Niet leuk!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat was ik
Belletje lellen blijft leuk
instant karmaquote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laatste keer dat ze bij mij aan belletje lellen deden werd m'n fiets gejat
Viezerik.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik heb in ieder geval geen hondendrol in een brandende krant achtergelaten.
Dat was vroeger
Ja maar dan stampen ze het vuur uit en dan poep aan de schoen *giechel*quote:
Ik weet hoe het werkt. Maar daar zie ik de humor niet van in.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar dan stampen ze het vuur uit en dan poep aan de schoen *giechel*
Ik nu ook niet meerquote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Maar daar zie ik de humor niet van in.
Kon ik maar bij hem zijn nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
En nu zoek je een excuus om niet te hoeven gaan?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen naar een feest van m'n oom en tante die 40 jaar getrouwd zijn. Leuk om de familie weer te zien hoor, maar ik ben eigenlijk best snel uitgepraat met ze. En er komt vast weer een hi-la-risch stukje van de zussen van mijn tante.
Zal ik je komen ontvoeren?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen naar een feest van m'n oom en tante die 40 jaar getrouwd zijn. Leuk om de familie weer te zien hoor, maar ik ben eigenlijk best snel uitgepraat met ze. En er komt vast weer een hi-la-risch stukje van de zussen van mijn tante.
Nee, die heb ik niet, ik moet m'n zusje en haar vriend en m'n ouders ophalen zodat ze kunnen drinken.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:00 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu zoek je een excuus om niet te hoeven gaan?
Die dingen zijn een uurtje tof ja, daarna wil je je teennagels uittrekken en opeten.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Cee het volgende:
Ik wilde net zeggen, ga aan de alcohol, maar dat wordt 'm dus ook nietquote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet, ik moet m'n zusje en haar vriend en m'n ouders ophalen zodat ze kunnen drinken.Heb ze wel verteld dat ze weinig keus hebben als ik het beu ben. Als ik wil gaan, dan ga ik, wil vanavond nog een stukje gaan rennen. Dus ja dat is eigenlijk mijn enige excuus om niet tot in de avond te blijven plakken daar.
Dank, dank, hopelijk is er een springkussen en een ballonnenclown. Kan ik tenminste nog iets lek steken. Tot later.quote:
Wel eerst zelf springen!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank, dank, hopelijk is er een springkussen en een ballonnenclown. Kan ik tenminste nog iets lek steken. Tot later.
Have fun!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank, dank, hopelijk is er een springkussen en een ballonnenclown. Kan ik tenminste nog iets lek steken. Tot later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |