Andersom graag , nog een keer voor king Rogerquote:Op maandag 17 juni 2013 04:16 schreef DaveDave09 het volgende:
Haha dat laatste plaatje![]()
Hoop op:
[ afbeelding ]
Federer is niet in staat om een Grand Slam finale te halen als Nadal, Djokovic, Murray, Tsonga, Del Potro, Berdych meedoen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Hmm vorig jaar kwam nummer 2 uit tegen nummer 5 (Nouja als nadal niet in 2e ronde verloren had)
Dus dat zou kunnen betekenen:
Kwartfinale fed-murray winaar tegen ferrer en djoko-fed halve finale andere kant van schema
Zou wel het beste scenario zijn om nadal-fed finale te hebben
En mocht Federer daar op de één of andere manier tòch in slagen (wat ik overigens niet verwacht maar dit terzijde), horen we dan weer voor de 12378461297436123-keer het excuus dat genoemde spelers allemaal ziek, zwak, misselijk, geblesseerd, dan wel geïnfecteerd waren met (vogel)griep, aids, sars, ebola, broekhoest, tenenkaaskramp, broekplukinfluenza, enzovoorts - en vooral, niet te vergeten, last hadden van 'zwakke knieën' of een kennelijk disfunctioneel anti-gluten-diëet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer is niet in staat om een Grand Slam finale te halen als Nadal, Djokovic, Murray, Tsonga, Del Potro, Berdych meedoen.
das knap, nu al een qualifier bekendquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:24 schreef Crocmaz het volgende:
Tegenstander van Sijsling is de Amerikaanse qualifier Kuznetsov.
crap, ik loop achter :Squote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En mocht Federer daar op de één of andere manier tòch in slagen (wat ik overigens niet verwacht maar dit terzijde), horen we dan weer voor de 12378461297436123-keer het excuus dat genoemde spelers allemaal ziek, zwak, misselijk, geblesseerd, dan wel geïnfecteerd waren met (vogel)griep, aids, sars, ebola, broekhoest, tenenkaaskramp, broekplukinfluenza, enzovoorts - en vooral, niet te vergeten, last hadden van 'zwakke knieën' of een kennelijk disfunctioneel anti-gluten-diëet?![]()
![]()
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:37 schreef Crocmaz het volgende:
Puchkova - Rus (dacht ik te horen)
Winnares tegen Stosur- Schmiedlova
Daar verloor Kiki vorig jaar in de 2e ronde vanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:49 schreef Crocmaz het volgende:
Bertens - Shvedova
Ronde daarna Kvitova of Coco
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Haase-Youzhny wordt kansloos eraf voor onze krullenbol, tenzij de muziek uitstaat en Youzhny geen mazzel heeft
[...]
Vergeet Nadal-Darcis niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Gorzalka het volgende:
Veel leuke wedstrijden in de eerste ronde, zeg.
Djokovic - F. Mayer
Simon - Lopez
Tursunov - Haas
Klizan - Berdych
Dodig - Kohlschreiber
Llodra - Nieminen
Brown - Garcia-Lopez
Hewitt - Wawrinka
Fognini - Melzer
Verdasco - Malisse
quote:
Odesnik - Wangquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Gorzalka het volgende:
Veel leuke wedstrijden in de eerste ronde, zeg.
Djokovic - F. Mayer
Simon - Lopez
Tursunov - Haas
Klizan - Berdych
Dodig - Kohlschreiber
Llodra - Nieminen
Brown - Garcia-Lopez
Hewitt - Wawrinka
Fognini - Melzer
Verdasco - Malisse
Dat vrees ik ook ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij wordt dit de meest verregende Wimbledon ooit. Ik heb echt nul vertrouwen in het weer dit jaar. Gelukkig hebben ze dat dak, dan zien we nog wat tennis iig.
Darcis wint misschien acht games.quote:
Dat kan ik me ook niet voorstellen inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:17 schreef dutch_schaefer het volgende:
Ik zie Federer of Nadal dit jaar niet winnen. Kan me niet voorstellen dat ze eerst van elkaar winnen, dan van Murray en vervolgens van Djoko. Zal of Djoko of Murray worden dit jaar.
Ik ga stukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Haase-Youzhny wordt kansloos eraf voor onze krullenbol, tenzij de muziek uitstaat en Youzhny geen mazzel heeft
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:44 schreef wimderon het volgende:
Simon-Lopez (eerste ronde hier) is overigens ook de finale in Eastbourne
wat denk jequote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af welke partij ze liever zouden winnen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:22 schreef rhubarb het volgende:
De Bakker tegen Haase vanmiddag om 17:00 bij de exhibition in Stoke.
je kan het live zien op youtubequote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:22 schreef rhubarb het volgende:
De Bakker tegen Haase vanmiddag om 17:00 bij de exhibition in Stoke.
lol!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Tiebreak first set waarin ze allebei tegelijk door hun enkel gaan denk ik.
Opgezet door Jan Siemerink om te zorgen dat er in ieder geval 1 Nederlander een beetje zelfvertrouwen heeft voor Wimbledon.quote:
Aha. Vertrouwen kunnen ze beiden zeker gebruikenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opgezet door Jan Siemerink om te zorgen dat er in ieder geval 1 Nederlander een beetje zelfvertrouwen heeft voor Wimbledon.
Echt geen idee. Een toernooi winnen is altijd leuk. Maar er op Wimbledon na één partij al uitliggen lijkt me ook niet alles.quote:
quote:''There are people who live, breathe and dress tennis. I mean, seriously, give it a rest." Serena exits the car and the conversation moves on to a top-five player who is now in love. "She begins every interview with 'I'm so happy. I'm so lucky' – it's so boring," says Serena in a loud voice. "She's still not going to be invited to the cool parties. And, hey, if she wants to be with the guy with a black heart, go for it.'' (An educated guess is she's talking about Sharapova, who is now dating Grigor Dimitrov, one of Serena's rumored exes.)
quote:''Obviously I have a tremendous amount of respect for Serena and what she's achieved on the court," Sharapova said. "If she wants to talk about something personal, maybe she should talk about her relationship and her boyfriend that was married and is getting a divorce and has kids. Talk about other things, but not draw attention to other things.''
bitches be crazyquote:
Murrays moeder heeft in elk geval dezelfde voornaam als de actrice die voorheen M speelde.quote:
Om met FaalHaase te spreken: "het moest er even uit..."quote:
Dit inderdaad. Als ze Nadal gewoon als vierde hadden geplaatst was het allemaal veel meer in evenwicht. Nu is het schema een soort omgekeerd waterhoofd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wat enorme kutloting voor Wimbledon zeg.
Iedereen die op gras ook maar iets te makken heeft gehad in de afgelopen jaren zit in de 2e helft van het schema. Djokovic z'n helft kan schriftelijk afgedaan worden, tenzij hij tegen een Rosolletje opbotst... ik reken er maar niet op...
[...]
Ja net als bij RG waar de halve finale de finale had moeten zijn en de finale een anticlimax was, ja heel leuk iddquote:Op zondag 23 juni 2013 12:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Altijd dat gemier over die loting, komaan zeg ... ik word daar wel een beetje moe van hoor. Maakt het nou echt zoveel uit of ze in een kwart- of halve finale tegen elkaar spelen?
Als je het andersom bekijkt, op deze manier heb je voor de halve finale ook eens een keer wat de meerderheid "leuke partijen" noemt ...
Berdych, Haas, Gasquet, Ferrer en Kohlschreiber hebben het toch best aardig gedaan op gras de laatste jaren.. Het is inderdaad prut vergeleken met de onderste helft, maar zó slecht ook weer nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Om met FaalHaase te spreken: "het moest er even uit..."![]()
Wat enorme kutloting voor Wimbledon zeg.
Iedereen die op gras ook maar iets te makken heeft gehad in de afgelopen jaren zit in de 2e helft van het schema. Djokovic z'n helft kan schriftelijk afgedaan worden, tenzij hij tegen een Rosolletje opbotst... ik reken er maar niet op...
Feddie, welkom op ATP-ranking plekje nr. 5 na dit toernooi!![]()
![]()
![]()
Waarom houden we dan nog een toernooi? Laat 124 spelers een toernooitje doen, geef de winnaar een lolly en speel daarna om de beker een pouletje met Djoko, Fedje, Nadal en Muzza ....quote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja net als bij RG waar de halve finale de finale had moeten zijn en de finale een anticlimax was, ja heel leuk idd
Dat is precies wat er de afgelopen 10 jaar zo ongeveer gebeurd is inderdaad, met als enige uitzondering USO 2009. Dus ik geef je in principe gelijk. Mijn 'gemier' over deze loting (doorgaans weerhoud ik mijzelf daarvan) is grotendeels ingegeven door het feit dat het er sterk op lijkt dat mijn beide favoriete topspelers hiervan de klos zullen worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom houden we dan nog een toernooi? Laat 124 spelers een toernooitje doen, geef de winnaar een lolly en speel daarna om de beker een pouletje met Djoko, Fedje, Nadal en Muzza ....
Van mij ook. De topspelers worden al genoeg bevoordeeld door de byes bij de Masters, om maar eens iets te noemen. Een gemakkelijke loting hoeft helemaal niet wat mij betreft.quote:Van mij mogen ze wel weer terug naar 16 geplaatste spelers op een Slam
ZET DIE CAMERA'S UITTTT ...quote:Op zondag 23 juni 2013 14:17 schreef Szura het volgende:
Haase 2e op baan 18
Bertens 4e op baan 9
Camera's bij Haase dus geloof ik
Ja, want Djokovic hoeft maar van één van de grote vier te winnen om het toernooi te winnen en Murray, Federer of Nadal mogelijk van drie van de grote vier.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Altijd dat gemier over die loting, komaan zeg ... ik word daar wel een beetje moe van hoor. Maakt het nou echt zoveel uit of ze in een kwart- of halve finale tegen elkaar spelen?
[...]
En RG 2004, zoals iemand me onlangs terecht corrigeerde.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:15 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat is precies wat er de afgelopen 10 jaar zo ongeveer gebeurd is inderdaad, met als enige uitzondering USO 2009. Dus ik geef je in principe gelijk. Mijn 'gemier' over deze loting (doorgaans weerhoud ik mijzelf daarvan) is grotendeels ingegeven door het feit dat het er sterk op lijkt dat mijn beide favoriete topspelers hiervan de klos zullen worden.
Mocht het Fedal niet lukken (en dat verwacht ik dus) dan hoop ik op een verrassing uit de 1e helft om het toernooi te winnen.
[..]
Een hele grote so fucking what?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, want Djokovic hoeft maar van één van de grote vier te winnen om het toernooi te winnen en Murray, Federer of Nadal mogelijk van drie van de grote vier.
Er zijn mensen die het gewoon niet zo leuk vinden als één bepaalde speler zo'n enorm voordeel krijgt... zeker niet als dat een speler betreft die, laten we het zachtjes uitdrukken, niet zo heel erg geliefd is.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een hele grote so fucking what?
Wat is daar nou precies het grote probleem van?
Maar dat bedoel ik dus. Voordeel dit, nadeel dat. Zo kun je blijven gaan. Ja, maar uit de categorie 5-16 zit daar Tsonga, dat is kut terwijl het kwart eronder juist een prutser als Nishikori heeft die een stuk minder is. Beetje arbitrair om überhaupt zo'n grens aan te geven, en om die dan te leggen bij de zgn. Big Four.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het gewoon niet zo leuk vinden als één bepaalde speler zo'n enorm voordeel krijgt... zeker niet als dat een speler betreft die, laten we het zachtjes uitdrukken, niet zo heel erg geliefd is.
Dat Djokovic zo doorloopt naar de finale en er indie helft van het schema geen mooie halve finale is om naar uit te kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een hele grote so fucking what?
Wat is daar nou precies het grote probleem van?
Zo arbitrair is dat niet want zij zijn de enigen die in de praktijk in staat blijken om de GS'en zijn en dus een bedreiging zijn voor de anderen van de grote vier. Denk je niet dat Djokovic blij is dat die andere drie in de onderste helft zitten? Om Berdych, Tsonga, Del Potro en Ferrer zal hij zich neem ik aan niet zoveel zorgen maken want daar wint hij toch wel van.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik dus. Voordeel dit, nadeel dat. Zo kun je blijven gaan. Ja, maar uit de categorie 5-16 zit daar Tsonga, dat is kut terwijl het kwart eronder juist een prutser als Nishikori heeft die een stuk minder is. Beetje arbitrair om überhaupt zo'n grens aan te geven, en om die dan te leggen bij de zgn. Big Four.
[...]
Als er druppels bij blijven vallen gaat hetquote:Op zondag 23 juni 2013 18:57 schreef Gorzalka het volgende:
Als de wind van de laatste paar dagen aanhoudt is Murray gewoon topfavoriet, natuurlijk.
Ik vind dat wel vreemd in principe, want dan hebben de favorieten nóg meer voordeel. Ik zie het al gebeuren dat Federer in de derde ronde staat terwijl sommige spelers nog een eerste ronde partij moeten afwerken.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er druppels bij blijven vallen gaat hetdak
dicht.
quote:
Reister4Wimbledon.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
Julian Reister is de eerste speler die op Wimbledon 2013 een punt pakt.
quote:
Al zou je allebei de dames niet kennen, lijkt dit gewoon op een hele solide eerste set winst van een topper tegen een underdog. Echt knap! Ze speelt wel echt fantastisch zeg, maakt amper een fout en is ook nog is heel leuk om naar te kijken. Inmiddels ook gebroken in de tweede setquote:
Zeer terecht!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:51 schreef stefan92 het volgende:
Op 4 verschillende kanalen een vrouwenwedstrijd pfff
Errani is vies dik. -edit- Ohnee, das die uit Frankrijkquote:Op maandag 24 juni 2013 13:22 schreef TheArt het volgende:
Hoop dat dit geen jinx wordt, maar ze staat Errani echt finaal weg te slaan.
Eurosport zendt het toch ook niet uit? :/quote:Op maandag 24 juni 2013 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Errani is vies dik. -edit- Ohnee, das die uit FrankrijkBartoli!
Jammer dat de NOS Wimbledon niet uitzend, Eurosport
Niks mis meequote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Bedoel ook verschillende vrouwenwedstrijden. Vind het raar.
Niet? Oh, dacht van wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Eurosport zendt het toch ook niet uit? :/
Bedankt, maar de wedstrijden van Baltacha en Razzano zijn gelukkig afgelopen en Sport 1 lijkt nu wel voor normale wedstrijden te kiezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef editoor het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
Als je echt een mannenwedstrijd wil zien kan dat natuurlijk altijd op oa deze site: http://www.sportcategory.com/c-4.html
Toch welquote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef nightcowboy het volgende:
http://lsh.streamhunter.eu/static/popups/156609971349620.html
Jawelquote:
TURN OFF THAT MUSICCCCCquote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef nightcowboy het volgende:
http://lsh.streamhunter.eu/static/popups/156609971349620.html
Ja, ik vind dat ze een baan speciaal moeten bewaren voor enkel de halve finales en de finales.... Maar dat gaat helaas niet want die zou dan ook de grootste tribunes moeten hebben...quote:Op maandag 24 juni 2013 14:15 schreef Niox het volgende:
Wat ziet die baan er toch prachtig uit op de 1e dag. Altijd jammer dat het zo'n zandvlakte wordt.
Dan wint Rafa het in ieder geval nooit meerquote:Op maandag 24 juni 2013 14:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ze een baan speciaal moeten bewaren voor enkel de halve finales en de finales.... Maar dat gaat helaas niet want die zou dan ook de grootste tribunes moeten hebben...
BBC en sport1quote:
Alleen van RG.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar geen Nederlandse kabelzender?De NPO heeft die rechten toch altijd?
Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sport1 heeft de hoofdrechten in NL, NOS mag alleen de SF en F live uitzenden.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war met RG, denk ik. Begin jaren '90 was ik nog niet geboren.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Sport1 heeft de hoofdrechten in NL, NOS mag alleen de SF en F live uitzenden.
en de laatste keer dat de NOS het complete rechtenpakket van Wimbledon had moet je al weer naar begin jaren 90.
Ik heb er ook last van.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier meer mensen bij wie het beeld niet helemaal scherp is? Er lijkt een soort gloed om de spelers heen te zitten (het lijkt een soort ghosting). Zal wel aan mijn instellingen liggen maar geen idee welke. Als iemand een idee heeft, hoor ik het graag.
Want?quote:
Bedankt, nog meer mensen hier? Anders zit ik voor niks te vogelen aan mijn tv-instellingen.quote:
Bedanktquote:Op maandag 24 juni 2013 15:05 schreef Tchock het volgende:
Mensen die geen (goede) stream hebben: dit is een uitstekende site. En niet quoten want ik haal 'm zo weer weg.
twitter:BenRothenberg twitterde op maandag 24-06-2013 om 15:05:30No.2 Victoria Azarenka down. Trainer out to No.1 Court (via @Rafael_Plaza) http://t.co/Yn4seetOHZ #Wimbledon reageer retweet
Heb je Sport1? Op Sport1 HD bij de Azarenkawedstrijd heb ik er totaal geen last van.quote:
Sport1 heb ik niet. Opgezegd wegens de licenties van voetbal die verschuivenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je Sport1? Op Sport1 HD bij de Azarenkawedstrijd heb ik er totaal geen last van.
http://www.wimbledon.com/(...)l&syn=none&promo=navquote:Op maandag 24 juni 2013 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit kan ik toch nooit allemaal volgen jongens
Dank! Handigquote:Op maandag 24 juni 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.wimbledon.com/(...)l&syn=none&promo=nav
quote:
Zoals zij lag te janken en schreeuwen op de baan had ze met een brancard afgevoerd moeten worden en de komende dagen niet op meer op haar benen kunnen staan. Sloeg helemaal nergens op als je ziet hoe ze er uiteindelijk bij loopt aan het einde van de partij.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:50 schreef Norrage het volgende:
Waar overdreef Azarenka? Ze liep die hele 2e set kreupelGigantische maar dan ook gigantische faal van Koehler.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:53 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Zoals zij lag te janken en schreeuwen op de baan had ze met een brancard afgevoerd moeten worden en de komende dagen niet op meer op haar benen kunnen staan. Sloeg helemaal nergens op als je ziet hoe ze er uiteindelijk bij loopt aan het einde van de partij.
Hahaquote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef Norrage het volgende:
[..]Toernooi nog geen dag oud en nu komen de kansloze autistjes al weer posten
![]()
Wat zei ie?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi dat Nadal Rosol zoveel credit geeft voorzijnoverwinning vorig jaar.
"Best soefrees."
Wat hij ook eerder al zei, dat hij niet klaar was om Wimbledon te spelen. Ik vind het een erg zwak excuus; dan had hij niet moeten spelen.quote:
Nalbandian?quote:
Koehler deed het erg slecht ja daarna maar Azarenka overdreef imo wel degelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:50 schreef Norrage het volgende:
Waar overdreef Azarenka? Ze liep die hele 2e set kreupelGigantische maar dan ook gigantische faal van Koehler.
Nee hoor je bent een kansloze autist /norragequote:Op maandag 24 juni 2013 16:02 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Koehler deed het erg slecht ja daarna maar Azarenka overdreef imo wel degelijk.
Dit is altijd weer dezelfde discussiequote:Op maandag 24 juni 2013 16:02 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Koehler deed het erg slecht ja daarna maar Azarenka overdreef imo wel degelijk.
Schijnbaar ja. En Stepanek gaat scheiden van Vaidisova en heeft nu iets met Kvitova. Inteeltbende daarquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schijnbaar ja. En Stepanek gaat scheiden van Vaidisova en heeft nu iets met Kvitova. Inteeltbende daar
Ik had nog gedacht om Rosol te picken bij XLgamequote:Op maandag 24 juni 2013 16:09 schreef Tim86 het volgende:
Rosol ligt er al uit..verliest in 5 sets van Reister.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:11 schreef Tim86 het volgende:
Murray ligt er al uitIk dacht dat je Andy Murray bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ik Jamiequote:Op maandag 24 juni 2013 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Andy Murray bedoelde.
http://www.sportlemon.tv/(...)34257184-598270.htmlquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Thermo16 het volgende:
Kijken jullie Baase op een stream? Ik heb geen Sport1...
Bedankt!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/(...)34257184-598270.html
blessurebehandeling Joez, dus even weinig te beleven
ow, ow, ow, ow, ow ... einde wedstrijd, einde wedstrijdquote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef Crocmaz het volgende:
http://www.sport1.nl/nieu(...)-pijn-maar-wint.html
Met filmpje voor de liefhebbers.
Eindelijk heeft Haase een keer geluk... Altijd de pech hebben dat je tegenstander de dag van zijn leven heeft moet toch een keer terug betaald worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Coelho het volgende:
Als hij deze set nu verliest, dan kapt Youzhny er mee. Zit totaal geen beweging meer in...
Dat van Djokovic was toch heel anders, die ging niet huilen alsof hij zijn kruisband heeft gescheurd en na elk verloren punt toch net wat meer laten blijken dat hij pijn heeft, dat vond ik ook niet 'eerlijk' dat hij daarvoor werd uitgefloten, maar ok, vinden dat Azarenka overdreef terwijl ze na zulk gekrijs een grand slam wedstrijd nog best makkelijk wint ultiem kansloos vinden moet je verder zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit is altijd weer dezelfde discussieGa jij maar eens door je enkel in een GS. Dan reageer je net zo. Destijds met Djoko tegen Dimi ook al van die ultiem kansloze reacties op dit forum
Was wel anders ja, maar iedereen schreeuwde toen ook moord en brand en aanstelleritius en fakervic etcquote:Op maandag 24 juni 2013 16:23 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dat van Djokovic was toch heel anders, die ging niet huilen alsof hij zijn kruisband heeft gescheurd en na elk verloren punt toch net wat meer laten blijken dat hij pijn heeft, dat vond ik ook niet 'eerlijk' dat hij daarvoor werd uitgefloten, maar ok, vinden dat Azarenka overdreef terwijl ze na zulk gekrijs een grand slam wedstrijd nog best makkelijk wint ultiem kansloos vinden moet je verder zelf weten natuurlijk.
Thanks!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef geindoctrineerd het volgende:
http://www.sportlemon.tv/(...)34257184-598270.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |