Hey Hallo!quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]Die is leeeeeeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Wat een cutie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Stralen mij te veel boerderijhond uit. Wil een hond die kracht uitstraaltquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar zo'n Duitse herder vind ik niks. Doe dan maar een bener sennen
Hai!quote:
daddy VAquote:
[..]tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ehhh, sarcasme hoeft geen grap te zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Vind je een enorm verwoestende oorlog iets om sarcastische grapjes over te maken?
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Toto69 het volgende:
drukte hier
ouders in bed
broer in bed of zo
dus ik zit hier beneden
loner
#
Herders moet je gewoon heel consequent opvoeden. Veel mensen voeden die beesten gewoon heel fout op, wel zonde. Ze moeten gewoon weten wie bovenaan staat in de rangorde, je ziet ook vaak mensen die zich voort laten trekken door hun hond enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Vooral dat beest. Het is een waakhond, maar ze hebben hem niet helemaal goed in de hand. Hij komt uit een asiel, en was bij z'n voegere baas niet goed behandeld ofzo. Maargoed, als je daar dus komt gaat hij eerst kapot hard blaffen en tegen je op springen en rondjes rennen en dan met z'n bek open zo dat je lekker die dodelijke tanden kan zien.En daar gaat hij dan 1 minuut mee door, dan pas wordt hij rustig. Maar ook de andere honden van dat ras die ik heb gezien vond ik verschrikkelijk. Sowieso de meeste honden. Honden zijn niet te vertrouwen.
Geef mij maar een kat.
goed en met jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |