij mee maken en verder vind ik het vreemd.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je zou mij er niet blij mee maken en verder vind ik het vreemd.
Maar goed iedereen moet het inderdaad zelf weten.
Maar heb wel meteen duidelijk gemaakt dat mijn vriend het dus niet op die manier moet doen
Ja, als de ander nee zegtquote:
Heb dat een keer met de toneelvereniging gedaan in een vol café. Memorabel. Echt niemand die je durft aan te spreken dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:11 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ja, als de ander nee zegt. Zijn ook van die filmpjes van (wel nep) waar ze en public een aanzoek doen, waarna die vrouw keihard wegrent. Die mensen weten niet waar ze moeten kijken dan
En positieve zwangerschapstestenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:14 schreef borisz het volgende:
Op FB staan ook al heel snel de echo's. Geslacht van een baby wordt eigenlijk ook al direct bekendgemaakt.
Whut? Serieus??quote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En positieve zwangerschapstesten
Het was een vriend die reageerde op iemand anders, dan zie ik t automatischquote:Op maandag 17 juni 2013 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Serieus??Gelukkig doen mijn facebookvrienden niet zulke rare dingen
Zit je dan mooi meequote:Op maandag 17 juni 2013 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het was een vriend die reageerde op iemand anders, dan zie ik t automatisch
Thnx voor de tip. Stein kan op de recorderquote:Op maandag 17 juni 2013 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, vanavond Rick Stein's India. Over curry's en zo. 22:00 uur. Toch wel lekker zo onder het eten naar 24kitchen kijken btw
Ik heb niets met de indiase keuken. Wel met Rick Steinquote:Op maandag 17 juni 2013 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, vanavond Rick Stein's India. Over curry's en zo. 22:00 uur. Toch wel lekker zo onder het eten naar 24kitchen kijken btw
Ouchquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Het grote loslaten is weer begonnen... Q heeft zijn verblijfsvergunning gekregen en hij vliegt begin augustus weer terug naar Australië. Dit keer definitief... moeilijk voor ons maar heerlijk voor hem.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Het grote loslaten is weer begonnen... Q heeft zijn verblijfsvergunning gekregen en hij vliegt begin augustus weer terug naar Australië. Dit keer definitief... moeilijk voor ons maar heerlijk voor hem.
Hij heeft het hier wel 'naar zijn zin' gehad, maar hij is blij dat ie weer terug kan.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:
OuchWel fijn voor hem dat het gelukt is natuurlijk. Ik had stiekem gehoopt dat hij hier zou vinden wat hij daar zocht, maar dat is het dus niet geworden.
Hopelijk is het contact op afstand wat beter na deze maanden.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft het hier wel 'naar zijn zin' gehad, maar hij is blij dat ie weer terug kan.
En hij kan meteen weer beginnen bij de kinderopvang waar hij het laatst heeft gewerkt... en in overleg plannen we een datum zodat we hem allemaal uit kunnen zwaaien.
Het is nu wel anders dan de voorgaande keren voel ik en ik beschouw deze paar maanden dan ook echt als een kado.
Bluezz.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh gossie...je wilt dat je kind gelukkig isquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Dit hoopte ik ook..quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
OuchWel fijn voor hem dat het gelukt is natuurlijk. Ik had stiekem gehoopt dat hij hier zou vinden wat hij daar zocht, maar dat is het dus niet geworden.
moeilijk voor jullie maar hij heeft er bewust voor gekozen en moeite voor gedaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou me ook niks aantrekken van wat mijn ouders zouden willen, ik juich dat alleen maar toe en ben ook trots op hem, op zijn doorzettingsvermogen, zijn flexibiliteit.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef z80 het volgende:
moeilijk voor jullie maar hij heeft er bewust voor gekozen en moeite voor gedaan.
blijft lastig als zijn keuze een andere is dan je graag zou zien.
dat "probleem" ken ik. ma is ook bang dat ik een keer op vakantie blijf in Azië en daar een nieuw bestaan op bouw.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou me ook niks aantrekken van wat mijn ouders zouden willen, ik juich dat alleen maar toe en ben ook trots op hem, op zijn doorzettingsvermogen, zijn flexibiliteit.
Het is alleen zo f*cking ver! Dat maakt het zo lastig.
Zou je dat willen dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef z80 het volgende:
dat "probleem" ken ik. ma is ook bang dat ik een keer op vakantie blijf in Azië en daar een nieuw bestaan op bouw.
ik heb zitten twijfelen ja. het is alleen zo verrekte lastig om een verblijfsvergunning te krijgen.quote:
Australie is een geweldig land voor een familiebezoekquote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou me ook niks aantrekken van wat mijn ouders zouden willen, ik juich dat alleen maar toe en ben ook trots op hem, op zijn doorzettingsvermogen, zijn flexibiliteit.
Het is alleen zo f*cking ver! Dat maakt het zo lastig.
Maar met Emirates een heerlijke ervaringquote:
Moeders weten en voelen meer dan hun kinderen wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef z80 het volgende:
ik heb zitten twijfelen ja. het is alleen zo verrekte lastig om een verblijfsvergunning te krijgen.
in en rond Bangkok is zat werk in de techniek en elektronica dus werk zal wel lukken.
als ik dit jaar de papierwinkel rond krijg wil ik op vakantie naar Vietnam om daar van het land te genieten. toen ik dit thuis zij kreeg ik meteen een opmerking van ma. dus zij ziet ook wel dat ik daar wel een leven kan opbouwen.
Businessclass wel, maar 26 uur opgepropt in economy is toch wat minder.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar met Emirates een heerlijke ervaring
Sterktequote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja, dat begrip hebben we in 1964 uitgevonden toen er naast Nederland1 ook Nederland2 kwam die een paar uur per dag ging uitzenden.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
En wat is het toch weer heerlijk om te kunnen zappen
Yeahquote:Op maandag 17 juni 2013 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat begrip hebben we in 1964 uitgevonden toen er naast Nederland1 ook Nederland2 kwam die een paar uur per dag ging uitzenden.
Echt...er gaat een wereld voor je open..
Ik voel me gelukkig nog steeds niet oud.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Yeah
Voel je je nou niet oud als je zo die jaartallen erbij zet?
Vliegen. is. nooit. een. heerlijke. ervaring.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar met Emirates een heerlijke ervaring
Nog welquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben die twee het gezellig.
Mogge
Misschien word je er juist wel wakkerder van!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wilde gaan fietsen, maar ik voel me zo ongelooflijk moe dat ik bang ben die 12 km naar kantoor niet vol te houden![]()
Ikke niet hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
We gaan nou toch de komende dagen niet zeiken over het weer he mensen
Leuk en raar om jezelf op tv terug te zien, al is het misschien voor niet zo'n leuk onderwerp?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:36 schreef morgane het volgende:
Ik zit ook met duffe oogjes boven m'n kopje koffievanavond komt een vriend van mij bij Je Zal Het Maar Hebben van BNN...er zijn ook opnames gemaakt toen we met onze vriendengroep aan het koken en eten waren. Ben razend benieuwd naar het resultaat
de opnames waren al in november ofzo, dus we zitten al erg lang in spanning.
Welk weer?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft een spierziekte inderdaad, in het programma nemen ze een kijkje in zijn leven en ondervindt Valerio hoe het is om met zijn ziekte te leven. Dit klinkt heel zwaar, maar het is een vrij luchtig programmaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk en raar om jezelf op tv terug te zien, al is het misschien voor niet zo'n leuk onderwerp?
(ken het prog. niet)
Zolang de zon schijnt klaag ik nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Zeker! Doen ze heel goed bij BNN.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef morgane het volgende:
Dit klinkt heel zwaar, maar het is een vrij luchtig programma![]()
Toen dat liedje een hit was had mijn vader Spaanse les voor zijn werk, en ik kletste als kind toen een aardig woordje Español mee. Daar is -niets- van blijven hangen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef morgane het volgende:
Hihi! Wel een onwijs mooi nummerIk heb ook ooit eens een vertaling van de tekst opgezocht om in ieder geval te weten waarover ik zing (of meeblèr
) maar ik kan het maar niet onthouden
Dat is best jammerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Toen dat liedje een hit was had mijn vader Spaanse les voor zijn werk, en ik kletste als kind toen een aardig woordje Español mee. Daar is -niets- van blijven hangen.
Wel smeren he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:24 schreef minilot het volgende:
Ik hoef morgen pas om 15:00 op mijn werk te zijn. 's Ochtends eerst naar het strand!
Ik zit óf helemaal onder ons zonne-tentje, of tot mijn (dik ingesmeerde) hoofd in zeequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel smeren he?
Zo dik dat je wit ziet. Anders helpt het niet.
/Keuringsdienstvanwaarde
Hij ziet er niet uit als 70quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)rvraagd-politie.html
Nou, laat hem maar ff flink schrikken
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)rvraagd-politie.html
Nou, laat hem maar ff flink schrikken
quote:De Britse zakenman heeft tegenover de politie erkend dat hij zijn vrouw op die manier heeft vastgepakt.
En die is idd zooooo mooiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:56 schreef minilot het volgende:
Heel kantoor (allevier) zingt heel hard mee met Mecano's 'Hijo De La Luna' op de radio, ieder op z'n eigen, aandoenlijk fonetische wijze.![]()
Zal de hitte wegens gebrek aan airco wel zijn![]()
Luna quieres ser maaaahaaahahaaaadre
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:29 schreef sararaats het volgende:
ik moet altijd smeren anders word ik een scampi
Nog naar je zin, Vork! heb je wat fotootjes voor ons om mee te genieten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:34 schreef Vork het volgende:
Ik ben even blij dat ik hier zit. 30 graden is veel te warm om het glooiende Schotse landschap per fiets te verkennen. 20 is meer dan genoeg.
Nou, dat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
Net even rondje Bouwmarkt gedaan. Wat een heerlijk warm weertjeMag ietsiepietsie koeler of op een terrasje aan het strand met een boek en een koude cola
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
Net even rondje Bouwmarkt gedaan. Wat een heerlijk warm weertjeMag ietsiepietsie koeler of op een terrasje aan het strand met een boek en een koude cola witbiertje
Ja. Mij ook dusquote:
Kloptquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Was kan je de komende tijd ook nog buiten hangen, maar sterkte ermee
Echt wel. Maar je hoort mij ook nooit zeggen dat het perse warm moet zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Zuipuhquote:
Waar speelt Bruut Huppelkei?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:16 schreef TAV74 het volgende:
Poeh, wordt gezellig druk bij Springsteen zaterdag, ruim 60.000 verkochte kaarten blijkbaar. Ben benieuwd
Goffertpark, dus aan ruimte geen gebrekquote:
Dan veel plezier bij mr Jumpstonequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goffertpark, dus aan ruimte geen gebrek
Arme jufquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
gesmolten juf meld zich.. En ja ik mag zeiken over het weer aangezien ik in de winter mijn zeik-krediet heb opgespaard
Sjefke Huppelkeiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan veel plezier bij mr Jumpstone
Thanx Piet.quote:
afstand viel mee. ruim 2 KM. is nog te doen met de fiets aan de hand. maar natte zweet voeten zonder sokken in de schoenen leverde blijkbaar toch al een blaar op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe ver moest je lopen Z?![]()
Jongens wat is het heerlijk weer. Eerste echte zomeravond in de tuin. Sprinkler aan, rosé die fonkelt in het glas en luisteren naar de vogeltjes die fluiten.![]()
En dan gewoon, ietwat verdoofd door hitte en wijn, een potje zitten zweten en gedwongen niets doen. Ik hou er zo zo zo zó van!
Ai, ja dat loopt niet prettig nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:44 schreef z80 het volgende:
[..]
afstand viel mee. ruim 2 KM. is nog te doen met de fiets aan de hand. maar natte zweet voeten zonder sokken in de schoenen leverde blijkbaar toch al een blaar op.
Dus ma di wo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx Piet.
Maarrrrr... ik heb het wel voor elkaar: volgend jaar werk ik eindelijk begin van de week(nu tijdelijk ook maar dat is omdat mijn duo met bekkenproblemen zit, en er een invaller bij is.)
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb wel eens een nieuwe fiets gekocht toen ik een lekke band had. Had de halve fiets in de zeepsop gehad, want dat had ik wel eens gezien op TV, dacht ik, maar hoe het daarna verder moest, was me een raadsel.
Toen ben ik getrouwd. Dat hielp.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ai, ja dat loopt niet prettig nee.
Heb je de band al weten te plakken?
Ik heb wel eens een nieuwe fiets gekocht toen ik een lekke band had. Had de halve fiets in de zeepsop gehad, want dat had ik wel eens gezien op TV, dacht ik, maar hoe het daarna verder moest, was me een raadsel.
zaterdag even een nieuwe binnen+buitenband kopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ai, ja dat loopt niet prettig nee.
Heb je de band al weten te plakken?
Ja dat hoorde ik later, dat dat kon! Ik dacht dat die voor kettingen was en 'naven' en 'spaakproblemen' en meer van dat soort ernstige bicycletteproblematuur, en dat de fietsenman het redelijk stom zou vinden als ik met een fiets vol sop aan kwam.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik breng altijd mn lekke band met fiets naar de fietsenmakert
Oh de vrijdag vrij is heerlijk ja!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus ma di wo?
Ik moet nog steeds wennen aan mijn veranderde werkweek, maar ik werk niet meer op vrijdag en dat is zooooooooo lekker
ik heb de fotos nog niet uitgezocht. Dat doe ik als ik terug ben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog naar je zin, Vork! heb je wat fotootjes voor ons om mee te genieten?
Dat kon ik ook kiezen, di wo do maar dat vind ik te zwaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh de vrijdag vrij is heerlijk ja!
Hoewel ik maandag vrij ook zalig vind. Heb je niet die zondagdip van morgen-weer-beginnen.
We gaan hem zo terug kijken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:58 schreef borisz het volgende:
Herrie id Keuken
Nou ja tenminste geen standaard einde
Snap ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kon ik ook kiezen, di wo do maar dat vind ik te zwaar
Nu ben ik al kapoetjes op do, maar dat zal wel slijten over een een tijdje
Hij was eigenlijk wel heel leuk...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:58 schreef borisz het volgende:
Herrie id Keuken
Nou ja tenminste geen standaard einde
Das mooi P x2quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
Weet je wat tof is? Onverwachts bij mijn zus op de stoep staan en dan een paar dikke knuffels van mijn neefje krijgen
en morgen komt een vriend van mijn zus ff naar de droger kijken....ze vermoeden dat het allemaal wel meevalt. Dat gaat me hopelijk een bak geld schelen
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb voor het eerst sinds het hele werkgerelateerde kublerros roetsjbaan gevoel een klein iniemienie beetje zin om te gaan werken.
Gewoon op mijn eigen eilandje met af en toe een vraagje als ik iets ff niet weet.
Zou het goedkomen met mij, dáár?
.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:27 schreef golfer het volgende:
00:30
helemaal stil en lekker samen nog even met B.met een wijntje en een whiskietje op het balkon over ons landgoed uitkijken.
Heerlijk temperatuurtje nu.
Doe ik ook..quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja.
Dat is dat gekke begingevoel. Dat het onbekend is en daardoor een beetje onbemind.
Maar je bent niet voor niets aangenomen Bluezz. Je bent een prof. Durf op je kunde te vertrouwen!
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 06:43 schreef minilot het volgende:
Meeh. Al om half zes vanmorgen een hooikoortspil genomen, maar helpt nog voor geen meter. Dat heb ik nog nooit gehad!
Tijd om naar zee te vluchten. Even mijn lief uit bed schoppen.![]()
#stranddag
Ik heb de CV's gezien en heb weinig hoopquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:06 schreef Isabeau het volgende:
Succes met de gesprekken, P. Ik hoop dat de ideale kandidaat er tussen zit
Die werkloosheid is het probleem. Bij de eerste poging kregen wel zelfs een een secretaresse die vond dat ze aardig met Word om kom gaan en daarom wel geschikt was als helpdesk-medewerkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:34 schreef Isabeau het volgende:
Nou nou, niet met zo'n vooringenomen blik een gesprek aan gaanGewoon open er naar kijken en zien of er nog wat aan bij te schaven valt. En hoe kan dat nou, zoveel werkloosheid en geen geschikte kandidaten
Bieden jullie het minimumloon of zo
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus ma di wo?
Ik moet nog steeds wennen aan mijn veranderde werkweek, maar ik werk niet meer op vrijdag en dat is zooooooooo lekker
Maar wel gemotiveerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die werkloosheid is het probleem. Bij de eerste poging kregen wel zelfs een een secretaresse die vond dat ze aardig met Word om kom gaan en daarom wel geschikt was als helpdesk-medewerker
In dit geval is gemotiveerd een van de criteria. Een beetje vakinhoudelijke kennis is een anderquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar wel gemotiveerd![]()
Had ook nog wel een paar uur willen slapen maar zit lekker op de bank afleveringen van Masterchef AU te kijken want ze zijn hier sinds 8u bezig een nieuwe ketel te plaatsen. Hopelijk zijn ze om 13u weg. Dan kan ik schoonmaken en zonnen. Of waarschijnlijk andersom.
hier in Zweden is het omgerekend 8 euro per maand, ongeveer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:49 schreef borisz het volgende:
Jeuj. Netflix komt nu eindelijk naar NL. Nu nog eens afwachten wat de prijzen zullen zijn.
Er schijnt toch nog een behoorlijk aantal aangenomen te worden vanwege uiterlijk las ik laatstquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dit geval is gemotiveerd een van de criteria. Een beetje vakinhoudelijke kennis is een anderAnders kan ik net zo goed een fotomodel met een zwoel stemmetje neerzetten. Prettig voor mijn ogen en voor de oren van de collega's
Enneh....ik zie erg weinig zon hoorVooral grijze bewolking
Hier komt zo een fikse bui overquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh....ik zie erg weinig zon hoorVooral grijze bewolking
Dat zou een mooie prijs zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hier in Zweden is het omgerekend 8 euro per maand, ongeveer.
Ik ben er erg blij mee, wij hebben geen tv abo meer, maar alleen maar netflix.
Dat mag hier ook welquote:
Heerlijk. De lucht is hier nu echt prachtigquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat mag hier ook welBeetje koelte kan geen kwaad
Verbaast me niets als mannen de kandidaten moeten aannemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Er schijnt toch nog een behoorlijk aantal aangenomen te worden vanwege uiterlijk las ik laatst. Alhoewel... verbaast me eigenlijk niet echt, ook al vind ik het stom.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef borisz het volgende:
Sun let wel bij de tuinverbouwing op de randvoorwaarden van de Zwartneusklappereekhoorn, Grote gevlekte boomeekhoorn en Bennettwallabie. Anders mag je ze wellicht niet als huisdier houden
.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)dieren-mag-je-hebben
Ik heb best veel vrouwen op de afdeling en niet een knappe, dus ik oordeel blijkbaar echt op de inhoudquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verbaast me niets als mannen de kandidaten moeten aannemenEen paar goede genen qua uiterlijk doet het altijd goed in het leven; je wordt op allerlei vlakken voor getrokken.
Nou wat leuk, een edelhert in je tuin, Sun!! Wel een paartje nemen hèquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:41 schreef Sunnythesun het volgende:
kijk wat je mag hebben! Waterbuffel, Damhert, Middeneuropees edelhert
Die wil ik wel
Roedel, het zijn groepsdieren hequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou wat leuk, een edelhert in je tuin, Sun!! Wel een paartje nemen hè
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:03 schreef Isabeau het volgende:
En dan uitlaten samen met Sam, wat een vrolijke optocht zal dat worden
Heb ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Jawel, ik wandel wel met korte broek, maar al mijn melanocyten slapen in mijn benenIk krijg gewoon geen bruine benen. Jij dus ook een witte-kuiten-probleem
Oh, maar verbranden doen ze prima!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb ik ookZe willen nog wel eens licht verbranden als ik pech heb, maar bruin worden ze nooit.
Komt goed uit dan! Dat er geen zon inquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een bende hier! Kan straks gaan schoonmaken
En Borisz ? Wordt het nu rekenen...?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hier in Zweden is het omgerekend 8 euro per maand, ongeveer.
Ik ben er erg blij mee, wij hebben geen tv abo meer, maar alleen maar netflix.
Ik ook. Ben zo wit als sneeuw. Korte broek ziet er niet uit haha.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook. Ben zo wit als sneeuw. Korte broek ziet er niet uit haha.
Dan heb je mn billen nog niet gezienquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]seriously? jij hebt bij voorbaat al een voorsprong.. wat voor jou wit is is voor mij poepie bruin waarschijnlijk.
Kon altijd zo boos worden op mijn stiefzus als ze aan het zeuren was dat ze zo wit was(halfbloed negert for cryin' out loud!)
Wedstrijdje??quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan heb je mn billen nog niet gezien
Mijn benen zijn echt bleek. Als 'blanke' mensen 1 dag zon hebben gehad zijn ze al 2x zo bruin als ik.
Volgens mij kun je mij ook niet bruin noemen.
Lekker professioneel van HR.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb drie sollicitatiegesprekken vandaagIk kreeg gister al een mail van HR dat ze van twee van de driemgeen bevestiging via de mail heeft gehad en dat ze die ook telefonisch niet te pakken kreeg, dus dat ze verwacht dat die mogelijk niet op komen dagen
Nah jij hebt vast beharing wat een suggestie van kleur wektquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:05 schreef golfer het volgende:
Mijn benen winnen met grote voorsprong elke witheidswedstrijd.
Doorzichtige blonde/rosse haren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Nah jij hebt vast beharing wat een suggestie van kleur wekt
Jij wit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook. Ben zo wit als sneeuw. Korte broek ziet er niet uit haha.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:59 schreef borisz het volgende:
http://nos.nl/video/519953-haase-schreeuwt-om-stilte.html
Hij stond zeker achterquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:59 schreef borisz het volgende:
http://nos.nl/video/519953-haase-schreeuwt-om-stilte.html
Ik wil ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Daar gaat ie.... de eerste Hollandse Nieuwe op een broodje van dit jaar voor mij... HAP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan weer een sollicitatie
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Wantquote:
Niet vergeten he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil ookAls ze nog open zijn vanmiddag dan wip ik nog even bij de visboer naar binnen
Ik fiets er altijd rond 17:45 langs en dan zijn ze al fanatiek aan het schoonmaken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet vergeten he?
De mijne is doordeweeks tot 19.30u geopend dus kan gelukkig na mn werk nog er naartoe.
Ik eet alleen haring tijdens de periode van de Hollandse Nieuwe maar hij smaakt goed.
Om dus zonder bevestiging of kandidaten kunnen bereiken (dat begreep ik van jouw eerdere post) dan toch gesprekken in te plannen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
WantZe plannen afspraken in en vragen om een bevestiging of een bepaalde tijd schikt (bij de sollicitanten dus). Ze bellen er zelfs achteraan om de afspraak te bevestigen.
Net ook de eerste achter de kiezen van onze visstal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Daar gaat ie.... de eerste Hollandse Nieuwe op een broodje van dit jaar voor mij... HAP
Wel met de aanduiding "optie" hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Om dus zonder bevestiging of kandidaten kunnen bereiken (dat begreep ik van jouw eerdere post) dan toch gesprekken in te plannen.
Dat hangt nogal af van het niveau van de functie. Als ik een directeur marketing en communicatie zocht ging dat toch echt in overleg met de beoogde kandidaat en zelfs vaak buiten kantooruren om.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren van vroeger dat je gewoon een tijd en lokatie kreeg en dat je maar op te draven had
Geen idee. Ik ben niet van de taartbaksels.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:14 schreef AnneX het volgende:
Zojuist ben ik aan het bakprojekt begonnen: een plaat amandelcake voor de buurman.
Nu staat er van alles klaar in grote hoeveelheden !
Kan ik straffelooseen recept verdriedubbelen ?
12 eier - 450 boter etc.
Dit recept: http://www.ah.nl/appie/recepten/recept-detail?id=767090
En dan met name het (amandel) deeg ?
Wie weetz ?
Ja, je kan een recept verdriedubbelenquote:
Gafferdamme...niet klikken als je geen sterke maag hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ndenhok-reunion.html
Holy crap
Nououou, niks van hoor. We waren in Rockanje en het was enorm bewolkt, een graad of 21 en ik waaide zo'n beetje mijn zwembroekie uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij liever dan ikVolgens mij wordt het daar nu ook heet
Wat stoer een CDquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef AnneX het volgende:
Sing your heart out !
Nog kort dag ook voor zondag ? # afleiding...
Vanavond geoefend in andere opstelling, zodat stemmen beter mixen.
Volgende week jaarlijkse c.d. opnamen voor de zangjuf van al haar leerlingen en twee koren.
Och wat jammerquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn zus, zwager en 2 peuters zitten in Zuid Frankrijk 2 weken en sms'en dat ze tot nu toe slecht weer hebben![]()
Whutquote:
quote:
0-2quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef golfer het volgende:
Stukje Conf. Cup nog meepikken. Italie-Japan
Daarom oefen ik nu alvast..quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:46 schreef borisz het volgende:
Kans is aanwezig dat we volgend jaar om dit tijdstip naar Oranje zitten te kijken. In het slechtste geval wordt het 03.00uur.
Mornin'!quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:33 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgfen
James Gandolfini is overledenAllemachtig, wat jammer. Geweldig acteur en net (weer?) vader geworden afgelopen jaar. Slechts 51 jaar geworden.
Was de tweede sollicitant nog gekomen? En vielen ze mee?quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:47 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDagje thuis werken vandaag. Komen allemaal mensen langs om dingen te fixen en voor offertes en zo.
Nopequote:Op donderdag 20 juni 2013 09:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was de tweede sollicitant nog gekomen?
Ik geloof niet dat Anna het daar mee eens zou zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik las het vannacht al toen ik niet kon slapen en daarna kreeg ik allemaal heel erg nare dromen
In 'e'en droom kwam Anthraxx langs en had een ander meisje bij zich en toen ik vroeg wie dat was zei hij dat dat zijn bedvriendin wasen daarna ging ik gehaast weg want ik moest naar station Ammeloord of zo en omdat ik nog geen bh aan had ging ik die in de auto (bijrijder) aandoen en toen hielden wegwerkers ons staande omdat ik me onzedelijk gedroeg en ik nmoest naar een opvoedcursus
Ik was het er ook he-le-maal niet mee eens! Ik was zo boos op jequote:Op donderdag 20 juni 2013 09:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik geloof niet dat Anna het daar mee eens zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |