abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127988127
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Op z'n minst ontwijkende persoonlijkheidsstoornis.
Blijf dat erg interessant vinden. Ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets bestaat.

De persoon vermijdt activiteiten waarbij veel persoonlijk contact optreedt uit angst voor kritiek, afkeuring of afwijzing. Maar hier kun je toch vanaf komen door het te doen en te realizeren dat je geen kritiek krijgt?

De persoon heeft behoefte om met mensen om te gaan maar is hier door angstigheid moeilijk toe in staat tenzij hij/zij er zeker van is geaccepteerd te worden. Nou dan moet je het toch gewoon proberen?

De persoon gaat intieme relaties uit de weg uit angst voor vernedering of om belachelijk gemaakt te worden. Maar dat weet je niet. Dus waarom probeer je het niet?

De persoon is gepreoccupeerd met het idee in de sociale omgang kritiek te krijgen of afgewezen te worden. Maar dat weet je niet. Dus waarom probeer je het niet?

De persoon is geremd in sociale contacten door het gevoel tekort te schieten. Maar dat weet je niet.

De persoon ziet zichzelf als sociaal onbeholpen, onaantrekkelijk of inferieur. Dat kun je leren.

Ik weet het, ik weet het. Je probeert vanalles, en je zoekt hulp. Top! Helemaal fantastisch. En ik weet dat ik het veel te gemakkelijk op papier heb gezet. I know. Maar toch, het klinkt(!) echt als iets waar je gemakkelijk af kunt komen. Ik weet dat het niet zo is, en ik suggest dan ook niet dat je je op het moment aan het aanstellen bent. Maar het is gewoon zo moeilijk voor te stellen.

Je bent eenzaam? Zoek je mensen op. Ben je bang dat je niks te brengen hebt? Zorg je dat je dingen te bringen hebt. Wil je een relatie of zoek je een dame, zoek je een dame.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127988262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Blijf dat erg interessant vinden. Ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets bestaat.

De persoon vermijdt activiteiten waarbij veel persoonlijk contact optreedt uit angst voor kritiek, afkeuring of afwijzing. Maar hier kun je toch vanaf komen door het te doen en te realizeren dat je geen kritiek krijgt?

De persoon heeft behoefte om met mensen om te gaan maar is hier door angstigheid moeilijk toe in staat tenzij hij/zij er zeker van is geaccepteerd te worden. Nou dan moet je het toch gewoon proberen?

De persoon gaat intieme relaties uit de weg uit angst voor vernedering of om belachelijk gemaakt te worden. Maar dat weet je niet. Dus waarom probeer je het niet?

De persoon is gepreoccupeerd met het idee in de sociale omgang kritiek te krijgen of afgewezen te worden. Maar dat weet je niet. Dus waarom probeer je het niet?

De persoon is geremd in sociale contacten door het gevoel tekort te schieten. Maar dat weet je niet.

De persoon ziet zichzelf als sociaal onbeholpen, onaantrekkelijk of inferieur. Dat kun je leren.

Ik weet het, ik weet het. Je probeert vanalles, en je zoekt hulp. Top! Helemaal fantastisch. En ik weet dat ik het veel te gemakkelijk op papier heb gezet. I know. Maar toch, het klinkt(!) echt als iets waar je gemakkelijk af kunt komen. Ik weet dat het niet zo is, en ik suggest dan ook niet dat je je op het moment aan het aanstellen bent. Maar het is gewoon zo moeilijk voor te stellen.

Je bent eenzaam? Zoek je mensen op. Ben je bang dat je niks te brengen hebt? Zorg je dat je dingen te bringen hebt. Wil je een relatie of zoek je een dame, zoek je een dame.
Ik herken me ook in al die kenmerken, eng gewoon :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127988468
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik herken me er gek genoeg ook wel in.. :P
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:57:14 #204
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127989016
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb gerealiseerd dat ik wel kritiek krijg, afgekeurd en afgewezen word. Dat is eigenlijk mijn enige sociale ervaring wat ik in het verleden opgedaan heb. Dus ik weet eigenlijk heel veel dingen al wel. Ik zou eigenlijk het liefst mijn geheugen gewist hebben zodat ik beter kan functioneren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127989203
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef minthy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik herken me er gek genoeg ook wel in.. :P
Oh en ook hoi :')
pi_127989252
En ook hoi Comp_Lex..
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:22:52 #207
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127989981
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:02 schreef FAUSTI het volgende:
En ook hoi Comp_Lex..
Hoi Fausti, hoe gaat het met je?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127991461
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

[..]

Ik ben dan toch niet de enige hier die zich daar totaal niet in kan vinden? Ik heb er zo veel schijt aan wat een andere van me vindt dat het me juist niks doet. Op elk potje past wel een dekseltje en als het de 1 niet is, is het de ander wel.

Mijn gevoelens zijn ook vaak genoeg mee gefucked. Tot op een flinke hoogte. Auw en pijn. Maar als ik geen vrienden of vriendinnetje kon krijgen, waarom zou ik dan nog door gaan in het leven? Werk en centen? Pfft, dat is echt niks.

Ik merk juist van anderen die me dan ook vertellen dat die attitude van mij hun juist ook helpt om mij in vertrouwen te nemen.

En aan al die introverte mensen hier ..... waarom lukt het dan wel op internet?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:00:41 #209
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127991674
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben dan toch niet de enige hier die zich daar totaal niet in kan vinden? Ik heb er zo veel schijt aan wat een andere van me vindt dat het me juist niks doet. Op elk potje past wel een dekseltje en als het de 1 niet is, is het de ander wel.

Mijn gevoelens zijn ook vaak genoeg mee gefucked. Tot op een flinke hoogte. Auw en pijn. Maar als ik geen vrienden of vriendinnetje kon krijgen, waarom zou ik dan nog door gaan in het leven? Werk en centen? Pfft, dat is echt niks.

Ik merk juist van anderen die me dan ook vertellen dat die attitude van mij hun juist ook helpt om mij in vertrouwen te nemen.

Ik herken niet veel van de angsten.
Maar ik weet wel dat ik me wel wat aantrek van wat andere van me vinden.
Niet zo veel meer als eerst, en ook niet zo zeer wat vreemde van me vinden.
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:21:44 #210
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127992492
quote:

[..]

Het is een Cluster C stoornis. Jij hebt mogelijk problemen met het reguleren van je emoties en je trekt je niks aan van andere mensen. Dat past bij Cluster B stoornissen (borderline, antisociaal, narcistisch en theatraal).
pi_127992552
quote:

[..]

Als ik dit bericht lees (en je vorige) denk ik dat je er veel te makkelijk over denkt. Mensen die echt last hebben van zo'n stoornis kunnen dat niet 1 2 3 oplossen.
pi_127992773
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

[..]

Hoooi Fausti :W
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:28:50 #213
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127992784
quote:

[..]

Om trouwens even een antwoord te geven op je laatste vraag:

Internet is onpersoonlijker en dus comfortabeler.
pi_127994734
quote:

[..]

Zat net als een verlegen schoolmeisje bij de apotheker, ik... ik... ik kom voor incontinentiemateriaal ja uhm luiers :@

Weet je hoe dat voelt? pijnlijk... alles mijn lichaam werkt niet mee. Moest gisteren een MRI scan maken want men weet het niet wat het is. Maar ik wel verdriet van mij vreet mij op, ook de hele tijd een waas in mijn hoofd. Kan op het moment niet eens mijn gevoelens uiten want kan niet eens meer fatsoenlijk praten typen nog wel gelukkig.

En dan krijg je weer de verkeerde rommel aangeleverd, daar ben ik meegeholpen :')

[ Bericht 5% gewijzigd door FAUSTI op 19-06-2013 17:32:43 ]
pi_127995742
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:21 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Zat net als een verlegen schoolmeisje bij de apotheker, ik... ik... ik kom voor incontinentiemateriaal ja uhm luiers :@

Weet je hoe dat voelt? pijnlijk... alles mijn lichaam werkt niet mee. Moest gisteren een MRI scan maken want men weet het niet wat het is. Maar ik wel verdriet van mij vreet mij op, ook de hele tijd een waas in mijn hoofd. Kan op het moment niet eens mijn gevoelens uiten want kan niet eens meer fatsoenlijk praten typen nog wel gelukkig.

En dan krijg je weer de verkeerde rommel aangeleverd, daar ben ik meegeholpen :')
Wat vervelend Fausti!
Ging de MRI wel goed?
pi_127995820
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef Catnip het volgende:

[..]

Wat vervelend Fausti!
Ging de MRI wel goed?
Ging wel goed, werd ook gewoon netjes geholpen. Echter loop mij nu te ergeren, vraag duidelijk om bepaald materiaal. Wat krijg ik meegeleverd het tegenovergestelde van wat juist de bedoeling was. Lijkt wel alsof in mijn directe omgeving de medische zorg echt geen zak voorstelt ben anders gewend.

Een beetje respect vraag ik om, niet dit :')
pi_127999798
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef _NZT_ het volgende:
Hello everybody, normaal post ik niet vaak in R&P, maar wil nu iets kwijt/vragen... Weet ook niet zeker of ik helemaal goed zit hier, maar dat zullen we wel zien.

Ik heb de afgelopen periode, meer dan een jaar, iemand in directe omgeving gehad die zwaar depressief was. Al was het soms moeilijk, toch kon ik mezelf er van afsluiten. Maar nu alles weer normaal is begin ik pas te merken wat voor een effect het heeft gehad om met íemand die depressief is onder een dak te wonen.

Ik ben tegenwoordig veel negatiever en dingen kunnen me niet zo snel meer boeien. Ook kan ik me heel moeilijk zelf beheersen. Al een paar keer op het punt te gestaan om mensen te slaan om hele onbenullige dingen.
Daarnaast heb ik een relativeringsvermogen waar ik gewoon niet blij mee ben. Ik onderga de ergste dingen met een stalen gezicht, ik ben gewoon heel hard geworden... Te hard.

Zijn er mensen die zich herkennen in mijn verhaal?
Yeah, al was ik toentertijd de depressieveling. Het was de reden dat ik wilde veranderen wie ik ben.
pi_128007779
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef Gewas het volgende:

[..]

Als ik dit bericht lees (en je vorige) denk ik dat je er veel te makkelijk over denkt. Mensen die echt last hebben van zo'n stoornis kunnen dat niet 1 2 3 oplossen.
Ik zeg dan ook dat ik er te makkelijk over denk. En of ze dat zo 1-2-3 kunnen oplossen weet ik niet. Zoveel weet ik er nou ook weer niet van. Ik hoor hier en daar wel wat, mijn moeder zit bijv. in een opgesloten psychiatrische inrichting en het is toch lastig om een slachtofferrol te onderscheiden van echt psychiatrische clienten.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Om trouwens even een antwoord te geven op je laatste vraag:

Internet is onpersoonlijker en dus comfortabeler.
Vandaar dat de meeste hier mij toch ook achter de schermen kennen. :P Dat vind ik dan toch weer makkelijker praten.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:21 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Geinig dat je dit zo zegt. Hetgeen waar ik dan bijv. last van heb zijn psychomatische klachten tijdens een MRI scan. Bijv. enorme koppijn wat echt nergens op sloeg. En die waas in mijn kop, dat had ik met name tijdens angst/paniek/hyperventilatie aanvallen. Dat was echt zo'n pudding gevoel in je kop. Dat ligt nu wel ver achter me. Ik kan dat wel weer rationalizeren.

Ik probeer het echt te begrijpen, hoe dat moet voelen om je sociaal ongemakkelijk te voelen. Ik praat dan ook met name uit mijn eigen ervaring waar ik tijdens de basisschool en de middelbare school en de universiteit met name de gasten heb gezien die sociaal onbeholpen waren. Gepest werden. In hun eentje zaten, die zijn nu allemaal stuk voor stuk sociaal een stuk sterker geworden terwijl juist een aantal van de 'baasjes' van die periode nu echt geen drol meer voorstellen.
pi_128008635
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook dat ik er te makkelijk over denk. En of ze dat zo 1-2-3 kunnen oplossen weet ik niet. Zoveel weet ik er nou ook weer niet van. Ik hoor hier en daar wel wat, mijn moeder zit bijv. in een opgesloten psychiatrische inrichting en het is toch lastig om een slachtofferrol te onderscheiden van echt psychiatrische clienten.

[..]

Vandaar dat de meeste hier mij toch ook achter de schermen kennen. :P Dat vind ik dan toch weer makkelijker praten.

[..]

Geinig dat je dit zo zegt. Hetgeen waar ik dan bijv. last van heb zijn psychomatische klachten tijdens een MRI scan. Bijv. enorme koppijn wat echt nergens op sloeg. En die waas in mijn kop, dat had ik met name tijdens angst/paniek/hyperventilatie aanvallen. Dat was echt zo'n pudding gevoel in je kop. Dat ligt nu wel ver achter me. Ik kan dat wel weer rationalizeren.

Ik probeer het echt te begrijpen, hoe dat moet voelen om je sociaal ongemakkelijk te voelen. Ik praat dan ook met name uit mijn eigen ervaring waar ik tijdens de basisschool en de middelbare school en de universiteit met name de gasten heb gezien die sociaal onbeholpen waren. Gepest werden. In hun eentje zaten, die zijn nu allemaal stuk voor stuk sociaal een stuk sterker geworden terwijl juist een aantal van de 'baasjes' van die periode nu echt geen drol meer voorstellen.
Bij mij is het deels, ook dat gesprekken veel dieper gaan dan enkel wat kletspraat. Gelukkig dat ik 2 weken terig hetzelfde heb gevonden in een persoon. Was inmiddels vrij moedeloos hoor :P
pi_128014459
quote:

[..]

Ik las je bericht vanmiddag al, maar mobiel en vervelend om zoveel te typen :P

Persoonlijk kán ik stikjaloers op je zijn. De hele wereld over, mensen ontmoeten, schijt hebben aan wat men van je vindt. Ik ben het niet, wat jaloezie staat bij mij op dezelfde trede als afgunst. Van jouw manier van in het leven staan zou ik echter wel een karrenvracht willen hebben.

In welke situatie ik ook kom, ik ben bang voor oordelen van anderen. Daarbij ben ik me ontzettend bewust van het feit dat ik die oordelen van tevoren voor hen invul, waardoor ik me een ontzettend naar wijf voel, want je beledigt mensen tot op het bot. Eigenlijk voel ik me alleen veilig bij familie, 1 goede vriendin, 2 goede vrienden en op mijn werk. Aangezien dat laatste nu is weggevallen door een burn-out heb ik alleen dat kleine clubje nog maar over.

De wens is er wel degelijk! Ik heb me bijvoorbeeld al een aantal keren opgegeven voor een meet via dit forum. Vervolgens ga ik me kapot piekeren over wat iedereen wel niet van me zou gaan denken (oud lijk, lelijke kop, dikzak, dom wijf, vul maar aan) en meld ik me jankend af. Daar baal ik echt een paar dagen van, zeker als mensen via Facebookchat tegen je aan beginnen te kletsen over hoe jammer ze het vinden. Dan ga ik helemaal door de grond en schaam ik me kapot. Het gevolg; nu durf ik nooit meer. Want diegenen hebben nu een beeld van mij, ik vul dat negatief in.

Het meest gemakkelijke is om jezelf op te sluiten en dat doe ik dan ook regelmatig. Dan hoef ik niet in te vullen wat het meisje achter de kassa denkt over mij. Vorige week nog een paar van die dagen gehad.
Soms doe ik net of ik er maling aan heb en ga ik ook gewoon overal heen. Het kost moeite, maar dan flik ik het wel. Dan is de invulling ook minder.

Lastig om uit te leggen, ik hoop dat het een beetje duidelijk is :P
Tante minthy!! O+
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:36:14 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128014975
Het is wel duidelijk wat je zegt.. maar je weet ook dat zoals je zegt.. je vult de zaken in voor een ander.
Mbt je aanmeldingen voor meets enzo. Daar heeft men echt geen beeld van je nu hoor. Ja hoe je op het forum bent, gewoon een gezellig wijf, wat soms erg leuk uit de hoek kan komen.
Dat je niet komt is inderdaad zeer jammer, maar daardoor gaat men hier echt niet ineens van alles van j denken. Ze vinden het juist des te leuker als je wel eens komt ;)

En ja dat meen ik oprecht.

Wel goed dat je af en toe doet alsof je er overal maling aan hebt, want dan merk je pas hoe 'makkelijk' het kan zijn en hoe bevrijdend het soms is. En vooral.. hoe weinig mensen eigenlijk over jadenken.

Hier geldt ook weer.. probeer eens vanuit jezelf e kijken en hoe veel jij denkt over andere mensen als ze langs komen lopen etc. Volgens mij ben je meer met jezelf bezig dan met anderen. En dat hebben andere mensen vaak ook ;)
pi_128015175
Zie je altijd dit, je ontmoet in dit geval iemand online hartstikke leuk persoon. Je praat over elkaar zien en als het dan bijna doorgaat komt de discussie, reistijd. Ook logisch veel´s te ver voor een dag. En dan weet ik nu al dus dat hij morgen gaat zeggen te ver het houd op.

En dat is dus iedere keer, mag de appel bijna aanraken waarna het trapje keihard onderuit getrapt word. Dat maakt mij zo maar dan ook zo moedeloos. En nee daarheen kan daar nergens terecht gezien mijn huidige sitautie.

Gaat altijd zo... kan er wel van janken.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:40:45 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128015303
In gevallen van veel reistijd.. dan toch kijken of je ergens halverwege kan afspreken.
En klikt het allemaal erg goed dan een avondje .. weekend bij de ander overnachten.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:41:50 #224
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128015387
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik las je bericht vanmiddag al, maar mobiel en vervelend om zoveel te typen :P

Persoonlijk kán ik stikjaloers op je zijn. De hele wereld over, mensen ontmoeten, schijt hebben aan wat men van je vindt. Ik ben het niet, wat jaloezie staat bij mij op dezelfde trede als afgunst. Van jouw manier van in het leven staan zou ik echter wel een karrenvracht willen hebben.

In welke situatie ik ook kom, ik ben bang voor oordelen van anderen. Daarbij ben ik me ontzettend bewust van het feit dat ik die oordelen van tevoren voor hen invul, waardoor ik me een ontzettend naar wijf voel, want je beledigt mensen tot op het bot. Eigenlijk voel ik me alleen veilig bij familie, 1 goede vriendin, 2 goede vrienden en op mijn werk. Aangezien dat laatste nu is weggevallen door een burn-out heb ik alleen dat kleine clubje nog maar over.

De wens is er wel degelijk! Ik heb me bijvoorbeeld al een aantal keren opgegeven voor een meet via dit forum. Vervolgens ga ik me kapot piekeren over wat iedereen wel niet van me zou gaan denken (oud lijk, lelijke kop, dikzak, dom wijf, vul maar aan) en meld ik me jankend af. Daar baal ik echt een paar dagen van, zeker als mensen via Facebookchat tegen je aan beginnen te kletsen over hoe jammer ze het vinden. Dan ga ik helemaal door de grond en schaam ik me kapot. Het gevolg; nu durf ik nooit meer. Want diegenen hebben nu een beeld van mij, ik vul dat negatief in.

Het meest gemakkelijke is om jezelf op te sluiten en dat doe ik dan ook regelmatig. Dan hoef ik niet in te vullen wat het meisje achter de kassa denkt over mij. Vorige week nog een paar van die dagen gehad.
Soms doe ik net of ik er maling aan heb en ga ik ook gewoon overal heen. Het kost moeite, maar dan flik ik het wel. Dan is de invulling ook minder.

Lastig om uit te leggen, ik hoop dat het een beetje duidelijk is :P
Dom ben je niet, oud natuurlijk wel ;)
Maar ik denk dat er niemand op fok een negatief beeld heeft van jou.
Dus gewoon lekker naar een meet gaan als je daar zin in hebt.
pi_128015636
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Cue_ het volgende:
In gevallen van veel reistijd.. dan toch kijken of je ergens halverwege kan afspreken.
En klikt het allemaal erg goed dan een avondje .. weekend bij de ander overnachten.
Dat gaat hierin niet werken, maar het is iedere keer zo... met alles. Heb echt niet meer veel nodig hoor ben het zat en heb er genoeg van als het niet doorgaat, gaat de rest ook niet door voor mij gevoel.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:46:14 #226
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128015708
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef FAUSTI het volgende:
Zie je altijd dit, je ontmoet in dit geval iemand online hartstikke leuk persoon. Je praat over elkaar zien en als het dan bijna doorgaat komt de discussie, reistijd. Ook logisch veel´s te ver voor een dag. En dan weet ik nu al dus dat hij morgen gaat zeggen te ver het houd op.

En dat is dus iedere keer, mag de appel bijna aanraken waarna het trapje keihard onderuit getrapt word. Dat maakt mij zo maar dan ook zo moedeloos. En nee daarheen kan daar nergens terecht gezien mijn huidige sitautie.

Gaat altijd zo... kan er wel van janken.
Hoe ver is het dan?
pi_128015749
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoe ver is het dan?
8 uur in totaal reistijd heen en weer.
pi_128015805
Maar daar gaat het nu niet meer over het is verdomme iedere keer zo! Ben het kotsbeu heel dit leven.
pi_128016127
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Cue_ het volgende:
Het is wel duidelijk wat je zegt.. maar je weet ook dat zoals je zegt.. je vult de zaken in voor een ander.
Mbt je aanmeldingen voor meets enzo. Daar heeft men echt geen beeld van je nu hoor. Ja hoe je op het forum bent, gewoon een gezellig wijf, wat soms erg leuk uit de hoek kan komen.
Dat je niet komt is inderdaad zeer jammer, maar daardoor gaat men hier echt niet ineens van alles van j denken. Ze vinden het juist des te leuker als je wel eens komt ;)

En ja dat meen ik oprecht.

Wel goed dat je af en toe doet alsof je er overal maling aan hebt, want dan merk je pas hoe 'makkelijk' het kan zijn en hoe bevrijdend het soms is. En vooral.. hoe weinig mensen eigenlijk over jadenken.

Hier geldt ook weer.. probeer eens vanuit jezelf e kijken en hoe veel jij denkt over andere mensen als ze langs komen lopen etc. Volgens mij ben je meer met jezelf bezig dan met anderen. En dat hebben andere mensen vaak ook ;)
Fijn dat het duidelijk is, scheelt :D
Het meeste gepieker doe ik over als ik op een meet zou zijn. Al ver van tevoren dus, honderden scenario's. Een aantal mensen ken ik al via de FB-groep/chats, eigenlijk zou het ook helemaal niet zo moeilijk moeten zijn... Jarenlang heb ik mezelf afgezonderd en uitgezonderd, dat werpt nu zijn negatieve vruchten af. Dank je ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dom ben je niet, oud natuurlijk wel ;)
Maar ik denk dat er niemand op fok een negatief beeld heeft van jou.
Dus gewoon lekker naar een meet gaan als je daar zin in hebt.
Bekant bejaard :')
En vast wel, want iedereen heeft altijd wel punten die storend zijn, da's logisch. Dat vind ik ook niet erg. Het is voor nu gemakkelijker om het maar helemaal niet meer aan te gaan, dat scheelt zo enorm veel gepieker en gemaal.
Tante minthy!! O+
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:57:56 #230
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128016404
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Fijn dat het duidelijk is, scheelt :D
Het meeste gepieker doe ik over als ik op een meet zou zijn. Al ver van tevoren dus, honderden scenario's. Een aantal mensen ken ik al via de FB-groep/chats, eigenlijk zou het ook helemaal niet zo moeilijk moeten zijn... Jarenlang heb ik mezelf afgezonderd en uitgezonderd, dat werpt nu zijn negatieve vruchten af. Dank je ;)

[..]

Bekant bejaard :')
En vast wel, want iedereen heeft altijd wel punten die storend zijn, da's logisch. Dat vind ik ook niet erg. Het is voor nu gemakkelijker om het maar helemaal niet meer aan te gaan, dat scheelt zo enorm veel gepieker en gemaal.
Boven de 30 is gewoon bejaard ja.
En ook jij hebt vast dingen die andere storend kunnen vinden, maar echt een negatief beeld geloof ik niet.

En de meets die ik heb meegemaakt waren gewoon leuk. Je hebt mensen waar je misschien niks mee hebt maar dan ga je bij de mensen staan/zitten waar je het wel gezellig mee hebt.
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:07:21 #231
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128016947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

True, dat klopt. Toch voelt het niet zo.

[..]

Ik heb hier last van als ik stil ga staan en emoties me in gaan halen. : ( Ik vlieg Vrijdag weer op Amsterdam aan en ga in 1 keer door naar de peut' en wie weet wat we daarna gaan doen.

Alles flex btw?
Ik ben weer begonnen met werken en veel ook eigenlijk. Merk ook dat ik niet echt weet waar ik sta, qua gevoel, qua motivatie voor bepaalde dingen. Het voelt een beetje aan als vorig zomer en je weet hoe dat is afgelopen.. Ik zal echt eens goed moeten nadenken wat ik wil met deze zomer en met alles erna. Vind het ook echt jammer dat ik minder kan reageren door werk. Ik heb trouwens wel een vakantie staan, mijn eerste. :)

En bij jou? Ben je al iets dichter bij het antwoord gekomen?
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_128016992
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Boven de 30 is gewoon bejaard ja.
En ook jij hebt vast dingen die andere storend kunnen vinden, maar echt een negatief beeld geloof ik niet.

En de meets die ik heb meegemaakt waren gewoon leuk. Je hebt mensen waar je misschien niks mee hebt maar dan ga je bij de mensen staan/zitten waar je het wel gezellig mee hebt.
Dat negatieve speelt zich ook meer af bij mij dan bij de ander, het zit in mijn hoofd. Ik weet het allemaal wel, maar het lukt me niet om dat om te zetten naar acties op het moment. Normaal gesproken schop ik mezelf gewoon ergens heen, nu voel ik me overal teveel :P
Tante minthy!! O+
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:18:29 #233
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128017552
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat negatieve speelt zich ook meer af bij mij dan bij de ander, het zit in mijn hoofd. Ik weet het allemaal wel, maar het lukt me niet om dat om te zetten naar acties op het moment. Normaal gesproken schop ik mezelf gewoon ergens heen, nu voel ik me overal teveel :P
Ik ben tegen geweld tegen vrouwen dus ik ga je niet schoppen.
Maar je bent echt niet teveel
pi_128017905
Voor mijn gevoel, verwacht men dat ik overal voor opdraai in een vriendschap en dat wil ik niet meer. Gewoon gelijk zijn, en niet anders. Echter is daar bar weinig animo voor. Heb niet meer veel geld op de bank heb problemen met de gezondheid. en geen werk momenteel en nog wat meer van die zaken die voor een ander normaal zijn, en de meesten willen je dan niet leren kennen.

Eerlijk iedereen die langer dan 10 minuten met mij spreekt waar dan ook vind mij aardig, echter voor mij is het normaal dit leven wat voor hun dat niet is. En dan naaien ze eruit logisch dat ik mij iedere keer zo voel. En dan vind je is een keer eentje en dan gaat het weer om deze reden, logisch begrijpelijk maar gewoon niet normaal meer als het zo iedere keer gaat.

En met dat opdraaien doel ik meer dat hun ellende mag gaan oplossen hun tuinhuisjes mag bouwen. En al dat soort meuk, terwijl hun bij hun vrienden niet eens zoiets hoeven te vragen, maar deze jongen doet het wel even. Maar daar ben ik nu wel klaar mee, ook die oppervlakkige mensen dat zoek ik niet zoek mensen met echte interesses en die er niet zoveel, heb ik al gemerkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door FAUSTI op 20-06-2013 00:31:57 ]
pi_128020075
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef FAUSTI het volgende:
Voor mijn gevoel, verwacht men dat ik overal voor opdraai in een vriendschap en dat wil ik niet meer. Gewoon gelijk zijn, en niet anders. Echter is daar bar weinig animo voor. Heb niet meer veel geld op de bank heb problemen met de gezondheid. en geen werk momenteel en nog wat meer van die zaken die voor een ander normaal zijn, en de meesten willen je dan niet leren kennen.

Eerlijk iedereen die langer dan 10 minuten met mij spreekt waar dan ook vind mij aardig, echter voor mij is het normaal dit leven wat voor hun dat niet is. En dan naaien ze eruit logisch dat ik mij iedere keer zo voel. En dan vind je is een keer eentje en dan gaat het weer om deze reden, logisch begrijpelijk maar gewoon niet normaal meer als het zo iedere keer gaat.

En met dat opdraaien doel ik meer dat hun ellende mag gaan oplossen hun tuinhuisjes mag bouwen. En al dat soort meuk, terwijl hun bij hun vrienden niet eens zoiets hoeven te vragen, maar deze jongen doet het wel even. Maar daar ben ik nu wel klaar mee, ook die oppervlakkige mensen dat zoek ik niet zoek mensen met echte interesses en die er niet zoveel, heb ik al gemerkt.
Vriendschap zou ook op redelijk gelijkwaardige basis moeten zijn. Het moet niet zo zijn dat een van beide alleen maar investeert... Oneerlijk :*
Tante minthy!! O+
  donderdag 20 juni 2013 @ 01:44:23 #236
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128020634
quote:

Als ze je laten vallen omdat je nu wat minder te besteden hebt zijn het nooit echte vrienden geweest.
pi_128020844
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Als ze je laten vallen omdat je nu wat minder te besteden hebt zijn het nooit echte vrienden geweest.
En dat ja...
Tante minthy!! O+
pi_128021364
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:23 schreef minthy het volgende:

[..]

Vriendschap zou ook op redelijk gelijkwaardige basis moeten zijn. Het moet niet zo zijn dat een van beide alleen maar investeert... Oneerlijk :*
Klopt, heb het nu even niet over deze persoon waar ik eerder over schreef. Maar wel over de rest.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Is die verdomde cultuur van ze, maak er geen deel meer van uit.
pi_128022977
Vrienden moeten bij je willen zijn om wie je bent, niet om wat je hebt!

Ik heb geen cent extra om uit te geven, maar gelukkig begrijpen mn vrienden dat ook allemaal
S. 2014
J. 2016
pi_128029472
Weet iemand hier hoeveel tijd er ongeveer zit tussen het aanmelden en de intake bij GGZ?

Ben er wel aan toe, het duurt me te lang nu...
Tante minthy!! O+
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:43:46 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128029962
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
Weet iemand hier hoeveel tijd er ongeveer zit tussen het aanmelden en de intake bij GGZ?

Ben er wel aan toe, het duurt me te lang nu...
Staat dat niet op de site vermeld?

Bij mijn psychinstelling stond het er per plaats vermeld.
pi_128030021
quote:

Ik vind je wel aardig hoor.
pi_128031426
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:45 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik vind je wel aardig hoor.
Niet als jij weet wat ik heb, wat mijn stoornis is. Hoe raar ook ben eigenlijk nooit alleen :P
pi_128034526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Niet als jij weet wat ik heb, wat mijn stoornis is. Hoe raar ook ben eigenlijk nooit alleen :P
Oh nou, wat het ook is. Dat maakt mij niet uit hoor..
Of klinkt dat vreemd? :P
pi_128036151
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef Catnip het volgende:

[..]

Oh nou, wat het ook is. Dat maakt mij niet uit hoor..
Of klinkt dat vreemd? :P
Alles klinkt vreemd :D
pi_128041046
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:17 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Alles klinkt vreemd :D
Klopt haha :D
pi_128041463
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:10 schreef Catnip het volgende:

[..]

Klopt haha :D
Heb wel voor de eerste keer in jaren een afspraakje, hihihi :P

Prrrt :+
pi_128041492
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:20 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Heb wel voor de eerste keer in jaren een afspraakje, hihihi :P

Prrrt :+
Oh dat is spannend!!!
Ik ben er ets te jong voor denk ik..*is 15*
pi_128041552
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:20 schreef Catnip het volgende:

[..]

Oh dat is spannend!!!
Ik ben er ets te jong voor denk ik..*is 15*
Zeker zenuwachtig en de persoon, is net bijna een kloon van mij :@ Voel mij net een 15jarige nu even dus ja :D
pi_128041614
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:22 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Zeker zenuwachtig en de persoon, is net bijna een kloon van mij :@ Voel mij net een 15jarige nu even dus ja :D
Hoop dat het heel leuk gaat worden :D Maar dat komt vast wel goed..
Wanneer is het? Vandaag of over een tijdje..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')