quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef ACT-F het volgende:
U vraagt beat, wij draaien beat![]()
Stacy Lattisaw - Jump To The Beat
Nee dat voorrecht bewaar ik nog even, Yvonne zien en dan stervenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel energie, trek, laat, luxeproblemen
Waarom?quote:
Hun probleem? Pff lekker boeiendquote:
Neeee, whahahaha,quote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef Ishimaru het volgende:
Blijf je wakker om broertje van station op te pikken. Belt hij mij op wanneer hij in DH is dat ie thuis wordt afgezetHad allang in dromenland kunnen zijn.
of hier kunnen rondhangenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef Ishimaru het volgende:
Blijf je wakker om broertje van station op te pikken. Belt hij mij op wanneer hij in DH is dat ie thuis wordt afgezetHad allang in dromenland kunnen zijn.
Echt een smerige naai streek is het. Had hij kunnen bellen toen hij vertrokquote:
Arme slachtoffersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Arme slachtoffers
Wat Mur zegt en ik lek niet zoveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Le wat?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef Murdera het volgende:
hier afterparty op sosa, doe ff knallen voor ons, le bask ofzo
OMG!!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EEN MEISJE PRAAT ENTHAUSISAT MET ME VIA FACEBOOK <3
THE HORRORquote:Op zondag 16 juni 2013 02:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed zo, rustig aan, toont zij interresse dan jij ook, vrouwen mogen dat ook tegenwoordigquote:Op zondag 16 juni 2013 02:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Omdat dat leuk is
Maar ik gadr niet gelijk weer leuk vinden dan word ik toch weer teleurgesteld
Truste Karzaiquote:Op zondag 16 juni 2013 02:37 schreef Karzai het volgende:
Thx voor de music Ac
Ik peer em
Laters mensen![]()
Schrijf het in je boekquote:Op zondag 16 juni 2013 02:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Thnxquote:Op zondag 16 juni 2013 02:37 schreef Karzai het volgende:
Thx voor de music Ac
Ik peer em
Laters mensen![]()
Ik doe mijn best om niet TE veel input te geven maar gewoon 50/50quote:Op zondag 16 juni 2013 02:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo, rustig aan, toont zij interresse dan jij ook, vrouwen mogen dat ook tegenwoordig
Good boyquote:Op zondag 16 juni 2013 02:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om niet TE veel input te geven maar gewoon 50/50
hosseling
Ik ben nooit goed in hosselen geweest, chicks hosselen mij altijdquote:
Dat gezeik over hosselen, als je elkaar leuk vindt is dat gelul helemaal niet nodigquote:Op zondag 16 juni 2013 02:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed in hosselen geweest, chicks hosselen mij altijd
Behalve dan de laatste 1.5 jaar (op 1 fokster na)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |