Hot Fuss vind ik nog steeds wel leuk.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef Moody het volgende:
ooooHooOOOhh The Killers....
Dat is de nummer 1 most hated toch![]()
Tenzij ze elke week bij DWDD zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Als dit topic zich zou afspelen in 2001, zouden weinig mensen negatief over Coldplay spreken denk ik
Killers vond ii eerste album ook goed van hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef Moody het volgende:
ooooHooOOOhh The Killers....
Dat is de nummer 1 most hated toch![]()
Dat dan weer wel, Meneer Bloempjes zit er vaak naastquote:
Die man kan helemaal niet zingen man. Wat een drama.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, Meneer Bloempjes zit er vaak naast
All the things that youve done of hoe dat nummer ook heet ook erg vet. Net als meer van Hot Fuss iddquote:Op zondag 16 juni 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
Mr. Brightside is gewoon een fucking vet nummer. Delen van Sams Town zijn ook best leuk.
Zeker, bij verre. Wat een troep.quote:
Sam's Town is ook nog leuk idd, Sawdust is ook nog grappig (compoilatie-album, staat o.a. Tranquilize op waar Lou Reed aan meewerkte en een cover van het nummer Shadowplay). Eigenlijk gaat het mis vanaf Day & Age.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
Mr. Brightside is gewoon een fucking vet nummer. Delen van Sams Town zijn ook best leuk.
Dat is ook meteen echt herrie van de onderste plank.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sam's Town is ook nog leuk idd, Sawdust is ook nog grappig (compoilatie-album, staat o.a. Tranquilize op waar Lou Reed aan meewerkte en een cover van het nummer Shadowplay). Eigenlijk gaat het mis vanaf Day & Age.
Humanquote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sam's Town is ook nog leuk idd, Sawdust is ook nog grappig (compoilatie-album, staat o.a. Tranquilize op waar Lou Reed aan meewerkte en een cover van het nummer Shadowplay). Eigenlijk gaat het mis vanaf Day & Age.
Ongelooflijk als je erover nadenkt he. Bizar. Als ik terugkijk was het écht een goede band.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook meteen echt herrie van de onderste plank.Hoe kan zo'n veelbelovend bandje het nou zo verprutsen? Te hebberig geworden?
Dat zingt 'ie volgens mij niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
WE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE JOOOOOOOEEEEMUUN
Or dancer he.....quote:Op zondag 16 juni 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
OR AAAARRRE WEEEEE DAAAAANNNSSSEEERSSSSquote:Op zondag 16 juni 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |