Oh toen wel toen ik daar wasquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar je bent toch niet iedere minuut van die dag bezig of doe ik als ik ergens ben iets fout?
Tofquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gaat wel. Morgen weer naar school, geen zin.
[..]
Ik ben al een paar dagen terug.Was echt tof, goed hostel, leuk gezelschap, veel gezien, veel gelachen.
jij bent cool groetjes krabsquote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja iedereen zegt altijd van die dingen van "Eheuhee ben je op vakantie en dan ga je fokken!!!!1!"
Maar alsof je op vakantie niet ook gewoon in je bed kunt chillen en even je telefoon erbij kan pakken. Fok is ook gewoon leuk, fok is niet iets wat moet van je moeder ofzo.. Dus waarom niet?
Oh, nee ik niet. Maar misschien ben jij wel meer een bezig bijtje dan ikquote:
er is wel een verschil tussen een olieoorlog en een reëele dreiging met kernwapens die in die tijd speeldequote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is precies even relevant als de vietnamoorlog gebruiken als reden waarom die tijd niet leuk zou zijn.
Goed, ja, dat klopt, wat betreft de alternatieve seksualiteit, al was dat toen in bepaalde groepen ook prima geaccepteerd, net als dat het nu ook vaak genoeg níet wordt geaccepteerd.
Dit keer wel. Andere keren zou ik niet weten, want ik heb niet zo vaak echt een kuthumeur.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit wat jij doet als je een kut humeur hebt?
ik kan niet stil zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee ik niet. Maar misschien ben jij wel meer een bezig bijtje dan ik
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit keer wel. Andere keren zou ik niet weten, want ik heb niet zo vaak echt een kuthumeur.![]()
Ohquote:
6 pond voor een zak M&M's in een winkel bij St. Paul's.quote:
Ik voel je pijn, ik moet ook weer naar school morgen... en bijna examenweekquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gaat wel. Morgen weer naar school, geen zin.
[..]
Ik ben al een paar dagen terug.Was echt tof, goed hostel, leuk gezelschap, veel gezien, veel gelachen.
Ezell en een kuthumeurquote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit keer wel. Andere keren zou ik niet weten, want ik heb niet zo vaak echt een kuthumeur.![]()
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Helpt het?
Filmpjes van kleine kindjes kijken vind ik ook altijd leuk.
Waar ga je in herkansen dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik moet ook weer naar school morgen... en bijna examenweek
Ja dat wel!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
6 pond voor een zak M&M's in een winkel bij St. Paul's.![]()
Maar voor de rest viel het wel mee, kon makkelijk voor 10 pond per maaltijd eten.
Had net een omgekeerd lachje.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ezell en een kuthumeurje hebt juist een lief lachje
Dit ook niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Kindjes moet ik niet eens uitproberen.
Heb er niet zo veel mee.
En natuurlijk gewoon alles in de supermarkt halen, drie liter cola voor 2 pond of zo.quote:
Mja, is wel lief, maar voor de rest. Zou niet helpen, denk ik.quote:
Net niet.quote:
Denken dat er nu alleen een olie-oorlog speelt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er is wel een verschil tussen een olieoorlog en een reëele dreiging met kernwapens die in die tijd speelde
klopt maar het gaat OVER DE WET
och meisje tochquote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, is wel lief, maar voor de rest. Zou niet helpen, denk ik.![]()
Jij bent van de kinderfilmpjes als je een slecht humeur hebt?
[..]
Net niet.
Mja, maarja op prijzen moetje eigenlijk niet lettenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
En natuurlijk gewoon alles in de supermarkt halen, drie liter cola voor 2 pond of zo.
Schoolexamens, geen herkansing dus.quote:
Oh, kijk dan maar lieve filmpjes van dierenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, is wel lief, maar voor de rest. Zou niet helpen, denk ik.![]()
Jij bent van de kinderfilmpjes als je een slecht humeur hebt?
[..]
Net niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |