quote:Op zondag 16 juni 2013 02:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed in hosselen geweest, chicks hosselen mij altijd
Behalve dan de laatste 1.5 jaar (op 1 fokster na)
Ja als je elkaar leuk vind gaat het vanzelfquote:Op zondag 16 juni 2013 02:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gezeik over hosselen, als je elkaar leuk vindt is dat gelul helemaal niet nodig
Sorry ik zal wel oud zijn, als ik iemand leuk vind en zie dat het wederzijds is wat dan hosselen? Gewoon doen
dat ookquote:Op zondag 16 juni 2013 02:44 schreef Murdera het volgende:
[..]ik laat me ook altijd hosselen over t algemeen
Maar jij bent ook gewooon super lekkerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:44 schreef Murdera het volgende:
[..]ik laat me ook altijd hosselen over t algemeen
Ik ben gewoon ik, meestal werkt datquote:Op zondag 16 juni 2013 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja als je elkaar leuk vind gaat het vanzelf
Als ik mijn best doe kom ik alleen maar zwaar ironisch of debiel over.
Ksssttt afquote:Op zondag 16 juni 2013 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook gewooon super lekker
Ik ben het helemaal eens met Kallyquote:Op zondag 16 juni 2013 02:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gezeik over hosselen, als je elkaar leuk vindt is dat gelul helemaal niet nodig
Sorry ik zal wel oud zijn, als ik iemand leuk vind en zie dat het wederzijds is wat dan hosselen? Gewoon doen
heb je geknuffeldquote:Op zondag 16 juni 2013 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook gewooon super lekker
Moet ik nu arrogant gaan zijn of toch maar niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met Kally
Gebeurt ook niet vaak
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen frenchcore op je computer hebben staan
Yes pleasequote:Op zondag 16 juni 2013 02:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet ik nu arrogant gaan zijn of toch maar niet?
Ik kijk meestal alleen maar, ik schijn nogal uit te stralen wat ik wilquote:
Lichaamstaalquote:Op zondag 16 juni 2013 02:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk meestal alleen maar, ik schijn nogal uit te stralen wat ik wil
Dat kan ik bevestigenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk meestal alleen maar, ik schijn nogal uit te stralen wat ik wil
Ik had willen zeggen je had bij de r49 meet moeten zijn, maar dr waren geen stoelen meer over waar je op zou kunnen zittenquote:
Whehequote:
Vertel?quote:
Zit jij nu ook op de Kallycam te kijken?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kally staat wel met twee benen op de grond ja
bind je me te dikquote:Op zondag 16 juni 2013 02:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen je had bij de r49 meet moeten zijn, maar dr waren geen stoelen meer over waar je op zou kunnen zitten
Wat wil ik dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat jij uitstraalt wat jij wilt? Dat is zo, zelfs een blinde ziet dat.
Fuck jaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:55 schreef Ishimaru het volgende:
Dit is niet te geloven
Begin ik niet een keer met seksueel getinte opmerkingen is het wel iemand anders![]()
Nee, neuken?quote:
okquote:
beetje hommo?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ouwe, fine ass bro
(no homo)
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is ook niet te geloven, wat is er aan de hand met mensen vandaag de dag?![]()
Ja ok is wel tam, ik verwacht minstens eenquote:
Dit moet een misverstand zijn, kijk nog eens naar mijn post, ik zei nog no homoquote:
Is niet erg hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit moet een misverstand zijn, kijk nog eens naar mijn post, ik zei nog no homo
IK BEN NIET HOMMO!!!11
Vriend die wil weten of hij ja of nee moetquote:Op zondag 16 juni 2013 02:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig of zo, maar...VERTEL!
Heb je het over mijquote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef Ishimaru het volgende:
Doe ik een dag normaal dan zijn het de mensen in mijn directe en indirecte omgeving die het paadje kwijt zijn![]()
Wat?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriend die wil weten of hij ja of nee moet
Ik ben een catch babe, jij dient enhousiast te zijn, ik dien hard to get te spelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ok is wel tam, ik verwacht minstens een![]()
Laat maar weer
Jammerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit moet een misverstand zijn, kijk nog eens naar mijn post, ik zei nog no homo
IK BEN NIET HOMMO!!!11
Omg TMI'squote:Op zondag 16 juni 2013 02:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Of ze zijn stiekem net als wij, waar we het over hadden eerder vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |