Denken shi true lovequote:Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef Trebo het volgende:
Gewoon gelijk zeggen; kijk, je bent geen relatie materiaal. Dus alleen neuken.. als je niet wil ga ik wel weer verder op zoek. Doei.
hosselcopter. goeie.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef hezdunnah het volgende:
Stap in je hosselcopter en vlieg naar dr toe
Mijn moeder zei vroeger altijd als ik lang achter de computer zat (ja eigenlijk voor de computer, hahaha) dat ik dan vierkante ogen kreeg. Dat is niet waar hoor.quote:
mm ik heb dat wel !!! Blauwe kringen en vierkante doppen en rode adersquote:Op maandag 17 juni 2013 01:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mijn moeder zei vroeger altijd als ik lang achter de computer zat (ja eigenlijk voor de computer, hahaha) dat ik dan vierkante ogen kreeg. Dat is niet waar hoor.
Dit was mijn verhaal.
WHAAA ik wil je nu aanraken net als de rest van FOK!quote:Op maandag 17 juni 2013 01:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mm ik heb dat wel !!! Blauwe kringen en vierkante doppen en rode aders
Ga eens naar bed dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oehh snapje manquote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef Meneer_du_bir het volgende:
soms moet je even wachten met uitpakken van je cadeau
minder drugsquote:Op maandag 17 juni 2013 01:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Lotteehee het volgende:
Als ze serieus iets in je zien dan is het veel spannender/leuker om niet meteen het bed in te duiken en babies te maken, maar pas verder te gaan als je die persoon beter kent.
Laat Meloewa alsjeblieft haar medicatie nemen. Als ze minder neemt, gaat het helemaal verkeerd.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef Furbo het volgende:
Die meiden doen het alleen na een date als ze geen toekomst met je zien
Aanpassen hequote:Op maandag 17 juni 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje moe van die topics met zogenaamde "hippe" woorden in de OP.
Boer hoekt vrouw.quote:
Aanpassen gaat ook alleen als je de betekenis weet.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het wel aanpassen ja, maar ik ben geen KLB mod
De betekenis kan ik vast wel ergens opzoeken.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aanpassen gaat ook alleen als je de betekenis weet.
chimeids zijn gewoon lekkere wijvenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
De betekenis kan ik vast wel ergens opzoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |