Verrek, natuurlijk!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
En dan geen stargate noemen
Beste Sci Fi serie(s) ooit.
Die laatste was ook matig, maar SG-1 en Atlantis warenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Verrek, natuurlijk!
Ja de originele reeks ervan heb ik lang niet alles van gezien. Wel van Atlantis. Die daarna heb ik weer niet gekeken.
Mooiste quote vond ik op een gegeven moment: "We have to....McGyver a sollution!"quote:Op zondag 16 juni 2013 15:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die laatste was ook matig, maar SG-1 en Atlantis waren
Family Ties.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fuck, ik moest net aan nog een serie denken, maar ben 't kwijt
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was toch met dinges.. van Back to the Future?
quote:
Die Olson Twins zijn aardig opgedrogd. Damn, als je de foto's van dit jaar bekijkt...quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik had een crush op die oudste dochter als jong Joofje
Oh?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Olson Twins zijn aardig opgedrogd. Damn, als je de foto's van dit jaar bekijkt...
Dat vind ik nou helemaal niets hè?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Olson Twins zijn aardig opgedrogd. Damn, als je de foto's van dit jaar bekijkt...
Die zien er echt niet uitquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus jaquote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]Hoewel.......aardig anorexia en een hoop make-up zie ik nu.
Best wel ja!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die DJ is wel een mooie vrouw geworden
[ afbeelding ]
Schok terug geven!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ik krijg stroom van mijn laptop, de neuk?
Lekker veiligquote:Op zondag 16 juni 2013 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ff serieus, ik krijg een stroomschok als ik de zijkant aanraak
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker veilig![]()
Los contactje ergens?
Dan is je lader niet helemaal jofel, of de aansluiting.. Is ie al wat ouder?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
Het is alleen als hij aan de lader hangt btw
Nog geen jaar oud...quote:Op zondag 16 juni 2013 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is je lader niet helemaal jofel, of de aansluiting.. Is ie al wat ouder?
Ga ik maar eens doen jaquote:Op zondag 16 juni 2013 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bon zoeken, fabrikant of winkel bellen
Welke film?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef ToT het volgende:
De neuk? Film gedownload, zegt Windows Media Player dat de gebruiksrechten van de film vervallen zijn. VLC wil hem ook al niet afspelen.
Oh ja.... jij bent een Trekkie hè?quote:
Hij is pas een paar dagen uit joh, wacht nog evenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Anyway, ik denk dat ze allemaal fake zijn die nu te downloaden zijn.
Ja een aantal torrents bewern al BluRay rips te zijn!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wacht meestal met downloaden tot er een HD download beschikbaar is, dan zijn ze in ieder geval van goede kwaliteit
Sowieso!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
We mogen ook Walker, Texas Ranger niet vergeten!
Stelletje paupersquote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een aantal torrents bewern al BluRay rips te zijn!
Idd... Alleen Engelstalig te krijgen nu.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Anyway, ik denk dat ze allemaal fake zijn die nu te downloaden zijn.
AIRWOLF!!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Airwolf had wel geniale texten trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |