SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierSame shit, different day
SC hopper present
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Staat in de playlistWordt vandaag nog gedraaid
Welke cover was het?quote:
Lijkt op Last Dancequote:
Vertelquote:
Ander skatjequote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja moppie dat is big business mannen praat
wa me babequote:Op zondag 16 juni 2013 01:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ander skatje![]()
Wa is wel happening, bij mii dan
merk er niets vvanquote:
story of my life Dquote:
Skattie ik heb geen nummerquote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
wa me babe
[..]
merk er niets vvan
[..]
story of my life D
Ik ga je nu een wa stuerenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Nee dit is het origineel uit de filmquote:Op zondag 16 juni 2013 01:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bee gees hebben dit gecoverd?
wat?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bee gees hebben dit gecoverd?
dat nr van Yvonne Elliman hebben de BeeGees ook gezongenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dacht ik
ik heb de musical van saturday night fever gezien misschien dacht ik t daarom
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef ACT-F het volgende:
U vraagt beat, wij draaien beat![]()
Stacy Lattisaw - Jump To The Beat
Nee dat voorrecht bewaar ik nog even, Yvonne zien en dan stervenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel energie, trek, laat, luxeproblemen
Waarom?quote:
Hun probleem? Pff lekker boeiendquote:
Neeee, whahahaha,quote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef Ishimaru het volgende:
Blijf je wakker om broertje van station op te pikken. Belt hij mij op wanneer hij in DH is dat ie thuis wordt afgezetHad allang in dromenland kunnen zijn.
of hier kunnen rondhangenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef Ishimaru het volgende:
Blijf je wakker om broertje van station op te pikken. Belt hij mij op wanneer hij in DH is dat ie thuis wordt afgezetHad allang in dromenland kunnen zijn.
Echt een smerige naai streek is het. Had hij kunnen bellen toen hij vertrokquote:
Arme slachtoffersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Arme slachtoffers
Wat Mur zegt en ik lek niet zoveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Le wat?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef Murdera het volgende:
hier afterparty op sosa, doe ff knallen voor ons, le bask ofzo
OMG!!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EEN MEISJE PRAAT ENTHAUSISAT MET ME VIA FACEBOOK <3
THE HORRORquote:Op zondag 16 juni 2013 02:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed zo, rustig aan, toont zij interresse dan jij ook, vrouwen mogen dat ook tegenwoordigquote:Op zondag 16 juni 2013 02:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Omdat dat leuk is
Maar ik gadr niet gelijk weer leuk vinden dan word ik toch weer teleurgesteld
Truste Karzaiquote:Op zondag 16 juni 2013 02:37 schreef Karzai het volgende:
Thx voor de music Ac
Ik peer em
Laters mensen![]()
Schrijf het in je boekquote:Op zondag 16 juni 2013 02:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Thnxquote:Op zondag 16 juni 2013 02:37 schreef Karzai het volgende:
Thx voor de music Ac
Ik peer em
Laters mensen![]()
Ik doe mijn best om niet TE veel input te geven maar gewoon 50/50quote:Op zondag 16 juni 2013 02:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo, rustig aan, toont zij interresse dan jij ook, vrouwen mogen dat ook tegenwoordig
Good boyquote:Op zondag 16 juni 2013 02:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om niet TE veel input te geven maar gewoon 50/50
hosseling
Ik ben nooit goed in hosselen geweest, chicks hosselen mij altijdquote:
Dat gezeik over hosselen, als je elkaar leuk vindt is dat gelul helemaal niet nodigquote:Op zondag 16 juni 2013 02:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed in hosselen geweest, chicks hosselen mij altijd
Behalve dan de laatste 1.5 jaar (op 1 fokster na)
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed in hosselen geweest, chicks hosselen mij altijd
Behalve dan de laatste 1.5 jaar (op 1 fokster na)
Ja als je elkaar leuk vind gaat het vanzelfquote:Op zondag 16 juni 2013 02:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gezeik over hosselen, als je elkaar leuk vindt is dat gelul helemaal niet nodig
Sorry ik zal wel oud zijn, als ik iemand leuk vind en zie dat het wederzijds is wat dan hosselen? Gewoon doen
dat ookquote:Op zondag 16 juni 2013 02:44 schreef Murdera het volgende:
[..]ik laat me ook altijd hosselen over t algemeen
Maar jij bent ook gewooon super lekkerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:44 schreef Murdera het volgende:
[..]ik laat me ook altijd hosselen over t algemeen
Ik ben gewoon ik, meestal werkt datquote:Op zondag 16 juni 2013 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja als je elkaar leuk vind gaat het vanzelf
Als ik mijn best doe kom ik alleen maar zwaar ironisch of debiel over.
Ksssttt afquote:Op zondag 16 juni 2013 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook gewooon super lekker
Ik ben het helemaal eens met Kallyquote:Op zondag 16 juni 2013 02:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gezeik over hosselen, als je elkaar leuk vindt is dat gelul helemaal niet nodig
Sorry ik zal wel oud zijn, als ik iemand leuk vind en zie dat het wederzijds is wat dan hosselen? Gewoon doen
heb je geknuffeldquote:Op zondag 16 juni 2013 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook gewooon super lekker
Moet ik nu arrogant gaan zijn of toch maar niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met Kally
Gebeurt ook niet vaak
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen frenchcore op je computer hebben staan
Yes pleasequote:Op zondag 16 juni 2013 02:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet ik nu arrogant gaan zijn of toch maar niet?
Ik kijk meestal alleen maar, ik schijn nogal uit te stralen wat ik wilquote:
Lichaamstaalquote:Op zondag 16 juni 2013 02:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk meestal alleen maar, ik schijn nogal uit te stralen wat ik wil
Dat kan ik bevestigenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk meestal alleen maar, ik schijn nogal uit te stralen wat ik wil
Ik had willen zeggen je had bij de r49 meet moeten zijn, maar dr waren geen stoelen meer over waar je op zou kunnen zittenquote:
Whehequote:
Vertel?quote:
Zit jij nu ook op de Kallycam te kijken?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kally staat wel met twee benen op de grond ja
bind je me te dikquote:Op zondag 16 juni 2013 02:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen je had bij de r49 meet moeten zijn, maar dr waren geen stoelen meer over waar je op zou kunnen zitten
Wat wil ik dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat jij uitstraalt wat jij wilt? Dat is zo, zelfs een blinde ziet dat.
Fuck jaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:55 schreef Ishimaru het volgende:
Dit is niet te geloven
Begin ik niet een keer met seksueel getinte opmerkingen is het wel iemand anders![]()
Nee, neuken?quote:
okquote:
beetje hommo?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ouwe, fine ass bro
(no homo)
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is ook niet te geloven, wat is er aan de hand met mensen vandaag de dag?![]()
Ja ok is wel tam, ik verwacht minstens eenquote:
Dit moet een misverstand zijn, kijk nog eens naar mijn post, ik zei nog no homoquote:
Is niet erg hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit moet een misverstand zijn, kijk nog eens naar mijn post, ik zei nog no homo
IK BEN NIET HOMMO!!!11
Vriend die wil weten of hij ja of nee moetquote:Op zondag 16 juni 2013 02:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig of zo, maar...VERTEL!
Heb je het over mijquote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef Ishimaru het volgende:
Doe ik een dag normaal dan zijn het de mensen in mijn directe en indirecte omgeving die het paadje kwijt zijn![]()
Wat?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriend die wil weten of hij ja of nee moet
Ik ben een catch babe, jij dient enhousiast te zijn, ik dien hard to get te spelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ok is wel tam, ik verwacht minstens een![]()
Laat maar weer
Jammerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit moet een misverstand zijn, kijk nog eens naar mijn post, ik zei nog no homo
IK BEN NIET HOMMO!!!11
Omg TMI'squote:Op zondag 16 juni 2013 02:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Of ze zijn stiekem net als wij, waar we het over hadden eerder vandaag
Girl, ja of nee, zo moeilijk is het nietquote:
Gewoon ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Girl, ja of nee, zo moeilijk is het niet
Ik moest even geeuwen nu, zullen we het gewoon omdraaien, damn this body at almost 40quote:Op zondag 16 juni 2013 02:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben een catch babe, jij dient enhousiast te zijn, ik dien hard to get te spelen.
Hoe bedoel je nieuwsgierig aagjequote:Op zondag 16 juni 2013 02:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig of zo, maar...VERTEL!
Er moet echt iets goed mis zijn als mensen mij om advies komen vragenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriend die wil weten of hij ja of nee moet
Jaquote:
Of hij ja of nee moetquote:
Mijn reactiequote:
Lol ik was daar ookquote:Op zondag 16 juni 2013 02:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben een catch babe, jij dient enhousiast te zijn, ik dien hard to get te spelen.
[..]
Jammer
Manu chao gezien deze avond![]()
wie is de dj, draai manu
2 kinderen tochquote:Op zondag 16 juni 2013 03:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest even geeuwen nu, zullen we het gewoon omdraaien, damn this body at almost 40
Daarom juistquote:
Nee hoor, ik zag er nog minstens 10 staan in je playlistquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ga morgen misschien een R&P topic posten onder een kloon
10 punten aan wie me kan ontmaskeren
Oh de laatste zei toch echt tyfus wat strak ben jijquote:
Noemen ze het tegenwoordig een ding?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is niet dat het leven kut is maar een ding dat leeft in mij!!
geloof het als ik het ervaren heb.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh de laatste zei toch echt tyfus wat strak ben jij
Ja fijn is dat he? Hopenquote:
Sintje truste, en volhouden dat 50/50quote:Op zondag 16 juni 2013 03:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ga slapie
bedankt voor alle gezelligheid
Mijn heldquote:
Jij ook al?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van alle markten thuis![]()
Nou ja, bijna dan
Truste luie Suri van me, kusjekroelquote:Op zondag 16 juni 2013 03:19 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ga alles afsluiten hier.
Slaap lekker iedereen
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:19 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ga alles afsluiten hier.
Slaap lekker iedereen
Dat vraag jij aan mij?quote:
Bring itquote:
Harder?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:36 schreef ACT-F het volgende:
Ik moet echt mijn best doen om mijn volumeknop niet al te hard open te draaien
quote:
Jij bent een draak meneer, en echtquote:
bring it babyquote:
Ik ben van alle markten thuisquote:Op zondag 16 juni 2013 03:57 schreef Kally het volgende:
ACT you go![]()
![]()
Ik wilde bijna girl zeggen maar dat kan niet
Nee, ik kan je opa noemen en alles, maar geen girlquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik kan je opa noemen en alles, maar geen girl
Je weet toch jijquote:
uit 2002 dus?quote:Op zondag 16 juni 2013 04:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij![]()
Hierna een nummer uit onze tijd [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 04:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg naar boven afgerond.
Jij ook bedankt voor het luisterenquote:Op zondag 16 juni 2013 04:05 schreef Kally het volgende:
Ik ga afsluiten met dit nummer, ACT dank je voor het draaien
Mur dank je for being you![]()
no biggiequote:Op zondag 16 juni 2013 04:05 schreef Kally het volgende:
Ik ga afsluiten met dit nummer, ACT dank je voor het draaien
Mur dank je for being you![]()
quote:
Als vanouds, tot de ochtendglorenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 04:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als vanouds, tot de ochtendglorenEn nadat je zo'n donker hol verlaten hebt snap je waarom je een zonnebril bij je moet hebben, dat licht als je buiten komt
Ik ga nergens zonderquote:Op zondag 16 juni 2013 04:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als vanouds, tot de ochtendglorenEn nadat je zo'n donker hol verlaten hebt snap je waarom je een zonnebril bij je moet hebben, dat licht als je buiten komt
Ik zit in ieders hart, zo ben ikquote:Op zondag 16 juni 2013 04:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij gaat überhaupt nergens heenMaar blijft gewoon bij ons
Nee hoor, bij sommige goed en andere kunnen mijn bloed wel drinken, alleen ik ben snellerquote:
Wat een gompies waren wij toenquote:
Ik liet Pika stuiteren mag dat ook?quote:
Beulquote:Op zondag 16 juni 2013 04:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik liet Pika stuiteren mag dat ook?
Truste opa lief![]()
Neem een pil, word je beter vanquote:Op zondag 16 juni 2013 04:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik stuiter je zo 't raam uit, doe normaal gek
Niet dat soort pillenquote:
Half 7 hierquote:Op zondag 16 juni 2013 08:47 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom ben ik al anderhalf uur wakker
Mogguh.
quote:Op zondag 16 juni 2013 08:47 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom ben ik al anderhalf uur wakker
Mogguh.
Je moet ook geen bleekwater gebruikenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, klaar met werken alweer.. auto gewassen.. zitten er weer vlekken op van het water
Herkenbaar!quote:Op zondag 16 juni 2013 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, klaar met werken alweer.. auto gewassen.. zitten er weer vlekken op van het water
hoe was de show van melting gister nog?quote:
Lekkere muziekjesquote:Op zondag 16 juni 2013 11:09 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
hoe was de show van melting gister nog?
quote:
Veel dierenplaatjes.... niet echt iets spannends.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:44 schreef adnapekkid het volgende:
[..]was er nog wat spannends gebeurd, of alleen nog maar kattenplaatjes
ben avond was ook niet zo heel spannendquote:Op zondag 16 juni 2013 11:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel dierenplaatjes.... niet echt iets spannends.
En vandaag chillen?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:48 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ben avond was ook niet zo heel spannend, beetje gezopen en toen naar huis, want tentamens
Balen..... hoe lang heb je nog tentamens?quote:
tot volgende week maandagquote:Op zondag 16 juni 2013 11:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Balen..... hoe lang heb je nog tentamens?
Dat is nog best lang. En daarna vakantie?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:52 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
tot volgende week maandag(niet morgen dus, maar de week daarop)
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is nog best lang. En daarna vakantie?
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:53 schreef adnapekkid het volgende:
[..], moeten nog project afrond
, duurt ook nog wel ff
Gedaan.... krijg ik een inlogscherm.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand die voor mij even op de link wil klikken?
ik moet inloggen...quote:Op zondag 16 juni 2013 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Even kijken of dit werkt hoor
https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html
ben ik nu gehackt?quote:
Dacht dat ik zou wel m'n shit kon delen, maar niet dus.. Moet alles apart doen..quote:
Helaas, de FBI kan je nu volgen..quote:
Er is toch een link waar al je advertenties staan?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dacht dat ik zou wel m'n shit kon delen, maar niet dus.. Moet alles apart doen..
[..]
Helaas, de FBI kan je nu volgen..
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dacht dat ik zou wel m'n shit kon delen, maar niet dus.. Moet alles apart doen..
[..]
Helaas, de FBI kan je nu volgen..
Ik ook, why?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:00 schreef Melting het volgende:
Trouwens Joof.... jij had The Hangover III toch al gezien hè?
Ik heb geen enkele Hangover film gezien...quote:Op zondag 16 juni 2013 12:00 schreef Melting het volgende:
Trouwens Joof.... jij had The Hangover III toch al gezien hè?
Dat was dus die link.. Maar heb het al anders gedaanquote:Op zondag 16 juni 2013 12:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is toch een link waar al je advertenties staan?
Niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele Hangover film gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |