Originele lapoquote:
Goed ideequote:
Tijd voor bier iddquote:
want?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tijd voor bier idd
Een van mijn laatste hoop ik
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tijd voor bier idd
Een van mijn laatste hoop ik
Al eerder hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 10:10 schreef m.k het volgende:
Als je om 10 met bier begint mag je er idd wel wat aan gaan doen.
yoloquote:Op maandag 17 juni 2013 10:10 schreef m.k het volgende:
Als je om 10 met bier begint mag je er idd wel wat aan gaan doen.
cappuccinoquote:
quote:
Zou het dan eindelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 10:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gewoon lekker door wat systemen heenklikken
En hopen op mooi onweer vanmiddag
Jupquote:Op maandag 17 juni 2013 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, die 'keuring' van een half uurtje
Wachten op mijn Samsung Galaxy Tablet die morgen pas komt whehehequote:
Dan kan je lang wachtenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wachten op mijn Samsung Galaxy Tablet die morgen pas komt whehehe
Klein kansje, grotere kans op hagel. Morgen is het weer nog instabieler dan reëlere kans op onweerquote:
Nou die zijn er dus niet, dus dat is mooi meegenomenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, alleen als je dus direct opvallende gebreken hebt krijg je een negatief advies mee.
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, alleen als je dus direct opvallende gebreken hebt krijg je een negatief advies mee.
Dat zou echt leuk zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 10:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klein kansje, grotere kans op hagel. Morgen is het weer nog instabieler dan reëlere kans op onweer
Ik ook, hoe heter hoe beterquote:Op maandag 17 juni 2013 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou echt leuk zijnExtreem weer; ik hou er wel van
Maar over twee jaar zijn je ogen/oren gegroeid etc. dus heb je er vrij weinig aan nu.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou die zijn er dus niet, dus dat is mooi meegenomenEn die oogtest/gehoortest zijn zeker wel handig voor de echte med. keuring.
Ik heb oorhaarquote:Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar over twee jaar zijn je ogen/oren gegroeid etc. dus heb je er vrij weinig aan nu.
Klopt, maar dat kan ook zo zijn als je al in dienst bent, je wordt toch tijdens je dienst ook nog herkeurd? na een x aantal jaarquote:Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar over twee jaar zijn je ogen/oren gegroeid etc. dus heb je er vrij weinig aan nu.
Ik ookquote:Op maandag 17 juni 2013 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou echt leuk zijnExtreem weer; ik hou er wel van
http://www.estofex.org/quote:A level 1 was issued for W France, central France, NW France, the BeNeLux countries mainly for large hail, and to a lesser extent for tornadoes and severe wind gusts.
Ja, de "ouwe lullen keuring", maar dat moet je maar aan AchJa vragenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan ook zo zijn als je al in dienst bent, je wordt toch tijdens je dienst ook nog herkeurd? na een x aantal jaar
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
http://www.estofex.org/
Geldig tot morgenochtend 0600
Aha, maar 't gaat erom dat 't SMA een goede indicatie is van je gezondheid/fitheid op dit moment, als die niet goed zijn kun je ze altijd nog verbeteren.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de ouwe lullen keuring, maar dat moet je maar aan AchJa vragen![]()
Pas als je ouder dan 50 bent dacht ik, dan moet je jaarlijks gekeurd worden.
Dat is dan ook het enige wat je eraan hebt. Maar denk niet dat je er iets aan hebt voor de echte keuring over twee jaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aha, maar 't gaat erom dat 't SMA een goede indicatie is van je gezondheid/fitheid op dit moment, als die niet goed zijn kun je ze altijd nog verbeteren.
Dat denk ik ook niet, maar zolang alles naar behoren functioneert en je geen rare aandoening hebt zou je daar ook gewoon doorheen moeten komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige wat je eraan hebt. Maar denk niet dat je er iets aan hebt voor de echte keuring over twee jaar.
Alles blijft ook een "moment opname"quote:Op maandag 17 juni 2013 10:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar zolang alles naar behoren functioneert en je geen rare aandoening hebt zou je daar ook gewoon doorheen moeten komen.
Ja, de lichamelijke keuring wel ja. De meesten vallen af bij het PO.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar zolang alles naar behoren functioneert en je geen rare aandoening hebt zou je daar ook gewoon doorheen moeten komen.
Tsjah, eerlijk zijn en open, meer kan je toch niet doenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de lichamelijke keuring wel ja. De meesten vallen af bij het PO.
Dat is waar. Ik heb destijds genoeg lui gezien die toen een spoedcursus omgaan met teleurstellingen kregenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, eerlijk zijn en open, meer kan je toch niet doen
Opticienquote:Op maandag 17 juni 2013 10:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Waar kan je eigenlijk cilindrische afwijkingen testen en kijken of je kleurenblind bent? Gewoon bij de oogarts of miss een opticien?
Beide. Cilindrische afwijking zeker en kleurenblind aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Waar kan je eigenlijk cilindrische afwijkingen testen en kijken of je kleurenblind bent? Gewoon bij de oogarts of miss een opticien?
Dan doe ik die er ook achterna, ken genoeg gasten die er ineens achter kwamen dat ze kleurenblind waren en niet mochten startenquote:
Als je ook een bril bij hem koopt niet, anders zou hij een klein bedrag kunnen vragen. Maar 9 van de 10 keer kost het niets.quote:
Ik kan moeilijk een bril bij hem kopen als ik geen afwijking hebquote:Op maandag 17 juni 2013 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je ook een bril bij hem koopt niet, anders zou hij een klein bedrag kunnen vragen. Maar 9 van de 10 keer kost het niets.
jezus, eeuh, 2 tientjes? Echt geen idee.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een bril bij hem kopen als ik geen afwijking hebAan wat voor bedrag moet je denken maximaal?
¤30 in de meeste gevallen als je niks koopt.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jezus, eeuh, 2 tientjes? Echt geen idee.
Dan kijk ik of ze het bij het SMA testen, anders loop ik de Pearle wel ff binnen, ik neem aan dat dat gewoon zonder afspraak kan?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
¤30 in de meeste gevallen als je niks koopt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan kijk ik of ze het bij het SMA testen, anders loop ik de Pearle wel ff binnen, ik neem aan dat dat gewoon zonder afspraak kan?
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:43 schreef BredeBroeder het volgende:
![]()
GRATIS DESKUNDIGE OOGMETING
Het verrichten van de oogmeting is gratis.
Mocht u geen bril bij Pearle kopen en toch het recept van de oogmeting mee willen nemen dan kost dit ¤30,-.
Niet in combinatie met contactlensaanpassing en contactlenscontrole.
Hoort bij zo'n oogmeting ook kleurenblindheid test?
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt, voor naast mijn airsoft-clubje
Het duurt meestal wel iets langer dan dat.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dat is slapend rijk worden idd.
2 minuten kost je ¤30
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt, voor naast mijn airsoft-clubje
Is het ook, want je monitor geeft kleuren anders weer. En er zijn meer testen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Ah, je kan 't ook gewoon op die site van Pearle testen alleen lijkt me nogal onbetrouwbaar, getalletjes in kleurtjes raden
Hoe testen ze 't bij Defensie dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is het ook, want je monitor geeft kleuren anders weer. En er zijn meer testen.
Bij mijn keuring in 1991 nietquote:Op maandag 17 juni 2013 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het duurt meestal wel iets langer dan dat.
krijg je wat figuurtjes voor je, en moet je raden welke kleur dat is.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe testen ze 't bij Defensie dan?
Ook met die getallen die verstopt zijn, of met tinten die je in de juiste volgorde moet leggen. Er zijn verschillende testen want verschillende soorten kleurenblindheid.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe testen ze 't bij Defensie dan?
Moet je ff de HA praktijk bellen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Zou je kleurenblindheid bij je huisarts kunnen testen?
Doe ik na 't SMA wel, als ze alles nou daar testen zou het een stuk makkelijker zijn en een hoop afvallers besparenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je ff de HA praktijk bellen.
Omdat die lui naar verwachting allemaal militair gekeurd gaan wordenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom zouden die lui een complete militaire keuring moeten draaien voor lui die niet militair zijn?
Ja, pas over minimaal 2 jaar. Hoeveel zin zou het hebben om dat nu al te gaan doen?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat die lui naar verwachting allemaal militair gekeurd gaan worden
kleurenblindheid heb je of je hebt het niet, en een afwijking zal binnen 2 jaar niet ineens met +5 omhoog gaan lijkt mequote:Op maandag 17 juni 2013 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, pas over minimaal 2 jaar. Hoeveel zin zou het hebben om dat nu al te gaan doen?
Goh, dat is dan ook het enige waar je echt iets mee kan.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
kleurenblindheid heb je of je hebt het niet, en een afwijking zal binnen 2 jaar niet ineens met +5 omhoog gaan lijkt me
Nou dan, dat zij ik toch ookquote:Op maandag 17 juni 2013 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goh, dat is dan ook het enige waar je echt iets mee kan.
Nee dat zei je nietquote:
We hadden het de hele tijd over afwijkingen en kleurenblindheid, daar doelt "alles" dan ook op.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee dat zei je nietJe zei "als ze alles nou daar testen zou het een stuk makkelijker zijn en een hoop afvallers besparen".
Waarmee je bedoelde dat het ziekenhuis in Baarn een complete militaire keuring zou moeten verzorgen want dat zou een hoop afvallers besparen.
Ja, nu ineens welquote:Op maandag 17 juni 2013 11:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We hadden het de hele tijd over afwijkingen en kleurenblindheid, daar doelt "alles" dan ook op.
En nu zo reageren omdat ik je weer terugstuurde in je hokquote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar je je al wel niet druk om kan maken, tjonge jonge
Überhaupt reageren met ditquote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nu zo reageren omdat ik je weer terugstuurde in je hok![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Een foto van mij in Jarretels, met corset aan en hoge laarzen
Kom maar doorquote:Op maandag 17 juni 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Een foto van mij in Jarretels, met corset aan en hoge laarzen
Primaquote:Op maandag 17 juni 2013 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Voor de VeVa zou er ook wel een PO mogen komen.
Ik wel, want goedgekeurd.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Psychologisch onderzoek, of herinner je het "eerlijk en open zijn" niet meer
quote:
Sta jij bij de 120L stand?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
De vlootdagen zijn dit jaar in Vlissingen
Dat snap ik, maar welke dag ga je? Zou evt. vrijdag ook nog wel kunnen namelijk.quote:
quote:
quote:Donderdag 20 juni opent de marine haar deuren voor oudgedienden, actief dienend marinepersoneel en andere gasten. Een deel van de marinehaven is open voor bezoekers van Sail Den Helder. Vrijdag 21 en zaterdag 22 juni is de marinehaven van 10.00 tot 23.00 uur open. Op zondag 23 juni is het terrein toegankelijk van 10.00 tot 18.00 uur.
Nee, dan moet Lotusss werken, zaterdag dus.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar welke dag ga je? Zou evt. vrijdag ook nog wel kunnen namelijk.
Ah, ik kom wel even langsquote:Op maandag 17 juni 2013 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, bij de PO stand. Na betaling van 40 euro krijg je direct een PO met binden advies
Iddquote:Op maandag 17 juni 2013 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
En ik sta er natuurlijk met mijn airsoft-clubje. Samen met AchJa, ER, Sam en Erasmo.
Het internationale FOK!-herkenningstekenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fijn, doe je je wolvenshirt aan? Dan herken ik je.
Mag ik niet meer meespelen?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
En ik sta er natuurlijk met mijn airsoft-clubje. Samen met AchJa, ER, Sam en Erasmo.
Mooi DKWVV'end voorwaarts vaan om die Zwarte Wolven af te maken.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleding al eerder gemeld, je leert maar wat te onthouden. Niet weten wat een chino isquote:Op maandag 17 juni 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 17 juni 2013 11:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het internationale FOK!-herkenningsteken
Natuurlijk welquote:
Alleen gayboys lopen in chino'squote:Op maandag 17 juni 2013 11:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleding al eerder gemeld, je leert maar wat te onthouden. Niet weten wat een chino is
Dan zit ik al in de bus naar GUZ Altmark.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dan moet Lotusss werken, zaterdag dus.
Nee aap. Ik heb het airsoft tenue aanquote:Op maandag 17 juni 2013 11:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij loopt zeker in je wide fit spijkerbroek en wit katoenen t-shirt met crocs
Nee in Wolvenshirt.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij loopt zeker in je wide fit spijkerbroek en wit katoenen t-shirt met crocs
Ik had je bijna niet gezienquote:Op maandag 17 juni 2013 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan met niks eronder.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan met niks eronder.
quote:
Net een nieuwe aimpoint op mn m4! En een te kewle nieuwe dumppouch!quote:
Wauw, ik kan niet wachten om het in actie te zienquote:Op maandag 17 juni 2013 11:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Net een nieuwe aimpoint op mn m4! En een te kewle nieuwe dumppouch!
Even een granaat wegschoppenquote:
het is pas een kunst als je vanuit je heup met de goalkeeper kan schietenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
Met die gatling gun vanuit de heup schieten![]()
Goalkeeperquote:Op maandag 17 juni 2013 12:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het is pas een kunst als je vanuit je heup met de goalkeeper kan schieten
dat is n'n torpedo, die wilt niemand in z'n krent krijgenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
Mietjes, wat dacht je van een mk.48 vanuit de heup
Panzerfaust vanaf de heupquote:Op maandag 17 juni 2013 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
Mietjes, wat dacht je van een mk.48 vanuit de heup
Ja, ben op het moment naar zo'n plekje op zoek inderdaad. Ergens in/rond Nijmegen of hier thuis.quote:
Ik ben vooral onder de indruk van de terugslagquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef Harde_Mepper het volgende:
Waarom maken die airsoft wapen z'n nep geluid.
Je hebt dus geen ideequote:Op maandag 17 juni 2013 12:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hetzelfde antwoord als bij de PO vraag
Nou, ik weet dat dit in sjieke tenten best veel gebeurd. En in de USA is het volgens mij ook wat meer voorkomend dan hier. Maar volgens mij gebeurt het hier ook nog wel. Trekt meer mensen als je van die smoothe jazz muziek op de achtergrond speelt terwijl zij aan 't eten zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:56 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
D'r zijn toch geen lui die daarvoor betalen? Muziek is niet de reden waarom mensen naar zo'n plek komen, daar gaan ze dan toch geen mannetje opzetten?
Die gast met die minigun wordt op een gegeven moment ook nog in z'n krent geschoten door z'n buddyquote:Op maandag 17 juni 2013 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben vooral onder de indruk van de terugslag
Details, lekker belangrijkquote:Op maandag 17 juni 2013 12:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die gast met die minigun wordt op een gegeven moment ook nog in z'n krent geschoten door z'n buddy
De diameter van de loopquote:Op maandag 17 juni 2013 12:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een MINIMI eigeniljk?
Anders zou je wel gewoon antwoord geven, dwaasquote:
Nee, dwaas. Je stelt allemaal "no shit" vragen, zelf nadenken hequote:Op maandag 17 juni 2013 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Details, lekker belangrijk
[..]
De diameter van de loop
[..]
Anders zou je wel gewoon antwoord geven, dwaas
Juistquote:
Veel moderner ookquote:Op maandag 17 juni 2013 12:16 schreef samthegreat5 het volgende:
De Mk 48 is een veel mooier wapen die ouwe minimi
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, dwaas. Je stelt allemaal "no shit" vragen, zelf nadenken he
Ik zou ook niet jou in m'n krent willen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Niemand wil een MK 48 in z'n krent hebben
Deep fisting ftwquote:Op maandag 17 juni 2013 12:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet jou in m'n krent willen.
Wat doe je nou weer kk dom? Ik heb nooit info opgezocht rond een opticien/ogen/bril etc. dus zo gek is het niet, triest gevalquote:Op maandag 17 juni 2013 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Kan ik bij een opticien terecht voor een oogmeting?"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat doe je nou weer kk dom? Ik heb nooit info opgezocht rond een opticien/ogen/bril etc. dus zo gek is het niet, triest geval
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De kinderachtigheid straalt er van af, chapeau vent.
Houd die gedachte aan, alsjeblieftquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, kijk vooral niet eerst naar jezelfHet ligt altijd aan iets of iemand anders maar nooit aan jezelf
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:25 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)derland-ooit-worden/
ER kan de verwarming eindelijk uitzetten..
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik haal de ijsblokken maar vast te voorschijn.
Die kans is vandaag wel aanwezig hoor, grote hagelstenen.quote:
Zo warm dat je je string uit glibbert Jitz.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
Zo warm gek, dat wordt lekker zweten in het basispak van de baas
Dat je een mooie pijnlijke zonnesteek mag oplopenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een verwensingen weerquote:Op maandag 17 juni 2013 12:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat je een mooie pijnlijke zonnesteek mag oplopen
Die kans krijg ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat een verwensingen weer![]()
Vroeger gaf je iemand gewoon een poffer op zn bek
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die kans is vandaag wel aanwezig hoor, grote hagelstenen.
Zag net een foto van hagelstenen die ten zuiden van Parijs gevallen zijn, zijn ter grootte van golfballen.
En die bui is nu onderweg naar Nederland
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo warm dat je je string uit glibbert Jitz.
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat je een mooie pijnlijke zonnesteek mag oplopen
Vrees dat de bui richting oosten trekt, dus wij krijgen niet veelquote:
Ik had het ook al gezienquote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrees dat de bui richting oosten trekt, dus wij krijgen niet veel
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrees dat de bui richting oosten trekt, dus wij krijgen niet veel
TAKE THAT WESTERLINGEN!!! Hueeehueequote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
TAKE THAT WESTERLINGEN!!! Hueeehuee [ afbeelding ]
Als ik jou was zou ik vast een rubberboot gaan opblazenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
TAKE THAT WESTERLINGEN!!! Hueeehuee [ afbeelding ]
De C-Deutsche Marine in m'n telefoon staan dusquote:Op maandag 17 juni 2013 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik vast een rubberboot gaan opblazen
Valt me nog mee dat je het niet over de Kriegsmarine hebtquote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De C-Deutsche Marine in m'n telefoon staan dus
''Ruhig, immer ruhig Männer. Das ist noch gar nichts''quote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je het niet over de Kriegsmarine hebt
Woodland overhemd van de baas.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
Deze's ook mooi:quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze's ook mooi:
''KaLeu: Machen Sie Fotos von einlaufender Besatzung, nicht von auslaufender
Lt. Werner: Wieso das?
KaLeu: Weil sie dann Bärte haben!''
Half uurtje werk toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pff.. endocrinologie syllabus maken.
Ik ben bang van nietquote:
quote: Hoofdstuk 1: Histologie
Hoofdstuk 2: Principes van hormoonwerking
Hoofdstuk 3: De hypothalamus-hypofyse-as
Hoofdstuk 4: Hormonen van de gastro-intestinale tractus
Hoofdstuk 5: De endocriene pancreas
Hoofdstuk 6: Calcium en botfysiologie3
Hoofdstuk 7: Hormonen en voortplanting
o 7a. Vrouwelijke geslachtshormonen
o 7b. Mannelijke geslachtshormonen
Hoofdstuk 8: Het schildkliersysteem
Hoofdstuk 9: Endocrinologie van de bijnier
o 9a. Steroiden uit de bijnierschors – RAAS
o 9b. Catecholamines uit het bijniermerg
Hoofdstuk 10: Groeihormonen
Hoofdstuk 11: Leptine en obesitas
Hoofdstuk 12: Hormonen en tumoren
Beoordelingsformulier
Zonder MZV moet je maar humor gebruiken nietquote:Op maandag 17 juni 2013 16:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je moet toch wat als dat de enige natuurlijke verdediging tegen stompe onderofficieren is!!!
Wat de neuk...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef jitzzzze het volgende:
AchJa, is deze airsoft-canta niks voor jou?
[ afbeelding ]
Zo ook paintballvoertuigen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen, die airsoft voertuigen maken
Nog ff en ze komen met een airsoft Leopard op de proppen...quote:Op maandag 17 juni 2013 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen, die airsoft voertuigen maken
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog ff en ze komen met een airsoft Leopard op de proppen...
Kijk opa, hij rookt ook nogquote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog ff en ze komen met een airsoft Leopard op de proppen...
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HA hep in m'n hals zitten snijden, verdoving erbij? nee niet neudig.quote:
GVDquote:Op maandag 17 juni 2013 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk opa, hij rookt ook nog![]()
[ afbeelding ]
Hebben die lui nou echt niks beters te doen?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk opa, hij rookt ook nog![]()
[ afbeelding ]
Een airsoft PRTLquote:Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben die lui nou echt niks beters te doen?
whehehequote:Op maandag 17 juni 2013 17:30 schreef jitzzzze het volgende:
https://www.facebook.com/pages/Airsoft-is-gay/181945631832466
GVD![]()
Er zijn hele topics over volgeschreven kom ik zojuist achterquote:Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Al die mensen die op airsoft en paintball haten. Laat die mensen toch lekker hun ding doen.
Kijk, een airsoft spelerquote:Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Al die mensen die op airsoft en paintball haten. Laat die mensen toch lekker hun ding doen.
De tering. Heeft hij dat ding zonder verdoving weg gesneden???quote:Op maandag 17 juni 2013 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
HA hep in m'n hals zitten snijden, verdoving erbij? nee niet neudig.
Kysthe van meer dan 1 centimeter die eruit kwam
Yep. Dat wil ik niet in m'n hals.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De tering. Heeft hij dat ding zonder verdoving weg gesneden???
Paintball is best baas overigens. Zo ook airsoftquote:Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn hele topics over volgeschreven kom ik zojuist achter
Nee dat snap ik. Maar geen hechtingen enzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. Dat wil ik niet in m'n hals.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Paintball is best baas overigens. Zo ook airsoft. Zo, there.. I said it.
Woensdag nog op de Oranjekazerne gepaintbalt. Mooie baan hebben ze daar liggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Paintball is best baas overigens. Zo ook airsoft. Zo, there.. I said it.
Geen hechtingen idd, is maar een klein kut sneetje van 1 centimeterquote:Op maandag 17 juni 2013 17:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar geen hechtingen enzo?
Zal vanavond eens op zoek...quote:Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn hele topics over volgeschreven kom ik zojuist achter
Schaarsbergen? Loop ik morgenavond rond.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Woensdag nog op de Oranjekazerne gepaintbalt. Mooie baan hebben ze daar liggen.
Baan Arnhem,quote:Op maandag 17 juni 2013 17:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Schaarsbergen? Loop ik morgenavond rond.
Dragen jullie ook dat schouder embleem? De Torenvalk dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eh, mijn compagnie is op de Oranjekazerne in Schaarsbergen gelegerd.
Schietbaan ouwequote:Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die is meer in de buurt van Roosendaal...
Nee, wij dragen vooralsnog de Bizon van 43 mechbrig. Ik heb via het kader echter vernomen dat de gebiedsindelingen gaan veranderen en dat wij onder 11 AASLT gaan vallen en dus de Torenvalk gaan dragenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dragen jullie ook dat schouder embleem? De Torenvalk dus?
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, wij dragen vooralsnog de Bizon van 43 mechbrig. Ik heb via het kader echter vernomen dat de gebiedsindelingen gaan veranderen en dat wij onder 11 AASLT gaan vallen en dus de Torenvalk gaan dragen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad tot mijn grote ergernis, want de Bizon is veel mooier
Kan toch nog steedsquote:Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef samthegreat5 het volgende:
in b4 ''Natres werken noemen![]()
'' comments
Nee er is op de kazerne zelf een paintbal baan. Beetje aan de noordkant van Groot Heidekamp. Iets van 150x150m groot.quote:
Ja, klopt. Maar ik vind het zo zonde om die jaren studie weg te gooien, waarmee ik bedoel: geen master doen = studie weggooien. En zelfs als ik met mijn master klaar ben, dan wordt het kiezen: of de dienst in gaan of poepgoede wetenschapper worden. Want als ik kies om de dienst in te gaan dan is al mijn wetenschappelijke kennis na die 7 (opleiding + contract) jaren zodanig weggezakt dat ik denk ik een wetenschappelijke carriere kan vergeten (weet ik niet zeker). Dus dan zou ik als leidinggevende ergens op een onderzoeksafdeling van een bedrijf/instituut o.i.d. moeten gaan werken. Dan zou ik die wetenschappelijke basiskennis die ik nog heb gecombineerd met de leidinggevende ervaring goed kunnen gebruiken.quote:
Ik draag wel de Valk/EM op zowel GVT als DT.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dragen jullie ook dat schouder embleem? De Torenvalk dus?
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een meerdere, SLD2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |