Dat was een enkele film toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
AIRWOLF!!!!
En jaren daarvoor Blue Thunder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Toftof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het.. 1seizoen, 11 afleveringenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]Ook een serie, als ik het me goed herinner.
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag het.. 1seizoen, 11 afleveringen
Weinig geld ook voor de productie..quote:
quote:Throughout the show a lot of the aerial shots were taken from the movie Blue Thunder to save money. Quite frequently throughout the season you can see that the pilot is wearing the green flight suit from the movie and not the blue flight suit that they're wearing in the television show.
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weinig geld ook voor de productie..
[..]
Die van jou is niet veel beter, dus laat maar zittenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die van jou is niet veel beter, dus laat maar zitten
Kraken heeft met je botten te maken he, niet met je spieren/pezen die je masseertquote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef Rafeiro het volgende:
Al zeggen mensen die ik ken altijd dat er niks vast zit
maar ik kraak mezelf al zo onbenullig dat dat eigenlijk niet kan
Dat sowiesoquote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je die dan niet liever van euh.. Buuf?
Of Hups kan ook, wat je liever hebtquote:Op zondag 16 juni 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kraken heeft met je botten te maken he, niet met je spieren/pezen die je masseert
[..]
Dat sowieso
Dan gaat mijn voorkeur toch echt naar Buufquote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of Hups kan ook, wat je liever hebt
Ik zou niet wetenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gaat mijn voorkeur toch echt naar Buuf
True, maar het gaat vaak wel hand in hand.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kraken heeft met je botten te maken he, niet met je spieren/pezen die je masseert
[..]
Dat sowieso
Ja, dat wel ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
True, maar het gaat vaak wel hand in hand.
Maar mijn schouder doet nu wel pijn
Als iemand het masseert ben ik daar vaak toch een tijd vanaf.
Maar daar kom ik voorlopig niet aan toe
Gheghe.quote:
Oei, dat is ook wel klote voor hem/haarquote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Rafeiro het volgende:
Zo jammer dat een voormalig sportmasseur die ik ken nu reuma in de handen heeft.
Dat was voorheen nog wel eens prettig.
Ik kan zo die gemene grijns van je voor me zien weet je datquote:Op zondag 16 juni 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja.
Dat is vervelend ja, ik had van de week van die vermoeide schouders, dat is ook echt irritant en pijnlijk.
Zonde wel
[..]
Gheghe.
Dat sowieso. Die komt echt niet meer door echt verkrampte spieren heen. Dus nu administratief werkquote:Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oei, dat is ook wel klote voor hem/haar
Zo gemeen ben ik heul nietquote:Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan zo die gemene grijns van je voor me zien weet je dat
Doei carrièrequote:Op zondag 16 juni 2013 17:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die komt echt niet meer door echt verkrampte spieren heen. Dus nu administratief werk
En de restquote:
Ja inderdaad, m'n oma heeft ook reuma in 1 hand, da's echt geen pretjequote:Op zondag 16 juni 2013 17:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En de rest
Wat dat aangaat mag ik niet piepen
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm alleen oogbal.
Eens kijken of ik nog wat kan verzinnen.
Ga ik binnenkort ook doen, maar nog geen zin inquote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]Toftof!
Ja als ik wil draaien moet ik de hele zut weer installeren. Heb mijn PC opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb een oude pc opnieuw geïnstalleerd met XP, maar nu wil ie Windows update niet draaien.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]Toftof!
Ja als ik wil draaien moet ik de hele zut weer installeren. Heb mijn PC opnieuw geïnstalleerd.
Handmatig wil dat niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een oude pc opnieuw geïnstalleerd met XP, maar nu wil ie Windows update niet draaien.![]()
Weten jullie een oplossing?
Hmmm lastig. Wordt nog wel ondersteund als het goed is.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een oude pc opnieuw geïnstalleerd met XP, maar nu wil ie Windows update niet draaien.![]()
Weten jullie een oplossing?
Hoe bedoel je handmatig?quote:
Wat is er mis mee? Er zit wat haar voor..quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
E3 booth babe?
Welke mongol heeft niet naar het hoofd van die 2e gekeken?
E3: de booth babes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |