Andersom graag , nog een keer voor king Rogerquote:Op maandag 17 juni 2013 04:16 schreef DaveDave09 het volgende:
Haha dat laatste plaatje![]()
Hoop op:
[ afbeelding ]
Federer is niet in staat om een Grand Slam finale te halen als Nadal, Djokovic, Murray, Tsonga, Del Potro, Berdych meedoen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Hmm vorig jaar kwam nummer 2 uit tegen nummer 5 (Nouja als nadal niet in 2e ronde verloren had)
Dus dat zou kunnen betekenen:
Kwartfinale fed-murray winaar tegen ferrer en djoko-fed halve finale andere kant van schema
Zou wel het beste scenario zijn om nadal-fed finale te hebben
En mocht Federer daar op de één of andere manier tòch in slagen (wat ik overigens niet verwacht maar dit terzijde), horen we dan weer voor de 12378461297436123-keer het excuus dat genoemde spelers allemaal ziek, zwak, misselijk, geblesseerd, dan wel geïnfecteerd waren met (vogel)griep, aids, sars, ebola, broekhoest, tenenkaaskramp, broekplukinfluenza, enzovoorts - en vooral, niet te vergeten, last hadden van 'zwakke knieën' of een kennelijk disfunctioneel anti-gluten-diëet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer is niet in staat om een Grand Slam finale te halen als Nadal, Djokovic, Murray, Tsonga, Del Potro, Berdych meedoen.
das knap, nu al een qualifier bekendquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:24 schreef Crocmaz het volgende:
Tegenstander van Sijsling is de Amerikaanse qualifier Kuznetsov.
crap, ik loop achter :Squote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En mocht Federer daar op de één of andere manier tòch in slagen (wat ik overigens niet verwacht maar dit terzijde), horen we dan weer voor de 12378461297436123-keer het excuus dat genoemde spelers allemaal ziek, zwak, misselijk, geblesseerd, dan wel geïnfecteerd waren met (vogel)griep, aids, sars, ebola, broekhoest, tenenkaaskramp, broekplukinfluenza, enzovoorts - en vooral, niet te vergeten, last hadden van 'zwakke knieën' of een kennelijk disfunctioneel anti-gluten-diëet?![]()
![]()
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:37 schreef Crocmaz het volgende:
Puchkova - Rus (dacht ik te horen)
Winnares tegen Stosur- Schmiedlova
Daar verloor Kiki vorig jaar in de 2e ronde vanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:49 schreef Crocmaz het volgende:
Bertens - Shvedova
Ronde daarna Kvitova of Coco
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Haase-Youzhny wordt kansloos eraf voor onze krullenbol, tenzij de muziek uitstaat en Youzhny geen mazzel heeft
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |