Ook, maar meer van de disco. Al had ik wel een periode dat ik met zwarte oogschaduw rondliep.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie, was jij niet van de new wave vroegah?
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook, maar meer van de disco. Al had ik wel een periode dat ik met zwarte oogschaduw rondliep.
En dan later als bejaarde het internet proberen te leren.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef Tem het volgende:
Ik ben net te laat geboren. Zou graag naar The Smiths, The Cure, Talking Heads, Joy Division zijn gegaan in die tijd.
Nee dat zie je verkeerd, als "bejaarde" zoals ik hier word gezien ben je er juist in meegegroeid, ik heb alles meegemaakt, van typemachine, naar MS DOS naar Windows.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan later als je bejaarde het internet proberen te leren.
Dat is wel weer een nadeel inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan later als je bejaarde het internet proberen te leren.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef Tem het volgende:
Ze hebben wel meer nummers gemaakt dan M. Daar kom je altijd mee aankakken.
Krijg je een euro elke keer als je het over die winkel hebt?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
The Cure is wel een band waar ik een LP van zou kunnen kopen. Toch gratis met die bol.com codes die ik nog heb.
Hehe nee sorry die link wordt door FOK! zelf aangepast. Komt gewoon doordat ik vanmiddag zat te zoeken naar iets.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Krijg je een euro elke keer als je het over die winkel hebt?
Oh net als bij i bood. Goede promotie steeds hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee sorry die link wordt door FOK! zelf aangepast. Komt gewoon doordat ik vanmiddag zat te zoeken naar iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |