Boh, wat een haterquote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ik kijk nooit cams, vind t ook niks. vriend van mij gaat ze dan ook nog op tv kijken
Ik heb zo'n Pathe pas, elke maand zijn er wel 2 films die ik wil zienquote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Idd..... Ik ga vaak naar de bios. Maar de laatste paar maanden draait er maar weinig boeiends.
en dan zit die pa dr bij van, oh, is ook nog wel redelijke kwaliteit, terwijl er geen reet te zien isquote:
Ik zou het gewoon uitzetten als ik erbij zatquote:Op zondag 16 juni 2013 12:22 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
en dan zit die pa dr bij van, oh, is ook nog wel redelijke kwaliteit, terwijl er geen reet te zien is
Ik ga nooit meer naar Pathé. Jaar of 10 geleden deed ik wel eens 3 films op 1 dag.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Pathe pas, elke maand zijn er wel 2 films die ik wil zien
Ja dat doe ik dus ookquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer naar Pathé. Jaar of 10 geleden deed ik wel eens 3 films op 1 dag.
Tegenwoordig ga ik naar de Euroscoop. Parkeren onder de bioscoop, drank is goedkoper en stoelen zitten fijner.
After Earth, Star Trek: Into Darkness, 20 juni komt Man of Steel, Daarna Thor en Captain America 2quote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Idd..... Ik ga vaak naar de bios. Maar de laatste paar maanden draait er maar weinig boeiends.
ja kan ik moeilijk doen tochquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon uitzetten als ik erbij zat
Daarvan wil ik alleen After Earth en Man of Steel zienquote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
After Earth, Star Trek: Into Darkness, 20 juni komt Man of Steel, Daarna Thor en Captain America 2
Thor en Captain America 2 ga ik sowieso zien. Net als Wolverine.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
After Earth, Star Trek: Into Darkness, 20 juni komt Man of Steel, Daarna Thor en Captain America 2
alles al gezienquote:
Jehova-getuigenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:32 schreef Melting het volgende:
De deurbel gaat.... wie staat er op zondag aan mijn deur?
Niet de hele dag toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Horen die vandaag niet in de kerk opgesloten te zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |