Waarom zat je überhaupt naar de Handsome Poets en de rest van Pinkpop te kijken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Norrage het volgende:
Handsome Poetswat een kútband, ongelooflijk.
Mijn minikick werkte.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
Niet meer dood dit topic nu, kerftministet?
?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zat je überhaupt naar de Handsome Poets en de rest van Pinkpop te kijken?
Ze zijn in mijn herinnering wel beter dan GBTTZ.
Go Back To The Zoo.quote:
Het mag dan niet heel goed zijn, maar ik wou dat ik zo doorbrakquote:Op zondag 16 juni 2013 00:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet beter zijn dat dan![]()
Zelfs Peter Beense heeft meer talent.
Zelfde niveau kut. Die zanger van Poets is tenminste nog enigszins sympathiek.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zat je überhaupt naar de Handsome Poets en de rest van Pinkpop te kijken?
Ze zijn in mijn herinnering wel beter dan GBTTZ.
Je onderschat Coldplay.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Knap hoor, een slechtere coldplay neerzetten dan coldplay
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfde niveau kut. Die zanger van Poets is tenminste nog enigszins sympathiek.
En waarom ik keek: ik laat je graag verassen
steek em in de fik danquote:Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfde niveau kut. Die zanger van Poets is tenminste nog enigszins sympathiek.
En waarom ik keek: ik laat je graag verassen
iPhone typefout sorryquote:
Ik vind laatste album ook wel okequote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
Coldplay van 10 jaar geleden was niet verkeerd.
Debuutalbum was inderdaad leuk. Gewoon Radiohead uitgevoerd op een piano, maar wel heel goed. Tweede album is half/half bagger en tof, en daarna wordt het echt dramatisch.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
Coldplay van 10 jaar geleden was niet verkeerd.
Als dit topic zich zou afspelen in 2001, zouden weinig mensen negatief over Coldplay spreken denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit is ook werkelijk het enige indietopic waarin een negatieve uitspraak over coldplay teruggefloten wordt
Mee eens, maar vida la Viva ofzo vond ik primaquote:Op zondag 16 juni 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Debuutalbum was inderdaad leuk. Gewoon Radiohead uitgevoerd op een piano, maar wel heel goed. Tweede album is half/half bagger en tof, en daarna wordt het echt dramatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |