Zij willen gewoon neuken hoor maar het duurt meestal wat te lang in mijn meningquote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Daar is een naam voor, ehm "Friendszone".
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Daar is een naam voor, ehm "Friendszone".
Deze man weet binnenkortquote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef hezdunnah het volgende:
Stap in je hosselcopter en vlieg naar dr toe
Dit is toch niet serieus?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef GhpH het volgende:
Omdat je maar ongeveer 1 iemand hoort te neuken in je leven en niet 1 elke dag. Sowieso VMBO kan niet anders
Ja bedankt nu heb ik trekquote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef BlueNumber het volgende:
Misschien moet je ze babi pangang voeren?
Nee, ik kreeg trek in babi pangang. Wat achtervolg je mequote:Op maandag 17 juni 2013 00:05 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Dus jij wordt van bami pangang seksueel actief
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:07 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg trek in babi pangang. Wat achtervolg je me
Waarom zet jij dan allemaal foto's van mooie vrouwen in je fotoboek in plaats van van jezelf?quote:
Als je geen antwoord krijgt, heb je je antwoord. #diep #filosofisch #hetlevenzetjeaanhetdenkenquote:
HAAHHAAH was een grapje ik vond je gewoon een fatsoquote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef Rodawa het volgende:
Terechte klacht Rozzje! Wou laatst chickie playen via FOK!, na 2 DM's seks gevraagd, was ze lesbisch! Daar kan ik dan op zulke momenten ZO slecht tegen he.
ik kon ook wel foto's van mijzelf erin gaan zetten maar ik heb niks te koop staan. Die vrouwen promoot ik graag in hun verdere carrière tot topmodel in spé.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zet jij dan allemaal foto's van mooie vrouwen in je fotoboek in plaats van van jezelf?
Geen eigenwaarde?
Zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik kon ook wel foto's van mijzelf erin gaan zetten maar dat wil ik jullie niet aan doen. Die vrouwen promoot ik graag in hun verdere carrière tot topmodel in spé.
Wat ontzettend lief van jou, echtquote:Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik kon ook wel foto's van mijzelf erin gaan zetten maar ik heb niks te koop staan. Die vrouwen promoot ik graag in hun verdere carrière tot topmodel in spé.
Aan de ene kant moet ik om je lachen, aan de andere kant vind ik je nu gewoon een enorme cuntwhore. Wacht, dat markeer ik even om het te verduidelijken.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
HAAHHAAH was een grapje ik vond je gewoon een fatso
Hoi ik ben meloewa en ik ben lelijk en volgroeidquote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
MELOEWAA IS NOG WAKKEER< VROUIW ONLINE VROUW ONLINE!!!!! Hallo ik ben frikandel, hoi hoi!!!
Nee nee gewoon lachen grapje je weet tochquote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Aan de ene kant moet ik om je lachen, aan de andere kant vind ik je nu gewoon een enorme cuntwhore. Wacht, dat markeer ik even om het te verduidelijken.
Cuntwhore.
Volgroeid, juist!quote:Op maandag 17 juni 2013 01:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoi ik ben meloewa en ik ben lelijk en volgroeid
Je maakt geen grappen over mijn maagdenvlies.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee nee gewoon lachen grapje je weet toch
Denken shi true lovequote:Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef Trebo het volgende:
Gewoon gelijk zeggen; kijk, je bent geen relatie materiaal. Dus alleen neuken.. als je niet wil ga ik wel weer verder op zoek. Doei.
hosselcopter. goeie.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef hezdunnah het volgende:
Stap in je hosselcopter en vlieg naar dr toe
Mijn moeder zei vroeger altijd als ik lang achter de computer zat (ja eigenlijk voor de computer, hahaha) dat ik dan vierkante ogen kreeg. Dat is niet waar hoor.quote:
mm ik heb dat wel !!! Blauwe kringen en vierkante doppen en rode adersquote:Op maandag 17 juni 2013 01:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mijn moeder zei vroeger altijd als ik lang achter de computer zat (ja eigenlijk voor de computer, hahaha) dat ik dan vierkante ogen kreeg. Dat is niet waar hoor.
Dit was mijn verhaal.
WHAAA ik wil je nu aanraken net als de rest van FOK!quote:Op maandag 17 juni 2013 01:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mm ik heb dat wel !!! Blauwe kringen en vierkante doppen en rode aders
Ga eens naar bed dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oehh snapje manquote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef Meneer_du_bir het volgende:
soms moet je even wachten met uitpakken van je cadeau
minder drugsquote:Op maandag 17 juni 2013 01:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Lotteehee het volgende:
Als ze serieus iets in je zien dan is het veel spannender/leuker om niet meteen het bed in te duiken en babies te maken, maar pas verder te gaan als je die persoon beter kent.
Laat Meloewa alsjeblieft haar medicatie nemen. Als ze minder neemt, gaat het helemaal verkeerd.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef Furbo het volgende:
Die meiden doen het alleen na een date als ze geen toekomst met je zien
Aanpassen hequote:Op maandag 17 juni 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje moe van die topics met zogenaamde "hippe" woorden in de OP.
Boer hoekt vrouw.quote:
Aanpassen gaat ook alleen als je de betekenis weet.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het wel aanpassen ja, maar ik ben geen KLB mod
De betekenis kan ik vast wel ergens opzoeken.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aanpassen gaat ook alleen als je de betekenis weet.
chimeids zijn gewoon lekkere wijvenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
De betekenis kan ik vast wel ergens opzoeken.
Dankuquote:Op maandag 17 juni 2013 12:04 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
chimeids zijn gewoon lekkere wijven
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Lotteehee het volgende:
Als ze serieus iets in je zien dan is het veel spannender/leuker om niet meteen het bed in te duiken en babies te maken, maar pas verder te gaan als je die persoon beter kent.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef GhpH het volgende:
Omdat je maar ongeveer 1 iemand hoort te neuken in je leven en niet 1 elke dag. Sowieso VMBO kan niet anders
al deze pussiesquote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Nemeosis het volgende:
Als ze allemaal meteen met je naar bed zouden gaan zouden ze allemaal banga's zijn, en zou er niets meer aan zijn. Denk daar eens over na!
Ik denk dat ze keihard afknappen op je taalgebruik.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:22 schreef Rozzje het volgende:
Waarom moet je altijd eerst 2-3 weken praten en aandacht geven.. Waarom altijd zoveel moeite.. Soms heb je chimeids die zijn geila toch en die willen direct neuken dus is best wel rustig maar zijn meestal banga.. Je hebt ook die lastige meids die dan niks willen forceren.. Snapje en dan ben ik zo van schat ik wil mijn gevoelens tonen op mijn manier..
Klacht : Waarom doen meiden meestal hard 2 get
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb een hele tijd gehad dat ik met elke vent die maar enigszins naar me glimlachte het bed indook, en guess what.... toen had ik ineens de reputatie dat ik een slet zou zijn
misschien is dat de reden, ts?
je bent 10 jaar te laat, helaasquote:
wat heb je daar aan? Is alleen maar geldverspilling een dopje is vaak al genoeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef haan33 het volgende:
Ik ging een keer stappen met een mattie, die allemaal dronken chicks ghb ging geven. Eentje is in het ziekenhuis gekomen, hij flikkerde een half flesje in haar baco
Zegt de persoon met de username waarover ik alleen maar negatieve dingen hoor!quote:
tuurlijk, ik lach echt om jouw leven. een werkloze tomatenplukker van in de 20 waarschijnlijk die nooit de 30 gaat halenquote:
Half flesje, dat overleef je niet heel snelquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef haan33 het volgende:
Ik ging een keer stappen met een mattie, die allemaal dronken chicks ghb ging geven. Eentje is in het ziekenhuis gekomen, hij flikkerde een half flesje in haar baco
LOLquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef haan33 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |