Dankuquote:Op maandag 17 juni 2013 12:04 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
chimeids zijn gewoon lekkere wijven
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Lotteehee het volgende:
Als ze serieus iets in je zien dan is het veel spannender/leuker om niet meteen het bed in te duiken en babies te maken, maar pas verder te gaan als je die persoon beter kent.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef GhpH het volgende:
Omdat je maar ongeveer 1 iemand hoort te neuken in je leven en niet 1 elke dag. Sowieso VMBO kan niet anders
al deze pussiesquote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Nemeosis het volgende:
Als ze allemaal meteen met je naar bed zouden gaan zouden ze allemaal banga's zijn, en zou er niets meer aan zijn. Denk daar eens over na!
Ik denk dat ze keihard afknappen op je taalgebruik.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:22 schreef Rozzje het volgende:
Waarom moet je altijd eerst 2-3 weken praten en aandacht geven.. Waarom altijd zoveel moeite.. Soms heb je chimeids die zijn geila toch en die willen direct neuken dus is best wel rustig maar zijn meestal banga.. Je hebt ook die lastige meids die dan niks willen forceren.. Snapje en dan ben ik zo van schat ik wil mijn gevoelens tonen op mijn manier..
Klacht : Waarom doen meiden meestal hard 2 get
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb een hele tijd gehad dat ik met elke vent die maar enigszins naar me glimlachte het bed indook, en guess what.... toen had ik ineens de reputatie dat ik een slet zou zijn
misschien is dat de reden, ts?
je bent 10 jaar te laat, helaasquote:
wat heb je daar aan? Is alleen maar geldverspilling een dopje is vaak al genoeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef haan33 het volgende:
Ik ging een keer stappen met een mattie, die allemaal dronken chicks ghb ging geven. Eentje is in het ziekenhuis gekomen, hij flikkerde een half flesje in haar baco
Zegt de persoon met de username waarover ik alleen maar negatieve dingen hoor!quote:
tuurlijk, ik lach echt om jouw leven. een werkloze tomatenplukker van in de 20 waarschijnlijk die nooit de 30 gaat halenquote:
Half flesje, dat overleef je niet heel snelquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef haan33 het volgende:
Ik ging een keer stappen met een mattie, die allemaal dronken chicks ghb ging geven. Eentje is in het ziekenhuis gekomen, hij flikkerde een half flesje in haar baco
LOLquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef haan33 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |