Wat een voorproductie weer.quote:
Ja he? Daar kan ik me soms ook over verbazen. Een enkele keer pink ik wel een traantje weg als ik iemand op een romantische manier een huwelijksaanzoek doet, maar ik kan me echt niet voorstellen waarom iemand het voor zo'n groot publiek zou doen. Lijkt me niksquote:Op maandag 17 juni 2013 16:04 schreef AnneX het volgende:
Ongelooflijke stem...en op het eind![]()
Hoe is het gekomen dat men zo overdreven - in mijn ogen - is gaan reageren op
een huwelijksaanzoek ?en hoe het in scéne wordt gezet...
En helemaal als het in het openbaar gebeurt...
Wat ik soms voorbij zie komen in het Trouwtopic
Zaterdag moeten we ook bij een huwelijksaanzoek aanwezig zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:04 schreef AnneX het volgende:
Ongelooflijke stem...en op het eind![]()
Hoe is het gekomen dat men zo overdreven - in mijn ogen - is gaan reageren op
een huwelijksaanzoek ?en hoe het in scéne wordt gezet...
En helemaal als het in het openbaar gebeurt...
Wat ik soms voorbij zie komen in het Trouwtopic
Whutquote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zaterdag moeten we ook bij een huwelijksaanzoek aanwezig zijn.
Dacht dat je zo iets in prive deed maar kennelijk hebben sommige mensen een publiek nodig.
Tijden veranderen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Whut![]()
# wilde ik al zo vaak eens posten.
Wat doe je aan bij zo'n gelegenheid ?
En de bruid-to-be weet van niks![]()
Ik was al stomverbaasd toen ik erachter kwam, dat mensen kaartjes stuurde omdat zij-sameneen kindje verwachten
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
Alles moet tegenwoordig (mee)gedeeld worden.
Toen ik de eerste keer achteraf kaarten stuurde dat we getrouwd waren, was dat al nieuw.
En dan een "nee" krijgenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dacht dat je zo iets in prive deed maar kennelijk hebben sommige mensen een publiek nodig.
Zoiets zou ik ook wel willen. Gewoon al dat gezeik niet voorafquote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
Alles moet tegenwoordig (mee)gedeeld worden.
Toen ik de eerste keer achteraf kaarten stuurde dat we getrouwd waren, was dat al nieuw.
Dat zat ik ook stiekem te denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je wel weer gezeik achteraf: Waarom wisten wij dat niet? Waarom heb je ons niet uitgenodigd? etc.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zoiets zou ik ook wel willen. Gewoon al dat gezeik niet vooraf
Gewoon niets zeggen?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Krijg je wel weer gezeik achteraf: Waarom wisten wij dat niet? Waarom heb je ons niet uitgenodigd? etc.
Dat kon natuurlijk ook, maar destijds (en ik spreek over lang geleden) vonden we het wel origineel om achteraf kaarten te sturen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon niets zeggen?
Bij ons weten alleen de getuigen het
Welkom thuisquote:
Jetlag? Of valt het mee?quote:
Zit je in een klas met hangerige kinderen die liever in het zwembad liggenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben zó blij dat ik niet hoef te werken woensdag.. Zie al tegen morgen op, dan wordt het ook warm. En airco kennen ze niet in het basisonderwijs..
Ligt het nou aan mij of is dat gewoon aandachtsgeil?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij ons is het elke paar meter weer andersquote:Op maandag 17 juni 2013 14:46 schreef borisz het volgende:
HIer op de VU is het ook goed uit te houden met een raampie open.
Ligt niet aan jouquote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef TAV74 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat gewoon aandachtsgeil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |