Hot Fuss vind ik nog steeds wel leuk.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef Moody het volgende:
ooooHooOOOhh The Killers....
Dat is de nummer 1 most hated toch![]()
Tenzij ze elke week bij DWDD zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Als dit topic zich zou afspelen in 2001, zouden weinig mensen negatief over Coldplay spreken denk ik
Killers vond ii eerste album ook goed van hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef Moody het volgende:
ooooHooOOOhh The Killers....
Dat is de nummer 1 most hated toch![]()
Dat dan weer wel, Meneer Bloempjes zit er vaak naastquote:
Die man kan helemaal niet zingen man. Wat een drama.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, Meneer Bloempjes zit er vaak naast
All the things that youve done of hoe dat nummer ook heet ook erg vet. Net als meer van Hot Fuss iddquote:Op zondag 16 juni 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
Mr. Brightside is gewoon een fucking vet nummer. Delen van Sams Town zijn ook best leuk.
Zeker, bij verre. Wat een troep.quote:
Sam's Town is ook nog leuk idd, Sawdust is ook nog grappig (compoilatie-album, staat o.a. Tranquilize op waar Lou Reed aan meewerkte en een cover van het nummer Shadowplay). Eigenlijk gaat het mis vanaf Day & Age.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
Mr. Brightside is gewoon een fucking vet nummer. Delen van Sams Town zijn ook best leuk.
Dat is ook meteen echt herrie van de onderste plank.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sam's Town is ook nog leuk idd, Sawdust is ook nog grappig (compoilatie-album, staat o.a. Tranquilize op waar Lou Reed aan meewerkte en een cover van het nummer Shadowplay). Eigenlijk gaat het mis vanaf Day & Age.
Humanquote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sam's Town is ook nog leuk idd, Sawdust is ook nog grappig (compoilatie-album, staat o.a. Tranquilize op waar Lou Reed aan meewerkte en een cover van het nummer Shadowplay). Eigenlijk gaat het mis vanaf Day & Age.
Ongelooflijk als je erover nadenkt he. Bizar. Als ik terugkijk was het écht een goede band.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook meteen echt herrie van de onderste plank.Hoe kan zo'n veelbelovend bandje het nou zo verprutsen? Te hebberig geworden?
Dat zingt 'ie volgens mij niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
WE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE JOOOOOOOEEEEMUUN
Or dancer he.....quote:Op zondag 16 juni 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
OR AAAARRRE WEEEEE DAAAAANNNSSSEEERSSSSquote:Op zondag 16 juni 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Bol_Wan het volgende:
Vindt Human best geinig eigenlijk, net als Spaceman
Wat een kut nummers, ga je mond spoelenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik vind de spotifyreclame eigenlijk beter.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Bol_Wan het volgende:
Alternatieve alternatieveling heet zoiets :pquote:
Net als Morrisey a capalla zonder tekst?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een kut nummers, ga je mond spoelenalhoewel zonder tekst kan het nog net denk ik.
Nou ja, ik kan je moeilijk serieus nemen als je zegt dit tof te vinden:quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Alternatieve alternatieveling heet zoiets :p
nee. Duh! Als jij een bandje kent kennen wij dat niet. Jij bent de personificatie van indie. Je zou Indy moeten heten ipv Moodyquote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef Moody het volgende:
Ik zie Coldplay en The Killers voorbij komen en ik denk aan Thirteen Senses.
Iemand bekend met dit bandje?
Ook pop, maar beter.
Ik weet over welk nummer ik het zelf heb. Ja, dat vind ik een tof nummer, niks mis mee.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan je moeilijk serieus nemen als je zegt dit tof te vinden:
Ik durf me dit niet voor te stellenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Morrisey a capalla zonder tekst?
The Killers hadden altijd al van die onzinnige teksten, vind ik overigens niet zo heel erg, al was dit wel één van de opvallendste.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Or dancer he.....
Slaat helemaal nergens op
Volgens mij zou dat precies hetzelfde klinken als normaal?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Morrisey a capalla zonder tekst?
Dit.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef Moody het volgende:
Geniaal is een groot woord. Ze deden een Bruce imitatie met een pop-sausje.
Even over nagedacht, maar ik vraag me af wat je (op ironische wijze) precies wil zeggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
nee. Duh! Als jij een bandje kent kennen wij dat niet. Jij bent de personificatie van indie. Je zou Indy moeten heten ipv Moody
Volgens mij was het goed bedoeld?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Even over nagedacht, maar ik vraag me af wat je (op ironische wijze) precies wil zeggen.
Doe maar
Ik heb vandaag toevallig weer naar Palais Schaumburg geluisterd. Dat is heel wat anders, maar ook ontoegankelijk en nog Duits ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:42 schreef Kerftminister het volgende:
Iemand trouwens nog een leuke hele ontoegankelijke aanrader? Liefste hele atmosferische muziek zoals Aumgn van Can.
Deze ga ik sowieso morgen eens behandelen, mits ik een linkje kan vinden.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:25 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig weer naar Palais Schaumburg geluisterd. Dat is heel wat anders, maar ook ontoegankelijk en nog Duits ook.
Minimal wave, no wave - dat is een ontoegankelijk maar interessant hoekje van de post-punk. Palais Schaumburg kan ontoegankelijk en toegankelijk (uiterst opzwepend) tegelijk zijn, maar veel staat niet op YouTube. Een van de leden voegde zich later bij het befaamde The Orb (uitvinders van de ambient house), een ander bij Einstürzende Neubauten en nog een werd leraar Duits. En ze zijn nog geestig ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |