Een beetje wel, je moet natuurlijk niet 2 pond uitgeven voor een klein pakje kauwgom.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, maarja op prijzen moetje eigenlijk niet letten.
Schoolexamens na de CE's?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Schoolexamens, geen herkansing dus.
Wel een verschrikkelijk rooster. Economie en geschiedenis op één dag, hoe verzinnen ze het
Met de centraal examens volgend jaar economie en m&o op één dag, nog erger.
msacras zit in 5 vwoquote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een beetje wel, je moet natuurlijk niet 2 pond uitgeven voor een klein pakje kauwgom.
[..]
Schoolexamens na de CE's?
Kleine kinderen krijsen zo vaak.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, kijk dan maar lieve filmpjes van dieren.
Hm, ja maar moet wel zeggen dat veel gewoon echt hetzelfde is met kinderen.
ik doe geen CE dit jaarquote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een beetje wel, je moet natuurlijk niet 2 pond uitgeven voor een klein pakje kauwgom.
[..]
heh? das supersof.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ze gaat vwo doen aan de vavo, toch?
nee?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ze gaat vwo doen aan de vavo, toch?
Hmm, mag wel als je super super super veel zin hebtquote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Oh.quote:
Niet als je zelf vijf pakjes hebt meegenomen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, mag wel als je super super super veel zin hebt.
hij bedoelt supersofjequote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
Ik kan heus wel gewoon vwo op een normale school doen hoor
ik ben gewoon blijven zitten door omstandigheden, laat me
Ja, die had ik ook een keer gezienquote:
net iets groter dan een hamsterquote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook een keer gezien. Echt.. zo ubang zijn dat ik er op zou gaan staan oid
ik heb geen vakantiequote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
mensen die al vakantie hebben mogen nu OFFICIEEL hun mond houden
kthxbai
Daarover gesproken....quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Toto69 het volgende:
'Hungaria is a beautiful country'
omghungary natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |