ik laat de mijne altijd verbranden :Squote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Groot vuurtje en dan chillend in een tuinstoel met zo'n stok.
Ik kan hem niet openenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/winkel(...)nsteek-schoolagenda-(14500127)
deze heb ik
Hij had gewoon gelijk hoor, we weten toch ook niet of Cleopatra heeft bestaan, dat zijn allemaal maar mythes, niemand leeft meer uit die tijd!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef msacras het volgende:
Ik ben trouwens in discussie gegaan met die achterlijke man van die tweet, even kijken wat er uit komt.
zijn wel lastig om goed betrouwbaar te krijgen, zullen altijd voor zichzelf kiezen boven jou namelijk.quote:
awhquote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik laat de mijne altijd verbranden :S
Zonde.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik laat de mijne altijd verbranden :S
Vind je t ras of die bepaalde hond verschrikkelijk?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn tante heeft zo'n beest. Verschrikkelijk beest
...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij had gewoon gelijk hoor, we weten toch ook niet of Cleopatra heeft bestaan, dat zijn allemaal maar mythes, niemand leeft meer uit die tijd!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
ikquote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
Wie kan er een UI maken van plaatjes?
[ afbeelding ]
Malamute is een husky?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Pastapipos het volgende:
Zou sowieso liever een malamute (van die foto) dan een husky willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |