Ja, zeg maar bijna iedereen had wel bij woodstock willen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
Woodstock '69, gvd wat was ik daar graag bij geweest.
The Beatles Rooftop Concert '69 eveneens.
Ik had gewoon in 1950/1951 geboren moeten worden
ik ken Bryan Adams verder niet, alleen dit nummer eigenljk.quote:
Haha, nice. Da's best een leuke vernoeming. Ik ben naar niemand vernoemd, m'n ouders vonden het gewoon een leuke naam.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd naar hem
Het verhaal;
. Werd geboren, hij op de radio
Ik Bryan genoemd
Ik eerste actie: zuster in d'r bakkes geplast
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
Die Bryan Adams was trouwens echt knap vroeger
[ afbeelding ]
Ik ben echt in het verkeerde jaar geboren, zo'n 50/60 jaar te laat
echte verhaal:quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd naar hem
Het verhaal;
. Werd geboren, hij op de radio
Ik Bryan genoemd
Ik eerste actie: zuster in d'r bakkes geplast
heerlijk inderdaad, vietnam oorlog, amper vrijheid van meningsuiting, homo- en biseksuelen werden opgesloten voor experimenten, strenge straffen op drugsgebruik en -bezitquote:Op zondag 16 juni 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
Woodstock '69, gvd wat was ik daar graag bij geweest.
The Beatles Rooftop Concert '69 eveneens.
Ik had gewoon in 1950/1951 geboren moeten worden
quote:
True.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit was nog eens een sexy jonge beroemdheid
[ afbeelding ]
Nee want nu is er zo veel tolerantie voor homoseksualiteit en drugs?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heerlijk inderdaad, vietnam oorlog, amper vrijheid van meningsuiting, homo- en biseksuelen werden opgesloten voor experimenten, strenge straffen op drugsgebruik en -bezit
lekker de hippie uithangen bij anti oorlog protestenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heerlijk inderdaad, vietnam oorlog, amper vrijheid van meningsuiting, homo- en biseksuelen werden opgesloten voor experimenten, strenge straffen op drugsgebruik en -bezit
ja en ja, sindsdien hebben we een gedoogbeleid, wordt voor bepaalde middelen de regel gemaakt dat alleen handel strafbaar is en bezit niet, homohuwelijk is al op meerdere plaatsen in amerika legaal, en in veel landen in europaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee want nu is er zo veel tolerantie voor homoseksualiteit en drugs?
Wat een bullshit, die tijd was juist dé tijd van experimenteren met drugs.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
lekker de hippie uithangen bij anti oorlog protesten
Dat zou ik doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
lekker de hippie uithangen bij anti oorlog protesten
Alleen voor wiet, maar de wiet is veel slechter tegenwoordig. Alle andere drugs worden zwaar afgestraft, in tegenstelling tot toen. En zie ook mijn edit.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja en ja, sindsdien hebben we een gedoogbeleid, wordt voor bepaalde middelen de regel gemaakt dat alleen handel strafbaar is en bezit niet
klopt inderdaad, maar dat is niet wat ik zei
je kunt dat wel leuk toevoegen schat maar het is helemaal niet relevantquote:Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Alleen voor wiet, maar de wiet is veel slechter tegenwoordig. Alle andere drugs worden zwaar afgestraft, in tegenstelling tot toen. En zie ook mijn edit.
Ik was je kwijtquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was je kwijtmaar toen wist ik weer van Londen.
Ben je terug? Hoe was het? Of hoe is het dan als je er nog bent..
FOK!ken in Londen is 't laatste wat ik zou gaan doen daarquote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is precies even relevant als de vietnamoorlog gebruiken als reden waarom die tijd niet leuk zou zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt dat wel leuk toevoegen schat maar het is helemaal niet relevant
je kunt ook wel zeggen wat je wil maar uiteindelijk hebben we veel meer vrijheden wat betreft drugsgebruik (met uitzondering van het afstraffen van lsd) en alternatieve seksualiteit
Ja iedereen zegt altijd van die dingen van "Eheuhee ben je op vakantie en dan ga je fokken!!!!1!"quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
FOK!ken in Londen is 't laatste wat ik zou gaan doen daar
Nou ik bedoelde meer dit, maar dan subtieler:quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja iedereen zegt altijd van die dingen van "Eheuhee ben je op vakantie en dan ga je fokken!!!!1!"
Maar alsof je op vakantie niet ook gewoon in je bed kunt chillen en even je telefoon erbij kan pakken. Fok is ook gewoon leuk, fok is niet iets wat moet van je moeder ofzo.. Dus waarom niet?
Ja, gaat wel. Morgen weer naar school, geen zin.quote:
Ik ben al een paar dagen terug.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar je bent toch niet iedere minuut van die dag bezig of doe ik als ik ergens ben iets fout?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer dit, maar dan subtieler:
LONDON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |