Ook, maar meer van de disco. Al had ik wel een periode dat ik met zwarte oogschaduw rondliep.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie, was jij niet van de new wave vroegah?
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook, maar meer van de disco. Al had ik wel een periode dat ik met zwarte oogschaduw rondliep.
En dan later als bejaarde het internet proberen te leren.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef Tem het volgende:
Ik ben net te laat geboren. Zou graag naar The Smiths, The Cure, Talking Heads, Joy Division zijn gegaan in die tijd.
Nee dat zie je verkeerd, als "bejaarde" zoals ik hier word gezien ben je er juist in meegegroeid, ik heb alles meegemaakt, van typemachine, naar MS DOS naar Windows.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan later als je bejaarde het internet proberen te leren.
Dat is wel weer een nadeel inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan later als je bejaarde het internet proberen te leren.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef Tem het volgende:
Ze hebben wel meer nummers gemaakt dan M. Daar kom je altijd mee aankakken.
Krijg je een euro elke keer als je het over die winkel hebt?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
The Cure is wel een band waar ik een LP van zou kunnen kopen. Toch gratis met die bol.com codes die ik nog heb.
Hehe nee sorry die link wordt door FOK! zelf aangepast. Komt gewoon doordat ik vanmiddag zat te zoeken naar iets.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Krijg je een euro elke keer als je het over die winkel hebt?
Oh net als bij i bood. Goede promotie steeds hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee sorry die link wordt door FOK! zelf aangepast. Komt gewoon doordat ik vanmiddag zat te zoeken naar iets.
Ja klopt, net zoals dat. Gaat automagisch.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh net als bij i bood. Goede promotie steeds hoor
Ik krijg niks, met een abo kun je dat allemaal uitzetten en users blocken. Maar het handigst vind ik de CSS.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef Drugshond het volgende:
Krijg een boel links van hotels en zo. En Thaise meiden (ook handig).
Hoezo? Ben je er klaar mee?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nietes. Al zoek ik wel iets anders eigenlijk.
FA?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nietes. Al zoek ik wel iets anders eigenlijk.
Eigenlijk wel ja. Het is niet meer leuk. Eerst was het te rustig maar nu is het veel te druk, je blijft achter de feiten aanlopen. Nooit een dag dat je kunt zeggen: lekker alles is af voor vandaag.quote:
Hmmm, daar moet ik het eerst met Specularium over hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach doen we drie nieuwe, jij, ik en je billenmaatje Specularium.
Geen probleem, doe dat maar.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm, daar moet ik het eerst met Specularium over hebben.
Ben ik meer van dezequote:
overtoepen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
Ook niet verkeerd Tem![]()
Nu we toch "in de dames zitten"
Hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 09:41 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen![]()
voor Tem en andere coole daddy's
Manana is morgen, als in vandaag, morgen, overmorgen.quote:
Hm ja ik verwachtte al dat het fout zou zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Manana is morgen, als in vandaag, morgen, overmorgen.
Buenos dias Njo.
En ja Boney M is leuk, ik heb nog een verzamel CD van ze.
Kijk dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 16 juni 2013 09:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm ja ik verwachtte al dat het fout zou zijn
Zoals in het frans zeggen 'bon matin' dus.
ok ok ik offer me wel op danquote:Op zondag 16 juni 2013 10:09 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik nog net genoeg weet om me te kunnen redden met boodschappen doen en zo. En in mijn uppie op vakantie dat is niks voor mij.
Oh ja want in Litouwen spreken ze allemaal vloeiend Spaans natuurlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:38 schreef sp3c het volgende:
heb je ruim de tijd om je Spaans op te frissen
ik herinner je er tegen die tijd wel aanquote:Op zondag 16 juni 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
Man, zover kijk ik niet hoor. Misschien ben ik dan wel dood.
Haha ik lul gewoon met je mee man, makkelijker dan tegenstribbelen.quote:
Nos gusta la cervezaquote:Op zondag 16 juni 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
Oh ja want in Litouwen spreken ze allemaal vloeiend Spaans natuurlijk.
het strand is teleurgesteldquote:
quote:
Ben benieuwd wat voor types dat zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
Volgens mij lul jij vrouwen je bed in, je kletst ze helemaal suf.
Voor jou niet, ze horen je geouwehoer niet, dan moet je het met je overige charmes doen. En ik weet natuurlijk niet hoe het daarmee gesteld isquote:
Oh tof, die zou ik nou eens live willen zien. Kan helaas niet gucken want geen tvquote:Op zondag 16 juni 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
Je hoeft van mij ook niet te kijken man. Smaken verschillen. Straks om half 6 Die Antwoord, ben ik wel benieuwd naar.
Ik kijk ook via de stream, ik heb Cultura24 niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh tof, die zou ik nou eens live willen zien. Kan helaas niet gucken want geen tv
Vnv maar eens zoeken of het ergens terug te vinden is.
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:39 schreef Karina het volgende:
Ja leuk, ik ga zometeen zeepaardjes posten.
Oh welke site?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk ook via de stream, ik heb Cultura24 niet.
Ja en die plaatjes zijn leuk.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
Het is even wachten tot Drugsaap met zijn oninteressante spetterpoep aan Youtubelinks langskomt waar niemand op gaat klikken.
Dan wordt dit vast weer een goed topic.
Die werkt, dankje!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk via deze: http://3voor12.vpro.nl/
Exact.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja tuurlijk, jullie doen altijd alles goed.
hear, hear.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
Het is even wachten tot Drugsaap met zijn oninteressante spetterpoep aan Youtubelinks langskomt waar niemand op gaat klikken.
Dan wordt dit vast weer een goed topic.
quote:
Opgehelderdquote:Op zondag 16 juni 2013 16:54 schreef Njosnavelin het volgende:
De baviaan
Ik had gegoogled en toen zag ik dat bavianen helemaal geen tieten hebben. Vraag me nu af waar de term 'bavianentieten' dan vandaan komt.
Ik ook. Vind het meer de bonono.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:54 schreef Njosnavelin het volgende:
De baviaan
Ik had gegoogled en toen zag ik dat bavianen helemaal geen tieten hebben. Vraag me nu af waar de term 'bavianentieten' dan vandaan komt.
Iemand heeft de bonobo aangezien voor een baviaan.quote:
Corrie is d'r prakkie aan het opwarmen in de keuken. Daarna nog een vlaflip want het is zondag.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, Die Antwoord staat niet in dat lijstje. Die kwam toch om 17.30 zei jij he?
Argh, nah is toch zo terug.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie is d'r prakkie aan het opwarmen in de keuken. Daarna nog een vlaflip want het is zondag.
Nog rabiës opgelopen?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Specularium het volgende:
Ik ben een keer gebeten door een aap in de Apenheul.
True story.
MUZ / Pinkpop 2013 #7 heerlijk weer!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, Die Antwoord staat niet in dat lijstje. Die kwam toch om 17.30 zei jij he?
Ahquote:Op zondag 16 juni 2013 17:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, werd nog wel naar gekeken.
Hij had niet doorgebeten.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
MUZ / Pinkpop 2013 #7 heerlijk weer!
En nu ben ik echt weg.
D'r lag zo'n beest ergens te zonnen en ik ging ernaast zitten.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah![]()
Hoe kwam het dan? Was je te dichtbij gekomen?
Ach.. Gelukkig goed afgelopen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
D'r lag zo'n beest ergens te zonnen en ik ging ernaast zitten.
Maar ik was ook 8.
Zal wel zo'n loslopende aap geweest zijn. Die heb je namelijk in de apenheul.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
De vraag is strikt genomen te moeilijk.
Daarom deze: Maar wat deed je dan in haar kooi?
Verrek, dat schijnt daar zo te zijn. Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Zal wel zo'n loslopende aap geweest zijn. Die heb je namelijk in de apenheul.
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Zal wel zo'n loslopende aap geweest zijn. Die heb je namelijk in de apenheul.
[ ]Eensquote:Op zondag 16 juni 2013 17:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen moeten gewoon niet naar dierentuinen gaan. Maarja dat is mijn mening he.
Mee eens. Ik ga ook nooit.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha ik zag die gisteren. Dat sprongetjequote:
Want dieren worden daar zwaar mishandeld en uitgebuit.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Speculum is niet zo'n dierenliefhebber.
Is op zich niet erg, als dieren dan ook naar mensentuinen mogen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, het verrast me dat je dat weer wel met me eens bent.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want dieren worden daar zwaar mishandeld en uitgebuit.
Oh okee.. Maar ze zouden volgens dat programma ook om 17.30 begonnen zijn, niet op main stage.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:46 schreef Karina het volgende:
Op de site van Cultura24 staan ze wel als zodanig aangekondigd, misschien hierna.
Ja klopt, maar misschien laten ze later opnames zien? Staat me trouwens bij dat je vorig jaar uit verschillende stages kon kiezen via de streams, maar nu is er maar 1.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee.. Maar ze zouden volgens dat programma ook om 17.30 begonnen zijn, niet op main stage.
Wordt voor je gedaan in het bejaardenhuis he? Gezellig met alle andere oudjes in de kantine eten.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie is d'r prakkie aan het opwarmen in de keuken. Daarna nog een vlaflip want het is zondag.
Dankzij de mens wel ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Een tijger met Down syndroom, wist niet dat dat bestond.
Nee joh, is gewoon moederliefde.quote:
foto1: Kom jij eens mee. Ik heb wat lekkers voor je.quote:
Ze kijkt wel een beetje geniepig op die laatste foto ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef hexje het volgende:
[..]
foto1: Kom jij eens mee. Ik heb wat lekkers voor je.
foto2: Hier drink maar wat van mijn melk ()
foto3: Mmm lekker knuffelen.
Apen zijn niet altijd lief. Vraag maar aan Specularium.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze kijkt wel een beetje geniepig op die laatste foto ja.
Nu heb je de foto voor me verpest
Ja he. Stereophonics vond ik maar zo zo. Ik zou een keer naar hun concert gaan, maar toen hadden ze een week van tevoren afgezegd.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:30 schreef hexje het volgende:
Laten we lekker door posten. Dan heeft 1 van ons de lapo.
Maar dan wel een lief aapje toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ik de lapo heb komt er een aapje in de OP
Moet ik straks even zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |