emogifje geplaatstquote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef Toto69 het volgende:
In de tc:
spatieloos: Every girl is hot in your opinion
[9:50 PM] spatieloos: DV thinks VA should be like you
Wtf?
VInd je?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:
Jezus, wat heb ik een pesthumeur. Da's lang geleden.
Wat is tc danquote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef Toto69 het volgende:
In de tc:
spatieloos: Every girl is hot in your opinion
[9:50 PM] spatieloos: DV thinks VA should be like you
Wtf?
Taylor Hawkinsquote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
IK ben trouwens echt verliefd op die drummer van Foo fighters waarvan ik de naam even niet meer weet
quote:
Back in the summer of '69quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"bezoekje aan opa en oma."quote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
Ik ga een weekend fietsen naar mijn opa en oma als oefening voor de zomer. Maar nu moet ik vrij vragen en ik weet geen reden. En dat fietsen klinkt zo dom
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Back in the summer of '69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Overigens heet het nummer officieel summer of '69, met de hoge komma, dus het gaat ook over het jaartal. Kan prima dus.quote:
idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Overigens heet het nummer officieel summer of '69, met de hoge komma, dus het gaat ook over het jaartal. Kan prima dus.
XDquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
idd.
toto69 = toto band, 69 summer of 69
ghehequote:
hmmm.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is geen vraag voor de magic eight ball. Probeert gij het opnieuw over tien uur.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is geen vraag voor de magic eight ball. Probeert gij het opnieuw over tien uur.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
Die Bryan Adams was trouwens echt knap vroeger
[ afbeelding ]
Ik ben echt in het verkeerde jaar geboren, zo'n 50/60 jaar te laat
wotquote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vernoemd naar hemquote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zeg maar bijna iedereen had wel bij woodstock willen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
Woodstock '69, gvd wat was ik daar graag bij geweest.
The Beatles Rooftop Concert '69 eveneens.
Ik had gewoon in 1950/1951 geboren moeten worden
ik ken Bryan Adams verder niet, alleen dit nummer eigenljk.quote:
Haha, nice. Da's best een leuke vernoeming. Ik ben naar niemand vernoemd, m'n ouders vonden het gewoon een leuke naam.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd naar hem
Het verhaal;
. Werd geboren, hij op de radio
Ik Bryan genoemd
Ik eerste actie: zuster in d'r bakkes geplast
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
echte verhaal:quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd naar hem
Het verhaal;
. Werd geboren, hij op de radio
Ik Bryan genoemd
Ik eerste actie: zuster in d'r bakkes geplast
heerlijk inderdaad, vietnam oorlog, amper vrijheid van meningsuiting, homo- en biseksuelen werden opgesloten voor experimenten, strenge straffen op drugsgebruik en -bezitquote:Op zondag 16 juni 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
Woodstock '69, gvd wat was ik daar graag bij geweest.
The Beatles Rooftop Concert '69 eveneens.
Ik had gewoon in 1950/1951 geboren moeten worden
quote:
True.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit was nog eens een sexy jonge beroemdheid
[ afbeelding ]
Nee want nu is er zo veel tolerantie voor homoseksualiteit en drugs?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heerlijk inderdaad, vietnam oorlog, amper vrijheid van meningsuiting, homo- en biseksuelen werden opgesloten voor experimenten, strenge straffen op drugsgebruik en -bezit
lekker de hippie uithangen bij anti oorlog protestenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heerlijk inderdaad, vietnam oorlog, amper vrijheid van meningsuiting, homo- en biseksuelen werden opgesloten voor experimenten, strenge straffen op drugsgebruik en -bezit
ja en ja, sindsdien hebben we een gedoogbeleid, wordt voor bepaalde middelen de regel gemaakt dat alleen handel strafbaar is en bezit niet, homohuwelijk is al op meerdere plaatsen in amerika legaal, en in veel landen in europaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee want nu is er zo veel tolerantie voor homoseksualiteit en drugs?
Wat een bullshit, die tijd was juist dé tijd van experimenteren met drugs.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
lekker de hippie uithangen bij anti oorlog protesten
Dat zou ik doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
lekker de hippie uithangen bij anti oorlog protesten
Alleen voor wiet, maar de wiet is veel slechter tegenwoordig. Alle andere drugs worden zwaar afgestraft, in tegenstelling tot toen. En zie ook mijn edit.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja en ja, sindsdien hebben we een gedoogbeleid, wordt voor bepaalde middelen de regel gemaakt dat alleen handel strafbaar is en bezit niet
klopt inderdaad, maar dat is niet wat ik zei
je kunt dat wel leuk toevoegen schat maar het is helemaal niet relevantquote:Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Alleen voor wiet, maar de wiet is veel slechter tegenwoordig. Alle andere drugs worden zwaar afgestraft, in tegenstelling tot toen. En zie ook mijn edit.
Ik was je kwijtquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was je kwijtmaar toen wist ik weer van Londen.
Ben je terug? Hoe was het? Of hoe is het dan als je er nog bent..
FOK!ken in Londen is 't laatste wat ik zou gaan doen daarquote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is precies even relevant als de vietnamoorlog gebruiken als reden waarom die tijd niet leuk zou zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt dat wel leuk toevoegen schat maar het is helemaal niet relevant
je kunt ook wel zeggen wat je wil maar uiteindelijk hebben we veel meer vrijheden wat betreft drugsgebruik (met uitzondering van het afstraffen van lsd) en alternatieve seksualiteit
Ja iedereen zegt altijd van die dingen van "Eheuhee ben je op vakantie en dan ga je fokken!!!!1!"quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
FOK!ken in Londen is 't laatste wat ik zou gaan doen daar
Nou ik bedoelde meer dit, maar dan subtieler:quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja iedereen zegt altijd van die dingen van "Eheuhee ben je op vakantie en dan ga je fokken!!!!1!"
Maar alsof je op vakantie niet ook gewoon in je bed kunt chillen en even je telefoon erbij kan pakken. Fok is ook gewoon leuk, fok is niet iets wat moet van je moeder ofzo.. Dus waarom niet?
Ja, gaat wel. Morgen weer naar school, geen zin.quote:
Ik ben al een paar dagen terug.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar je bent toch niet iedere minuut van die dag bezig of doe ik als ik ergens ben iets fout?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer dit, maar dan subtieler:
LONDON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh toen wel toen ik daar wasquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar je bent toch niet iedere minuut van die dag bezig of doe ik als ik ergens ben iets fout?
Tofquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gaat wel. Morgen weer naar school, geen zin.
[..]
Ik ben al een paar dagen terug.Was echt tof, goed hostel, leuk gezelschap, veel gezien, veel gelachen.
jij bent cool groetjes krabsquote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja iedereen zegt altijd van die dingen van "Eheuhee ben je op vakantie en dan ga je fokken!!!!1!"
Maar alsof je op vakantie niet ook gewoon in je bed kunt chillen en even je telefoon erbij kan pakken. Fok is ook gewoon leuk, fok is niet iets wat moet van je moeder ofzo.. Dus waarom niet?
Oh, nee ik niet. Maar misschien ben jij wel meer een bezig bijtje dan ikquote:
er is wel een verschil tussen een olieoorlog en een reëele dreiging met kernwapens die in die tijd speeldequote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is precies even relevant als de vietnamoorlog gebruiken als reden waarom die tijd niet leuk zou zijn.
Goed, ja, dat klopt, wat betreft de alternatieve seksualiteit, al was dat toen in bepaalde groepen ook prima geaccepteerd, net als dat het nu ook vaak genoeg níet wordt geaccepteerd.
Dit keer wel. Andere keren zou ik niet weten, want ik heb niet zo vaak echt een kuthumeur.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit wat jij doet als je een kut humeur hebt?
ik kan niet stil zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee ik niet. Maar misschien ben jij wel meer een bezig bijtje dan ik
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit keer wel. Andere keren zou ik niet weten, want ik heb niet zo vaak echt een kuthumeur.![]()
Ohquote:
6 pond voor een zak M&M's in een winkel bij St. Paul's.quote:
Ik voel je pijn, ik moet ook weer naar school morgen... en bijna examenweekquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gaat wel. Morgen weer naar school, geen zin.
[..]
Ik ben al een paar dagen terug.Was echt tof, goed hostel, leuk gezelschap, veel gezien, veel gelachen.
Ezell en een kuthumeurquote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit keer wel. Andere keren zou ik niet weten, want ik heb niet zo vaak echt een kuthumeur.![]()
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Helpt het?
Filmpjes van kleine kindjes kijken vind ik ook altijd leuk.
Waar ga je in herkansen dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik moet ook weer naar school morgen... en bijna examenweek
Ja dat wel!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
6 pond voor een zak M&M's in een winkel bij St. Paul's.![]()
Maar voor de rest viel het wel mee, kon makkelijk voor 10 pond per maaltijd eten.
Had net een omgekeerd lachje.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ezell en een kuthumeurje hebt juist een lief lachje
Dit ook niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Kindjes moet ik niet eens uitproberen.
Heb er niet zo veel mee.
En natuurlijk gewoon alles in de supermarkt halen, drie liter cola voor 2 pond of zo.quote:
Mja, is wel lief, maar voor de rest. Zou niet helpen, denk ik.quote:
Net niet.quote:
Denken dat er nu alleen een olie-oorlog speelt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er is wel een verschil tussen een olieoorlog en een reëele dreiging met kernwapens die in die tijd speelde
klopt maar het gaat OVER DE WET
och meisje tochquote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, is wel lief, maar voor de rest. Zou niet helpen, denk ik.![]()
Jij bent van de kinderfilmpjes als je een slecht humeur hebt?
[..]
Net niet.
Mja, maarja op prijzen moetje eigenlijk niet lettenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
En natuurlijk gewoon alles in de supermarkt halen, drie liter cola voor 2 pond of zo.
Schoolexamens, geen herkansing dus.quote:
Oh, kijk dan maar lieve filmpjes van dierenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, is wel lief, maar voor de rest. Zou niet helpen, denk ik.![]()
Jij bent van de kinderfilmpjes als je een slecht humeur hebt?
[..]
Net niet.
Een beetje wel, je moet natuurlijk niet 2 pond uitgeven voor een klein pakje kauwgom.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, maarja op prijzen moetje eigenlijk niet letten.
Schoolexamens na de CE's?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Schoolexamens, geen herkansing dus.
Wel een verschrikkelijk rooster. Economie en geschiedenis op één dag, hoe verzinnen ze het
Met de centraal examens volgend jaar economie en m&o op één dag, nog erger.
msacras zit in 5 vwoquote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een beetje wel, je moet natuurlijk niet 2 pond uitgeven voor een klein pakje kauwgom.
[..]
Schoolexamens na de CE's?
Kleine kinderen krijsen zo vaak.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, kijk dan maar lieve filmpjes van dieren.
Hm, ja maar moet wel zeggen dat veel gewoon echt hetzelfde is met kinderen.
ik doe geen CE dit jaarquote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een beetje wel, je moet natuurlijk niet 2 pond uitgeven voor een klein pakje kauwgom.
[..]
heh? das supersof.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ze gaat vwo doen aan de vavo, toch?
nee?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ze gaat vwo doen aan de vavo, toch?
Hmm, mag wel als je super super super veel zin hebtquote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Oh.quote:
Niet als je zelf vijf pakjes hebt meegenomen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, mag wel als je super super super veel zin hebt.
hij bedoelt supersofjequote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
Ik kan heus wel gewoon vwo op een normale school doen hoor
ik ben gewoon blijven zitten door omstandigheden, laat me
Ja, die had ik ook een keer gezienquote:
net iets groter dan een hamsterquote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook een keer gezien. Echt.. zo ubang zijn dat ik er op zou gaan staan oid
ik heb geen vakantiequote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
mensen die al vakantie hebben mogen nu OFFICIEEL hun mond houden
kthxbai
Daarover gesproken....quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Toto69 het volgende:
'Hungaria is a beautiful country'
omghungary natuurlijk
Maar IK maakte deze foutquote:
jij mag ook niet praten tegen mijquote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie
want nog herexamen
dus ik mag praten
dankje schat
Hungary klinkt ook wel beetje raarquote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar IK maakte deze fout, iemand: No I'm hungarian.
Ik: oh, you're from hungaria?
zij: no, hungary![]()
nee echt niet????quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef msacras het volgende:
[..]
jij mag ook niet praten tegen mij
en je weet wel waarom
doe ikquote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hungary klinkt ook wel beetje raar.
Maar kijk dat filmpje![]()
![]()
omgtwitter:madeltar twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:19:35Als straks iedereen die de Eerste Wereldoorlog heeft meegemaakt dood is, hoe weten we dan dat hij echt gebeurd is? #dtv reageer retweet
okquote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef msacras het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet"><p>Als straks iedereen die de Eerste Wereldoorlog heeft meegemaakt dood is, hoe weten we dan dat hij echt gebeurd is? <a href="https://twitter.com/search?q=%23dtv&src=hash">#dtv</a></p>— Marcel de Laat (@madeltar) <a href="https://twitter.com/madeltar/statuses/346361433019256832">June 16, 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
omg
say what now?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef msacras het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet"><p>Als straks iedereen die de Eerste Wereldoorlog heeft meegemaakt dood is, hoe weten we dan dat hij echt gebeurd is? <a href="https://twitter.com/search?q=%23dtv&src=hash">#dtv</a></p>— Marcel de Laat (@madeltar) <a href="https://twitter.com/madeltar/statuses/346361433019256832">June 16, 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
omg
sommige mensen...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef msacras het volgende:
omgtwitter:madeltar twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:19:35Als straks iedereen die de Eerste Wereldoorlog heeft meegemaakt dood is, hoe weten we dan dat hij echt gebeurd is? #dtv reageer retweet
Kan ik mooi even fappenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
VA zit nu helemaal aalleen in de TC MUhahaha
heel dom.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef msacras het volgende:
Die persoon is óf heel dom, en anders is het gewoon niet grappig.
denk een combi van beidenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef msacras het volgende:
Die persoon is óf heel dom, en anders is het gewoon niet grappig.
Mocht van mijn ouders alleen goudvissen.quote:
Graag.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo'n eentje uit die filmpjes en wel nu
Wij hadden katten maar die zijn doodquote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mocht van mijn ouders alleen goudvissen.Gingen we vroeger buiten altijd met katten uit de buurt spelen.
Ja maar moest nog even die aanvraag indienenquote:
ik eet maar 1.5 brokjes per dag kies mij!!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef Toto69 het volgende:
ezell ik wil je huisdier wel zijn
ik eet alleen maar 2 brokjes per dag
Nee doe een caviaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hadden katten maar die zijn dood
Ik wil een hamster ofzo op mijn kamer
Past dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hadden katten maar die zijn dood
Ik wil een hamster ofzo op mijn kamer
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik eet maar 1.5 brokjes per dag kies mij!!
ah okéquote:Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar moest nog even die aanvraag indienenEn in mijn agenda opschrijven. En dat moet ik de nieuwe want in de oude staat die week niet meer. En toen dacht ik daar aan.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef Toto69 het volgende:
ezell ik wil je huisdier wel zijn
ik eet alleen maar 2 brokjes per dag
Zelfservice ditdat.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik eet maar 1.5 brokjes per dag kies mij!!
Vier katten? Veel.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Denk niet dat mn 4 katten dat zo'n leuk idee vinden though
corn is mais toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Toto69 het volgende:
what..
ik vraag:
what do you want to be? (profession)
"a unicorn"
Je zit zelf eenzaam in de tc!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
spatieloos en ik zitten lekker eenzaam in tc
Die onderste neem ik laterquote:Op zondag 16 juni 2013 22:31 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Een malamute of husky is ook tof.
[ afbeelding ]
nietesquote:
Mijn tante heeft zo'n beest. Verschrikkelijk beestquote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef Pastapipos het volgende:
Wil sowieso een mechelse herder oid. Alpha as phuck\
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef Ezell het volgende:
Vergeet die huisdieren.
Ik wil marshmallows roosteren.
quote:
yupquote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus nu is de tc helemaal eenzaam en alleen?
is leeg?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
spatieloos en ik zitten lekker eenzaam in tc
en en en? let me knowwwwquote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef msacras het volgende:
Ik ben trouwens in discussie gegaan met die achterlijke man van die tweet, even kijken wat er uit komt.
ja nu welquote:
ik laat de mijne altijd verbranden :Squote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Groot vuurtje en dan chillend in een tuinstoel met zo'n stok.
Ik kan hem niet openenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/winkel(...)nsteek-schoolagenda-(14500127)
deze heb ik
Hij had gewoon gelijk hoor, we weten toch ook niet of Cleopatra heeft bestaan, dat zijn allemaal maar mythes, niemand leeft meer uit die tijd!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef msacras het volgende:
Ik ben trouwens in discussie gegaan met die achterlijke man van die tweet, even kijken wat er uit komt.
zijn wel lastig om goed betrouwbaar te krijgen, zullen altijd voor zichzelf kiezen boven jou namelijk.quote:
awhquote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik laat de mijne altijd verbranden :S
Zonde.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik laat de mijne altijd verbranden :S
Vind je t ras of die bepaalde hond verschrikkelijk?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn tante heeft zo'n beest. Verschrikkelijk beest
...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij had gewoon gelijk hoor, we weten toch ook niet of Cleopatra heeft bestaan, dat zijn allemaal maar mythes, niemand leeft meer uit die tijd!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
ikquote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
Wie kan er een UI maken van plaatjes?
[ afbeelding ]
Malamute is een husky?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Pastapipos het volgende:
Zou sowieso liever een malamute (van die foto) dan een husky willen
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]Wow die is cool ja, heb je dat zelf allemaal getekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
[..]Ik heb ook zo'n agenda, 1 van 4 euro volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee is van de hemaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow die is cool ja, heb je dat zelf allemaal getekend?
Maar zo'n Duitse herder vind ik niks. Doe dan maar een bener sennenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
zijn wel lastig om goed betrouwbaar te krijgen, zullen altijd voor zichzelf kiezen boven jou namelijk.
Vooral dat beest. Het is een waakhond, maar ze hebben hem niet helemaal goed in de hand. Hij komt uit een asiel, en was bij z'n voegere baas niet goed behandeld ofzo. Maargoed, als je daar dus komt gaat hij eerst kapot hard blaffen en tegen je op springen en rondjes rennen en dan met z'n bek open zo dat je lekker die dodelijke tanden kan zien.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vind je t ras of die bepaalde hond verschrikkelijk?
quote:
jij bent mn vader? :Squote:
Slaap lekker!quote:
hoiquote:
Hey Hallo!quote:
[..]Die is leeeeeeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Wat een cutie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Stralen mij te veel boerderijhond uit. Wil een hond die kracht uitstraaltquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar zo'n Duitse herder vind ik niks. Doe dan maar een bener sennen
Hai!quote:
daddy VAquote:
[..]tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ehhh, sarcasme hoeft geen grap te zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Vind je een enorm verwoestende oorlog iets om sarcastische grapjes over te maken?
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Toto69 het volgende:
drukte hier
ouders in bed
broer in bed of zo
dus ik zit hier beneden
loner
#
Herders moet je gewoon heel consequent opvoeden. Veel mensen voeden die beesten gewoon heel fout op, wel zonde. Ze moeten gewoon weten wie bovenaan staat in de rangorde, je ziet ook vaak mensen die zich voort laten trekken door hun hond enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Vooral dat beest. Het is een waakhond, maar ze hebben hem niet helemaal goed in de hand. Hij komt uit een asiel, en was bij z'n voegere baas niet goed behandeld ofzo. Maargoed, als je daar dus komt gaat hij eerst kapot hard blaffen en tegen je op springen en rondjes rennen en dan met z'n bek open zo dat je lekker die dodelijke tanden kan zien.En daar gaat hij dan 1 minuut mee door, dan pas wordt hij rustig. Maar ook de andere honden van dat ras die ik heb gezien vond ik verschrikkelijk. Sowieso de meeste honden. Honden zijn niet te vertrouwen.
Geef mij maar een kat.
goed en met jou?quote:
moleskinquote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
Ik heb elk jaar gewoon een Moleskine agenda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |