Zit jij nu ook op de Kallycam te kijken?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kally staat wel met twee benen op de grond ja
bind je me te dikquote:Op zondag 16 juni 2013 02:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen je had bij de r49 meet moeten zijn, maar dr waren geen stoelen meer over waar je op zou kunnen zitten
Wat wil ik dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat jij uitstraalt wat jij wilt? Dat is zo, zelfs een blinde ziet dat.
Fuck jaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:55 schreef Ishimaru het volgende:
Dit is niet te geloven
Begin ik niet een keer met seksueel getinte opmerkingen is het wel iemand anders![]()
Nee, neuken?quote:
okquote:
beetje hommo?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ouwe, fine ass bro
(no homo)
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is ook niet te geloven, wat is er aan de hand met mensen vandaag de dag?![]()
Ja ok is wel tam, ik verwacht minstens eenquote:
Dit moet een misverstand zijn, kijk nog eens naar mijn post, ik zei nog no homoquote:
Is niet erg hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit moet een misverstand zijn, kijk nog eens naar mijn post, ik zei nog no homo
IK BEN NIET HOMMO!!!11
Vriend die wil weten of hij ja of nee moetquote:Op zondag 16 juni 2013 02:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig of zo, maar...VERTEL!
Heb je het over mijquote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef Ishimaru het volgende:
Doe ik een dag normaal dan zijn het de mensen in mijn directe en indirecte omgeving die het paadje kwijt zijn![]()
Wat?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriend die wil weten of hij ja of nee moet
Ik ben een catch babe, jij dient enhousiast te zijn, ik dien hard to get te spelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ok is wel tam, ik verwacht minstens een![]()
Laat maar weer
Jammerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit moet een misverstand zijn, kijk nog eens naar mijn post, ik zei nog no homo
IK BEN NIET HOMMO!!!11
Omg TMI'squote:Op zondag 16 juni 2013 02:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Of ze zijn stiekem net als wij, waar we het over hadden eerder vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |