10000 playsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef ranja het volgende:
[..]
10889 plays since 15 Nov 2005
maar ik heb volgens mij pas een account genomen om bij een fokgroep te kunnen horen dus er zijn meerdere fokkers eerder dan ik
Ik de dag voor kerst of zo. Ik moet eenzaam geweest zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 23:22 schreef ranja het volgende:
Fok Muziek Trivia
39 members| 4 shouts
Leader: Sackblabbath
Join Policy: Open
Created on: 8 Jul 2005
Description:
Voor alle vriendjes en vriendinnetjes van Muziek Trivia
op mijn verjaardag ook gewoon
Pas sinds spotify is het aantal scrobbels omhoog gegaanquote:
Norrage?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
Ik maakte het aan om dezelfde reden dat ik Hyves, Facebook en Twitter aanmaakte: iemand die ik veel toffer vond dan mijzelf zei dat ik het ook moest doen.
Sowieso, Mijn invloed is ongekend.quote:
Had ik ook, een mede Killers fan zei dat het leuk was, daarom maakte ik een account aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
Ik maakte het aan om dezelfde reden dat ik Hyves, Facebook en Twitter aanmaakte: iemand die ik veel toffer vond dan mijzelf zei dat ik het ook moest doen.
Bandje met zangeres en gitariste?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef ranja het volgende:
French Films klinkt trouwens best leuk, ga ik me wel een poosj ebij vermaken denk ik. Bij BKS dus.
Maximo hoor ik niet echt, maar geen slecht bandje nee. Heb wel erg veel zin in BKS, benieuwd of het een blijvertje wordt, al lijken ze nu wel al zeker voor een tweede editie (in ieder geval qua kaartverkoop)quote:Op zondag 16 juni 2013 23:32 schreef ranja het volgende:
[..]
niet eensmeer springerige britpop, denk Rifles, Maximo Park e.d.
Nou ja ongeveer, qua stijl britpopquote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Maximo hoor ik niet echt, maar geen slecht bandje nee. Heb wel erg veel zin in BKS, benieuwd of het een blijvertje wordt, al lijken ze nu wel al zeker voor een tweede editie (in ieder geval qua kaartverkoop)
Ga jij je wel goed vermaken dan? Ik neem aan dat je ook niet alle bands op stage 3 gaat bekijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:47 schreef ranja het volgende:
Ik ga zaterdag en zondag niet naar podium 1 toe
Tenzij de laatste TBA nog een mustsee is natuurlijk, dat kan nog.
Ik neem aan van welquote:Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef kciR het volgende:
Ga jij je wel goed vermaken dan? Ik neem aan dat je ook niet alle bands op stage 3 gaat bekijken.
Oh, wacht ik las even dat je stage 1 en 2 ging mijden, vandaar dat ik het vroeg. (Dat stond er niet, dus weet niet waarom ik dat las).quote:Op maandag 17 juni 2013 00:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik neem aan van welzaterdag begin ik op podium 2 en vanaf de appeltaarten podium 3
Zondag wissel ik 2 en 3 een beetje af Eigenlijk is zondag op papier de minste dag maar die heeft Portishead en dat is buitencategorie (ok Traumahelikopter en No Age zijn ook wel goed, rest worst wat proberen).
"Following the announcement that they were to go on hiatus after the summer's festivals, Bloc Party performed with a drum tech filling in for drummer Matt Tong, who is rumoured to have quit the band last Monday."quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ze moeten stoppen eerlijk gezegd.
Tuurlijk het is veel minder dan eerst, maar er zijn nog altijd zat slechtere bands. Daarbij is hun eerste album van een klasse waar sommige bands uberhaupt nooit aan kunnen tippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |