SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zullen ze vast wel een reden voor hebben gehad!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben me gewoon nooit aangesproken
Jij wel, ToT?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel een reden voor hebben gehad!
Hmm oke, ja dat kan natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben me gewoon nooit aangesproken
Het lijkt me ook moeilijk om op dit idee eindeloos voort te borduren en origineel te blijven.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:14 schreef Melting het volgende:
Ik ben nu deel 3 aan het kijken, maar na dik een half uur heb ik nog niet echt kunnen lachen.
Nee, meer van die grinnik momentjesquote:Op zondag 16 juni 2013 12:14 schreef Melting het volgende:
Ik ben nu deel 3 aan het kijken, maar na dik een half uur heb ik nog niet echt kunnen lachen.
SPOILERT!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt me ook moeilijk om op dit idee eindeloos voort te borduren en origineel te blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn er al niet-cams beschikbaar?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:14 schreef Melting het volgende:
Idd.... ze moeten maar met een nieuw idee komen.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt me ook moeilijk om op dit idee eindeloos voort te borduren en origineel te blijven.
maar ik moet lerenquote:
Je hoeft 'm niet te kijken, zo grappig is ie nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:17 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
maar ik moet leren, ja, daar gaan m'n tentamens
ik kijk nooit cams, vind t ook niks. vriend van mij gaat ze dan ook nog op tv kijkenquote:
Idd..... Ik ga vaak naar de bios. Maar de laatste paar maanden draait er maar weinig boeiends.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cams
Ik snap al niet waarom mensen dat opnemen, laat staan dat mensen het kijken
Boh, wat een haterquote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ik kijk nooit cams, vind t ook niks. vriend van mij gaat ze dan ook nog op tv kijken
Ik heb zo'n Pathe pas, elke maand zijn er wel 2 films die ik wil zienquote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Idd..... Ik ga vaak naar de bios. Maar de laatste paar maanden draait er maar weinig boeiends.
en dan zit die pa dr bij van, oh, is ook nog wel redelijke kwaliteit, terwijl er geen reet te zien isquote:
Ik zou het gewoon uitzetten als ik erbij zatquote:Op zondag 16 juni 2013 12:22 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
en dan zit die pa dr bij van, oh, is ook nog wel redelijke kwaliteit, terwijl er geen reet te zien is
Ik ga nooit meer naar Pathé. Jaar of 10 geleden deed ik wel eens 3 films op 1 dag.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Pathe pas, elke maand zijn er wel 2 films die ik wil zien
Ja dat doe ik dus ookquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer naar Pathé. Jaar of 10 geleden deed ik wel eens 3 films op 1 dag.
Tegenwoordig ga ik naar de Euroscoop. Parkeren onder de bioscoop, drank is goedkoper en stoelen zitten fijner.
After Earth, Star Trek: Into Darkness, 20 juni komt Man of Steel, Daarna Thor en Captain America 2quote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Idd..... Ik ga vaak naar de bios. Maar de laatste paar maanden draait er maar weinig boeiends.
ja kan ik moeilijk doen tochquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon uitzetten als ik erbij zat
Daarvan wil ik alleen After Earth en Man of Steel zienquote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
After Earth, Star Trek: Into Darkness, 20 juni komt Man of Steel, Daarna Thor en Captain America 2
Thor en Captain America 2 ga ik sowieso zien. Net als Wolverine.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
After Earth, Star Trek: Into Darkness, 20 juni komt Man of Steel, Daarna Thor en Captain America 2
alles al gezienquote:
Jehova-getuigenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:32 schreef Melting het volgende:
De deurbel gaat.... wie staat er op zondag aan mijn deur?
Niet de hele dag toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Horen die vandaag niet in de kerk opgesloten te zitten?
Niet leuk!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat was ik
Belletje lellen blijft leuk
instant karmaquote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laatste keer dat ze bij mij aan belletje lellen deden werd m'n fiets gejat
Viezerik.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik heb in ieder geval geen hondendrol in een brandende krant achtergelaten.
Dat was vroeger
Ja maar dan stampen ze het vuur uit en dan poep aan de schoen *giechel*quote:
Ik weet hoe het werkt. Maar daar zie ik de humor niet van in.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar dan stampen ze het vuur uit en dan poep aan de schoen *giechel*
Ik nu ook niet meerquote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Maar daar zie ik de humor niet van in.
Kon ik maar bij hem zijn nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
En nu zoek je een excuus om niet te hoeven gaan?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen naar een feest van m'n oom en tante die 40 jaar getrouwd zijn. Leuk om de familie weer te zien hoor, maar ik ben eigenlijk best snel uitgepraat met ze. En er komt vast weer een hi-la-risch stukje van de zussen van mijn tante.
Zal ik je komen ontvoeren?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen naar een feest van m'n oom en tante die 40 jaar getrouwd zijn. Leuk om de familie weer te zien hoor, maar ik ben eigenlijk best snel uitgepraat met ze. En er komt vast weer een hi-la-risch stukje van de zussen van mijn tante.
Nee, die heb ik niet, ik moet m'n zusje en haar vriend en m'n ouders ophalen zodat ze kunnen drinken.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:00 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu zoek je een excuus om niet te hoeven gaan?
Die dingen zijn een uurtje tof ja, daarna wil je je teennagels uittrekken en opeten.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Cee het volgende:
Ik wilde net zeggen, ga aan de alcohol, maar dat wordt 'm dus ook nietquote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet, ik moet m'n zusje en haar vriend en m'n ouders ophalen zodat ze kunnen drinken.Heb ze wel verteld dat ze weinig keus hebben als ik het beu ben. Als ik wil gaan, dan ga ik, wil vanavond nog een stukje gaan rennen. Dus ja dat is eigenlijk mijn enige excuus om niet tot in de avond te blijven plakken daar.
Dank, dank, hopelijk is er een springkussen en een ballonnenclown. Kan ik tenminste nog iets lek steken. Tot later.quote:
Wel eerst zelf springen!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank, dank, hopelijk is er een springkussen en een ballonnenclown. Kan ik tenminste nog iets lek steken. Tot later.
Have fun!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank, dank, hopelijk is er een springkussen en een ballonnenclown. Kan ik tenminste nog iets lek steken. Tot later.
Dan kun je haar toch de lekkere zitplekken laten zien?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen komt de nieuwe bank en buurmeisje heeft deze overgenomen
Nee dankje, niet met haarquote:Op zondag 16 juni 2013 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kun je haar toch de lekkere zitplekken laten zien?
Dat snapte ikquote:Op zondag 16 juni 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dankje, niet met haar
En ik bedoel niet TGND
Idd..... helemaal vergeten.quote:
Nee preciesquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat snapte ik
TGND zou je geen nee tegen zeggen
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Idd..... helemaal vergeten.
Het was trouwens Spijkerhoek.
Was misschien wel de eerste hit die John Ewbank schreef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Spijkerhoek al gekeken?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Rafeiro het volgende:
Meh ik ben bijna echt bij met al mijn series, zit nu de finale van revenge te kijken.
Zijn 6 seizoenen van. Nederlandse serie uit eind 80-er jaren.quote:
Ik denk dat ik pas.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn 6 seizoenen van. Nederlandse serie uit eind 80-er jaren.
Half Nederland keek dat toen.
Misschien tijd voor een leuke film dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pas.
Nederlandse TV is nu nog bagger, laat staan hoe het toen was (buiten Telekids)
Suggesties?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een leuke film dan?
raar statement vind ik dit altijd, uit al die keuze is ALLES bagger?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nederlandse TV is nu nog bagger, laat staan hoe het toen was (buiten Telekids)
Jupquote:Op zondag 16 juni 2013 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
raar statement vind ik dit altijd, uit al die keuze is ALLES bagger?
Buiten Baantjer kan ik erg weinig verzinnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
raar statement vind ik dit altijd, uit al die keuze is ALLES bagger?
En de oude Telekids.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Buiten Baantjer kan ik erg weinig verzinnen.
Ik heb laatst alle seizoenen van Flikken Maastricht gekeken. Ook leuk.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Buiten Baantjer kan ik erg weinig verzinnen.
quote:
Dan moet je Knightrider 2008 eens kijken. Gave wagen!quote:
Was zeker een toffe bak, maar die serie was al snel weer gecancelled. Ook al gezien dusquote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je Knightrider 2008 eens kijken. Gave wagen!
En je hebt alle 4 de seizoenen van Airwolf ook al gezien?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was zeker een toffe bak, maar die serie was al snel weer gecancelled. Ook al gezien dus
Ken ikquote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je Knightrider 2008 eens kijken. Gave wagen!
Maar 1 seizoen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ken ik
Volgde het op TV, maar dat werd gestopt.. Ik zou eens moeten uitzoeken hoeveel seizoenen er zijn en wat ik wel en niet gezien heb..
Ik heb Xena, Hercules,, en de oude Nikita zelfs opnieuw gekekenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En je hebt alle 4 de seizoenen van Airwolf ook al gezien?
Wat voor filmgenre vind je leuk dan?
Dan zal ik het meeste wel gezien hebbenquote:
Zoals ik al zei:quote:Op zondag 16 juni 2013 15:36 schreef Rafeiro het volgende:
En het blijft jammer dat Numb3rs gestopt is.
Die vond ik geniaalquote:Op zondag 16 juni 2013 15:36 schreef Rafeiro het volgende:
En het blijft jammer dat Numb3rs gestopt is.
Zegt me wel wat. Was volgens mij zo waanzinnig over the top dat het weer gaaf was, toch? Net als Highwayman?quote:
http://www.tvrage.com/shows/id-28446 ?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef Melting het volgende:
Misschien is Death Valley wel iets voor Raf?
Die ja. Is dat iets?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
http://www.tvrage.com/shows/id-28446 ?
Verrek, natuurlijk!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
En dan geen stargate noemen
Beste Sci Fi serie(s) ooit.
Die laatste was ook matig, maar SG-1 en Atlantis warenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Verrek, natuurlijk!
Ja de originele reeks ervan heb ik lang niet alles van gezien. Wel van Atlantis. Die daarna heb ik weer niet gekeken.
Mooiste quote vond ik op een gegeven moment: "We have to....McGyver a sollution!"quote:Op zondag 16 juni 2013 15:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die laatste was ook matig, maar SG-1 en Atlantis waren
Family Ties.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fuck, ik moest net aan nog een serie denken, maar ben 't kwijt
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was toch met dinges.. van Back to the Future?
quote:
Die Olson Twins zijn aardig opgedrogd. Damn, als je de foto's van dit jaar bekijkt...quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik had een crush op die oudste dochter als jong Joofje
Oh?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Olson Twins zijn aardig opgedrogd. Damn, als je de foto's van dit jaar bekijkt...
Dat vind ik nou helemaal niets hè?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Olson Twins zijn aardig opgedrogd. Damn, als je de foto's van dit jaar bekijkt...
Die zien er echt niet uitquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus jaquote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]Hoewel.......aardig anorexia en een hoop make-up zie ik nu.
Best wel ja!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die DJ is wel een mooie vrouw geworden
[ afbeelding ]
Schok terug geven!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ik krijg stroom van mijn laptop, de neuk?
Lekker veiligquote:Op zondag 16 juni 2013 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ff serieus, ik krijg een stroomschok als ik de zijkant aanraak
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker veilig![]()
Los contactje ergens?
Dan is je lader niet helemaal jofel, of de aansluiting.. Is ie al wat ouder?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
Het is alleen als hij aan de lader hangt btw
Nog geen jaar oud...quote:Op zondag 16 juni 2013 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is je lader niet helemaal jofel, of de aansluiting.. Is ie al wat ouder?
Ga ik maar eens doen jaquote:Op zondag 16 juni 2013 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bon zoeken, fabrikant of winkel bellen
Welke film?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef ToT het volgende:
De neuk? Film gedownload, zegt Windows Media Player dat de gebruiksrechten van de film vervallen zijn. VLC wil hem ook al niet afspelen.
Oh ja.... jij bent een Trekkie hè?quote:
Hij is pas een paar dagen uit joh, wacht nog evenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Anyway, ik denk dat ze allemaal fake zijn die nu te downloaden zijn.
Ja een aantal torrents bewern al BluRay rips te zijn!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wacht meestal met downloaden tot er een HD download beschikbaar is, dan zijn ze in ieder geval van goede kwaliteit
Sowieso!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
We mogen ook Walker, Texas Ranger niet vergeten!
Stelletje paupersquote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een aantal torrents bewern al BluRay rips te zijn!
Idd... Alleen Engelstalig te krijgen nu.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Anyway, ik denk dat ze allemaal fake zijn die nu te downloaden zijn.
AIRWOLF!!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Airwolf had wel geniale texten trouwens
Dat was een enkele film toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
AIRWOLF!!!!
En jaren daarvoor Blue Thunder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Toftof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het.. 1seizoen, 11 afleveringenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]Ook een serie, als ik het me goed herinner.
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag het.. 1seizoen, 11 afleveringen
Weinig geld ook voor de productie..quote:
quote:Throughout the show a lot of the aerial shots were taken from the movie Blue Thunder to save money. Quite frequently throughout the season you can see that the pilot is wearing the green flight suit from the movie and not the blue flight suit that they're wearing in the television show.
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weinig geld ook voor de productie..
[..]
Die van jou is niet veel beter, dus laat maar zittenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die van jou is niet veel beter, dus laat maar zitten
Kraken heeft met je botten te maken he, niet met je spieren/pezen die je masseertquote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef Rafeiro het volgende:
Al zeggen mensen die ik ken altijd dat er niks vast zit
maar ik kraak mezelf al zo onbenullig dat dat eigenlijk niet kan
Dat sowiesoquote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je die dan niet liever van euh.. Buuf?
Of Hups kan ook, wat je liever hebtquote:Op zondag 16 juni 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kraken heeft met je botten te maken he, niet met je spieren/pezen die je masseert
[..]
Dat sowieso
Dan gaat mijn voorkeur toch echt naar Buufquote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of Hups kan ook, wat je liever hebt
Ik zou niet wetenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gaat mijn voorkeur toch echt naar Buuf
True, maar het gaat vaak wel hand in hand.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kraken heeft met je botten te maken he, niet met je spieren/pezen die je masseert
[..]
Dat sowieso
Ja, dat wel ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
True, maar het gaat vaak wel hand in hand.
Maar mijn schouder doet nu wel pijn
Als iemand het masseert ben ik daar vaak toch een tijd vanaf.
Maar daar kom ik voorlopig niet aan toe
Gheghe.quote:
Oei, dat is ook wel klote voor hem/haarquote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Rafeiro het volgende:
Zo jammer dat een voormalig sportmasseur die ik ken nu reuma in de handen heeft.
Dat was voorheen nog wel eens prettig.
Ik kan zo die gemene grijns van je voor me zien weet je datquote:Op zondag 16 juni 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja.
Dat is vervelend ja, ik had van de week van die vermoeide schouders, dat is ook echt irritant en pijnlijk.
Zonde wel
[..]
Gheghe.
Dat sowieso. Die komt echt niet meer door echt verkrampte spieren heen. Dus nu administratief werkquote:Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oei, dat is ook wel klote voor hem/haar
Zo gemeen ben ik heul nietquote:Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan zo die gemene grijns van je voor me zien weet je dat
Doei carrièrequote:Op zondag 16 juni 2013 17:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die komt echt niet meer door echt verkrampte spieren heen. Dus nu administratief werk
En de restquote:
Ja inderdaad, m'n oma heeft ook reuma in 1 hand, da's echt geen pretjequote:Op zondag 16 juni 2013 17:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En de rest
Wat dat aangaat mag ik niet piepen
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm alleen oogbal.
Eens kijken of ik nog wat kan verzinnen.
Ga ik binnenkort ook doen, maar nog geen zin inquote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]Toftof!
Ja als ik wil draaien moet ik de hele zut weer installeren. Heb mijn PC opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb een oude pc opnieuw geïnstalleerd met XP, maar nu wil ie Windows update niet draaien.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]Toftof!
Ja als ik wil draaien moet ik de hele zut weer installeren. Heb mijn PC opnieuw geïnstalleerd.
Handmatig wil dat niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een oude pc opnieuw geïnstalleerd met XP, maar nu wil ie Windows update niet draaien.![]()
Weten jullie een oplossing?
Hmmm lastig. Wordt nog wel ondersteund als het goed is.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een oude pc opnieuw geïnstalleerd met XP, maar nu wil ie Windows update niet draaien.![]()
Weten jullie een oplossing?
Hoe bedoel je handmatig?quote:
Wat is er mis mee? Er zit wat haar voor..quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
E3 booth babe?
Welke mongol heeft niet naar het hoofd van die 2e gekeken?
E3: de booth babes
Ik vind het een beetje een raar hoofd/lach.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Er zit wat haar voor..
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Rafeiro het volgende:
Die maak ik pas weer kloppend met brandend zand.
Echt he!quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar er is wel meer naar de cupmaat gekeken dan de rest idd volgensmij
Inkoppertje: wat voor foutmelding?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:33 schreef Melting het volgende:
Bij de Windows Update-site, kan ik kiezen voor "Snel" of voor "Aangepast".
Maar als ik er op klik, krijg ik een foutmelding. Iemand een idee?
Nou, dat bedoel ikquote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar er is wel meer naar de cupmaat gekeken dan de rest idd volgensmij
Geen idee, sorry.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:33 schreef Melting het volgende:
Bij de Windows Update-site, kan ik kiezen voor "Snel" of voor "Aangepast".
Maar als ik er op klik, krijg ik een foutmelding. Iemand een idee?
Ja.... ben nu bezig met iets. Heb Windows update agent moeten downloaden, maar nu kan ik het programma niet meer vinden.quote:
Handig joh, die zoekfunctie in het startmenuquote:Op zondag 16 juni 2013 17:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ben nu bezig met iets. Heb Windows update agent moeten downloaden, maar nu kan ik het programma niet meer vinden.
Probleem is al opgelost.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handig joh, die zoekfunctie in het startmenu
Ja.... gisteren en vandaag......quote:
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:
Que?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je UI heeft wat medicatie nodig zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |