Wat een voorproductie weer.quote:
Ja he? Daar kan ik me soms ook over verbazen. Een enkele keer pink ik wel een traantje weg als ik iemand op een romantische manier een huwelijksaanzoek doet, maar ik kan me echt niet voorstellen waarom iemand het voor zo'n groot publiek zou doen. Lijkt me niksquote:Op maandag 17 juni 2013 16:04 schreef AnneX het volgende:
Ongelooflijke stem...en op het eind![]()
Hoe is het gekomen dat men zo overdreven - in mijn ogen - is gaan reageren op
een huwelijksaanzoek ?en hoe het in scéne wordt gezet...
En helemaal als het in het openbaar gebeurt...
Wat ik soms voorbij zie komen in het Trouwtopic
Zaterdag moeten we ook bij een huwelijksaanzoek aanwezig zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:04 schreef AnneX het volgende:
Ongelooflijke stem...en op het eind![]()
Hoe is het gekomen dat men zo overdreven - in mijn ogen - is gaan reageren op
een huwelijksaanzoek ?en hoe het in scéne wordt gezet...
En helemaal als het in het openbaar gebeurt...
Wat ik soms voorbij zie komen in het Trouwtopic
Whutquote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zaterdag moeten we ook bij een huwelijksaanzoek aanwezig zijn.
Dacht dat je zo iets in prive deed maar kennelijk hebben sommige mensen een publiek nodig.
Tijden veranderen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Whut![]()
# wilde ik al zo vaak eens posten.
Wat doe je aan bij zo'n gelegenheid ?
En de bruid-to-be weet van niks![]()
Ik was al stomverbaasd toen ik erachter kwam, dat mensen kaartjes stuurde omdat zij-sameneen kindje verwachten
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
Alles moet tegenwoordig (mee)gedeeld worden.
Toen ik de eerste keer achteraf kaarten stuurde dat we getrouwd waren, was dat al nieuw.
En dan een "nee" krijgenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dacht dat je zo iets in prive deed maar kennelijk hebben sommige mensen een publiek nodig.
Zoiets zou ik ook wel willen. Gewoon al dat gezeik niet voorafquote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
Alles moet tegenwoordig (mee)gedeeld worden.
Toen ik de eerste keer achteraf kaarten stuurde dat we getrouwd waren, was dat al nieuw.
Dat zat ik ook stiekem te denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je wel weer gezeik achteraf: Waarom wisten wij dat niet? Waarom heb je ons niet uitgenodigd? etc.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zoiets zou ik ook wel willen. Gewoon al dat gezeik niet vooraf
Gewoon niets zeggen?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Krijg je wel weer gezeik achteraf: Waarom wisten wij dat niet? Waarom heb je ons niet uitgenodigd? etc.
Dat kon natuurlijk ook, maar destijds (en ik spreek over lang geleden) vonden we het wel origineel om achteraf kaarten te sturen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon niets zeggen?
Bij ons weten alleen de getuigen het
Welkom thuisquote:
Jetlag? Of valt het mee?quote:
Zit je in een klas met hangerige kinderen die liever in het zwembad liggenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben zó blij dat ik niet hoef te werken woensdag.. Zie al tegen morgen op, dan wordt het ook warm. En airco kennen ze niet in het basisonderwijs..
Ligt het nou aan mij of is dat gewoon aandachtsgeil?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij ons is het elke paar meter weer andersquote:Op maandag 17 juni 2013 14:46 schreef borisz het volgende:
HIer op de VU is het ook goed uit te houden met een raampie open.
Ligt niet aan jouquote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef TAV74 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat gewoon aandachtsgeil?
Laat mensen gewoon de dingen doen zoals ze het zelf leuk vinden. Misschien wil hij wel heel hard van de daken schreeuwen dat hij met haar wil trouwen omdat hij zo dol op haar is. Who cares, als zij maar gelukkig zijn met wat ze doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef TAV74 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat gewoon aandachtsgeil?
Hoor je mij ergens zeggen dat hij het niet moet/mag doen? Heeft echt niets met maaivelden te maken, meer met mijn onbegrip dat mensen het zo willen doen omdat ik er nooit voor zou kiezen. Maar als het een vriend van me was zou ik er lekker aan mee doen verder.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat mensen gewoon de dingen doen zoals ze het zelf leuk vinden. Misschien wil hij wel heel hard van de daken schreeuwen dat hij met haar wil trouwen omdat hij zo dol op haar is. Who cares, als zij maar gelukkig zijn met wat ze doen.
Hoofd, maaiveld, Nederland
Toen ik een klein pietje was op de lagere school en het was zo een hete dag, gingen we lekker naar buiten en op een schaduwrijk plekje spelletjes doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben zó blij dat ik niet hoef te werken woensdag.. Zie al tegen morgen op, dan wordt het ook warm. En airco kennen ze niet in het basisonderwijs..
Ook dat nogquote:Op maandag 17 juni 2013 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope ook mijn eerste gedachte.
Hopelijk krijg ik geen ruzie omdat ik niet kan komen.
Aandachtsgeil is niet bepaald een positief en zelfs geen neutraal woord.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef TAV74 het volgende:
Hoor je mij ergens zeggen dat hij het niet moet/mag doen? Heeft echt niets met maaivelden te maken, meer met mijn onbegrip dat mensen het zo willen doen omdat ik er nooit voor zou kiezen. Maar als het een vriend van me was zou ik er lekker aan mee doen verder.
Nee, dat was dan ook mijn primaire reactie toen ik het las, die zijn niet altijd even politiek correctquote:Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aandachtsgeil is niet bepaald een positief en zelfs geen neutraal woord.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je zou mij er niet blij mee maken en verder vind ik het vreemd.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je zou mij er niet blij mee maken en verder vind ik het vreemd.
Maar goed iedereen moet het inderdaad zelf weten.
Maar heb wel meteen duidelijk gemaakt dat mijn vriend het dus niet op die manier moet doen
Ja, als de ander nee zegtquote:
Heb dat een keer met de toneelvereniging gedaan in een vol café. Memorabel. Echt niemand die je durft aan te spreken dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:11 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ja, als de ander nee zegt. Zijn ook van die filmpjes van (wel nep) waar ze en public een aanzoek doen, waarna die vrouw keihard wegrent. Die mensen weten niet waar ze moeten kijken dan
En positieve zwangerschapstestenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:14 schreef borisz het volgende:
Op FB staan ook al heel snel de echo's. Geslacht van een baby wordt eigenlijk ook al direct bekendgemaakt.
Whut? Serieus??quote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En positieve zwangerschapstesten
Het was een vriend die reageerde op iemand anders, dan zie ik t automatischquote:Op maandag 17 juni 2013 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Serieus??Gelukkig doen mijn facebookvrienden niet zulke rare dingen
Zit je dan mooi meequote:Op maandag 17 juni 2013 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het was een vriend die reageerde op iemand anders, dan zie ik t automatisch
Thnx voor de tip. Stein kan op de recorderquote:Op maandag 17 juni 2013 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, vanavond Rick Stein's India. Over curry's en zo. 22:00 uur. Toch wel lekker zo onder het eten naar 24kitchen kijken btw
Ik heb niets met de indiase keuken. Wel met Rick Steinquote:Op maandag 17 juni 2013 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, vanavond Rick Stein's India. Over curry's en zo. 22:00 uur. Toch wel lekker zo onder het eten naar 24kitchen kijken btw
Ouchquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Het grote loslaten is weer begonnen... Q heeft zijn verblijfsvergunning gekregen en hij vliegt begin augustus weer terug naar Australië. Dit keer definitief... moeilijk voor ons maar heerlijk voor hem.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Het grote loslaten is weer begonnen... Q heeft zijn verblijfsvergunning gekregen en hij vliegt begin augustus weer terug naar Australië. Dit keer definitief... moeilijk voor ons maar heerlijk voor hem.
Hij heeft het hier wel 'naar zijn zin' gehad, maar hij is blij dat ie weer terug kan.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:
OuchWel fijn voor hem dat het gelukt is natuurlijk. Ik had stiekem gehoopt dat hij hier zou vinden wat hij daar zocht, maar dat is het dus niet geworden.
Hopelijk is het contact op afstand wat beter na deze maanden.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft het hier wel 'naar zijn zin' gehad, maar hij is blij dat ie weer terug kan.
En hij kan meteen weer beginnen bij de kinderopvang waar hij het laatst heeft gewerkt... en in overleg plannen we een datum zodat we hem allemaal uit kunnen zwaaien.
Het is nu wel anders dan de voorgaande keren voel ik en ik beschouw deze paar maanden dan ook echt als een kado.
Bluezz.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh gossie...je wilt dat je kind gelukkig isquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Dit hoopte ik ook..quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
OuchWel fijn voor hem dat het gelukt is natuurlijk. Ik had stiekem gehoopt dat hij hier zou vinden wat hij daar zocht, maar dat is het dus niet geworden.
moeilijk voor jullie maar hij heeft er bewust voor gekozen en moeite voor gedaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou me ook niks aantrekken van wat mijn ouders zouden willen, ik juich dat alleen maar toe en ben ook trots op hem, op zijn doorzettingsvermogen, zijn flexibiliteit.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef z80 het volgende:
moeilijk voor jullie maar hij heeft er bewust voor gekozen en moeite voor gedaan.
blijft lastig als zijn keuze een andere is dan je graag zou zien.
dat "probleem" ken ik. ma is ook bang dat ik een keer op vakantie blijf in Azië en daar een nieuw bestaan op bouw.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou me ook niks aantrekken van wat mijn ouders zouden willen, ik juich dat alleen maar toe en ben ook trots op hem, op zijn doorzettingsvermogen, zijn flexibiliteit.
Het is alleen zo f*cking ver! Dat maakt het zo lastig.
Zou je dat willen dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef z80 het volgende:
dat "probleem" ken ik. ma is ook bang dat ik een keer op vakantie blijf in Azië en daar een nieuw bestaan op bouw.
ik heb zitten twijfelen ja. het is alleen zo verrekte lastig om een verblijfsvergunning te krijgen.quote:
Australie is een geweldig land voor een familiebezoekquote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou me ook niks aantrekken van wat mijn ouders zouden willen, ik juich dat alleen maar toe en ben ook trots op hem, op zijn doorzettingsvermogen, zijn flexibiliteit.
Het is alleen zo f*cking ver! Dat maakt het zo lastig.
Maar met Emirates een heerlijke ervaringquote:
Moeders weten en voelen meer dan hun kinderen wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef z80 het volgende:
ik heb zitten twijfelen ja. het is alleen zo verrekte lastig om een verblijfsvergunning te krijgen.
in en rond Bangkok is zat werk in de techniek en elektronica dus werk zal wel lukken.
als ik dit jaar de papierwinkel rond krijg wil ik op vakantie naar Vietnam om daar van het land te genieten. toen ik dit thuis zij kreeg ik meteen een opmerking van ma. dus zij ziet ook wel dat ik daar wel een leven kan opbouwen.
Businessclass wel, maar 26 uur opgepropt in economy is toch wat minder.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar met Emirates een heerlijke ervaring
Sterktequote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja, dat begrip hebben we in 1964 uitgevonden toen er naast Nederland1 ook Nederland2 kwam die een paar uur per dag ging uitzenden.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
En wat is het toch weer heerlijk om te kunnen zappen
Yeahquote:Op maandag 17 juni 2013 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat begrip hebben we in 1964 uitgevonden toen er naast Nederland1 ook Nederland2 kwam die een paar uur per dag ging uitzenden.
Echt...er gaat een wereld voor je open..
Ik voel me gelukkig nog steeds niet oud.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Yeah
Voel je je nou niet oud als je zo die jaartallen erbij zet?
Vliegen. is. nooit. een. heerlijke. ervaring.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar met Emirates een heerlijke ervaring
Nog welquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben die twee het gezellig.
Mogge
Misschien word je er juist wel wakkerder van!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wilde gaan fietsen, maar ik voel me zo ongelooflijk moe dat ik bang ben die 12 km naar kantoor niet vol te houden![]()
Ikke niet hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
We gaan nou toch de komende dagen niet zeiken over het weer he mensen
Leuk en raar om jezelf op tv terug te zien, al is het misschien voor niet zo'n leuk onderwerp?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:36 schreef morgane het volgende:
Ik zit ook met duffe oogjes boven m'n kopje koffievanavond komt een vriend van mij bij Je Zal Het Maar Hebben van BNN...er zijn ook opnames gemaakt toen we met onze vriendengroep aan het koken en eten waren. Ben razend benieuwd naar het resultaat
de opnames waren al in november ofzo, dus we zitten al erg lang in spanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |