Mja ik realiseer me dan ook, hmm dan kan ik beter naar wat betere muziek luisteren en vind ik uiteindelijk ook wat leuker, ga ik meer opzoek naar dingen enzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het echt de grootste onzin ooit. Als je naar hip-hop wil luisteren doe je dat toch lekker, je gaat toch niet muziek luisteren om je last.fm profielWat een omgekeerde wereld.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
Tenzij jullie je gewoon schamen voor de muziek die je luistert maar dan moet je zelfvertrouwen kweken.
123070quote:Op zondag 16 juni 2013 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
129682 plays, wie biedt meer?
Je hebt gok ik ook de meeste plays (?)quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef Norrage het volgende:
Leuker is: wie heeft last.fm account het allerlangste? Wie is de uber last.fm hipster?
Ik sinds augustus 2006
Ik pas sinds september 2008.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef Norrage het volgende:
Leuker is: wie heeft last.fm account het allerlangste? Wie is de uber last.fm hipster?
Ik sinds augustus 2006
Hoe oud was je toen? Ik heb 'm sinds mijn vijftiende in 2009.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef Norrage het volgende:
Ik sinds augustus 2006
Ook niet gek met Werchter, Lowlands en BKS die alles beter voor elkaar hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, waar Pinkpop vorig jaar nog simpelweg loog dat het uitverkocht was geven ze dit jaar toe dat er maar 60.000 kaarten zijn verkocht![]()
Kan ook niet, wordt bij elkaar opgeteld.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef debeterebob het volgende:
Queens of the Stone Age – No One Knows
Depeche Mode – Enjoy the Silence - Single Version;2006 - Remaster
Alice Cooper – Poison
The Shins – Australia
Fleet Foxes – Mykonos
Django Django – Default
Ou Est Le Swimming Pool – Dance The Way I Feel
Of Monsters and Men – Little Talks
Bastille – Pompeii
Zebrahead – Falling Apart
Mijn top10 van liedjes op lastfmGeen enkele dubbele
Queens of the Stone Age - No One Knowsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef debeterebob het volgende:
Queens of the Stone Age – No One Knows
Depeche Mode – Enjoy the Silence - Single Version;2006 - Remaster
Alice Cooper – Poison
The Shins – Australia
Fleet Foxes – Mykonos
Django Django – Default
Ou Est Le Swimming Pool – Dance The Way I Feel
Of Monsters and Men – Little Talks
Bastille – Pompeii
Zebrahead – Falling Apart
Mijn top10 van liedjes op lastfmGeen enkele dubbele
Dat noem ik dus hierboven. Ik verlies van die rotscholier.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt gok ik ook de meeste plays (?)
Ik denk dat hij dubbele artiest bedoeltquote:Op zondag 16 juni 2013 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan ook niet, wordt bij elkaar opgeteld.
Ik bedoel dat ik geen dubbele artiesten hebquote:Op zondag 16 juni 2013 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan ook niet, wordt bij elkaar opgeteld.
Zo heet die band nietquote:Op zondag 16 juni 2013 23:12 schreef Kerftminister het volgende:
Jimi Hendrix - All Along the Watchtower
Mei 2006quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef Norrage het volgende:
Ik sinds augustus 2006
Daar versla je mij dan weer mee. December 2007.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef Norrage het volgende:
Ik sinds augustus 2006
Britpop-fanboy gespotquote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef Arn0 het volgende:
Heerlijk gevarieerde top tien tracks all-time van mij![]()
[ afbeelding ]
Voor de rest heb ik alleen Helicopter ergens in de top500 staanquote:Op zondag 16 juni 2013 23:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age - No One Knows
The Kooks - Mr. Maker
Daddy Yankee - Ven Conmigo (Feat. Prince Royce)
The Kooks - Always Where I Need to Be
Foster the People - Helena Beat
Bloc Party - Helicopter
T-ara - Roly-Poly
Janelle Monáe - Tightrope (Feat. Big Boi)
Jimi Hendrix - All Along the Watchtower
Bloc Party - Flux
Zelfde no. 1.
10889 plays since 15 Nov 2005quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef Norrage het volgende:
Ik sinds augustus 2006
10000 playsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef ranja het volgende:
[..]
10889 plays since 15 Nov 2005
maar ik heb volgens mij pas een account genomen om bij een fokgroep te kunnen horen dus er zijn meerdere fokkers eerder dan ik
Ik de dag voor kerst of zo. Ik moet eenzaam geweest zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 23:22 schreef ranja het volgende:
Fok Muziek Trivia
39 members| 4 shouts
Leader: Sackblabbath
Join Policy: Open
Created on: 8 Jul 2005
Description:
Voor alle vriendjes en vriendinnetjes van Muziek Trivia
op mijn verjaardag ook gewoon
Pas sinds spotify is het aantal scrobbels omhoog gegaanquote:
Norrage?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
Ik maakte het aan om dezelfde reden dat ik Hyves, Facebook en Twitter aanmaakte: iemand die ik veel toffer vond dan mijzelf zei dat ik het ook moest doen.
Sowieso, Mijn invloed is ongekend.quote:
Had ik ook, een mede Killers fan zei dat het leuk was, daarom maakte ik een account aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
Ik maakte het aan om dezelfde reden dat ik Hyves, Facebook en Twitter aanmaakte: iemand die ik veel toffer vond dan mijzelf zei dat ik het ook moest doen.
Bandje met zangeres en gitariste?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef ranja het volgende:
French Films klinkt trouwens best leuk, ga ik me wel een poosj ebij vermaken denk ik. Bij BKS dus.
Maximo hoor ik niet echt, maar geen slecht bandje nee. Heb wel erg veel zin in BKS, benieuwd of het een blijvertje wordt, al lijken ze nu wel al zeker voor een tweede editie (in ieder geval qua kaartverkoop)quote:Op zondag 16 juni 2013 23:32 schreef ranja het volgende:
[..]
niet eensmeer springerige britpop, denk Rifles, Maximo Park e.d.
Nou ja ongeveer, qua stijl britpopquote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Maximo hoor ik niet echt, maar geen slecht bandje nee. Heb wel erg veel zin in BKS, benieuwd of het een blijvertje wordt, al lijken ze nu wel al zeker voor een tweede editie (in ieder geval qua kaartverkoop)
Ga jij je wel goed vermaken dan? Ik neem aan dat je ook niet alle bands op stage 3 gaat bekijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:47 schreef ranja het volgende:
Ik ga zaterdag en zondag niet naar podium 1 toe
Tenzij de laatste TBA nog een mustsee is natuurlijk, dat kan nog.
Ik neem aan van welquote:Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef kciR het volgende:
Ga jij je wel goed vermaken dan? Ik neem aan dat je ook niet alle bands op stage 3 gaat bekijken.
Oh, wacht ik las even dat je stage 1 en 2 ging mijden, vandaar dat ik het vroeg. (Dat stond er niet, dus weet niet waarom ik dat las).quote:Op maandag 17 juni 2013 00:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik neem aan van welzaterdag begin ik op podium 2 en vanaf de appeltaarten podium 3
Zondag wissel ik 2 en 3 een beetje af Eigenlijk is zondag op papier de minste dag maar die heeft Portishead en dat is buitencategorie (ok Traumahelikopter en No Age zijn ook wel goed, rest worst wat proberen).
"Following the announcement that they were to go on hiatus after the summer's festivals, Bloc Party performed with a drum tech filling in for drummer Matt Tong, who is rumoured to have quit the band last Monday."quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ze moeten stoppen eerlijk gezegd.
Tuurlijk het is veel minder dan eerst, maar er zijn nog altijd zat slechtere bands. Daarbij is hun eerste album van een klasse waar sommige bands uberhaupt nooit aan kunnen tippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |