Zal eens niet, dadelijk zeggen die ook nog af voor BKS.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
"Following the announcement that they were to go on hiatus after the summer's festivals, Bloc Party performed with a drum tech filling in for drummer Matt Tong, who is rumoured to have quit the band last Monday."
Is gewoon om mensen te hypen voor de festivals waar ze spelen deze zomer. Zou immers de laatste keer kunnen zijn dat je ze live kan zien!!quote:Op maandag 17 juni 2013 00:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
"Following the announcement that they were to go on hiatus after the summer's festivals, Bloc Party performed with a drum tech filling in for drummer Matt Tong, who is rumoured to have quit the band last Monday."
Nu ga je wel heel ver om aan je eigen standpunt vast te houden. Een roadie laten spelen om aandacht te genereren heb ik nog nooit van gehoordquote:Op maandag 17 juni 2013 00:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is gewoon om mensen te hypen voor de festivals waar ze spelen deze zomer. Zou immers de laatste keer kunnen zijn dat je ze live kan zien!!
Ik ook niet daarom is het zo geniaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nu ga je wel heel ver om aan je eigen standpunt vast te houden. Een roadie laten spelen om aandacht te genereren heb ik nog nooit van gehoord
Van mij mag ie er best nog 3 uitbrengen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom is het zo geniaal.
Maar even serieus meer bands zouden hetzelfde moeten doen als LCD Soundsystem. Gewoon een goed album of 3 uitbrengen en daarna stoppen.
Ikara Coltquote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik ook niet daarom is het zo geniaal.
Maar even serieus meer bands zouden hetzelfde moeten doen als LCD Soundsystem. Gewoon een goed album of 3 uitbrengen en daarna stoppen.
Tuurlijk dat is ook zo je kan gewoon stoppen met luisteren. Dat was ook de hele rede dat ik zei dat Bloc Party gewoon nog door moest gaan wat mij betreft.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik snap dat hele gemiep over te lang doorgaan niet helemaal. Een slecht derde album verminderd toch niet de kwaliteit van het goeie eerste album? Zolang een band door wil gaan, moeten ze het vooral doen. Pas als ze alleen door blijven gaan vanwege het contract gaat het bij mij wringen
Da's inderdaad een plaatje wat ik ook wel erg lekker vond klinken. Één van de leukere dingen die ik de laatste tijd gehoord heb.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef ranja het volgende:
French Films klinkt trouwens best leuk, ga ik me wel een poosj ebij vermaken denk ik. Bij BKS dus.
True, en de Kaiser Chiefs hebben zichzelf ook aardig om zeep geholpen met teveel albums en festivaloptredens in korte tijdquote:Op maandag 17 juni 2013 01:43 schreef Bol_Wan het volgende:
White Lies begonnen prima, maar mijn god wat was die tweede belabberd
twitter:Spotify twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 09:22:29When we hit 1MM streams of http://t.co/xC5V4gtMfy we will unlock the full catalog #floydcountdown reageer retweet
Volgens mij is september de planning.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:53 schreef Felagund het volgende:
Dat kan nog wel even duren toch, of is al een releasedatum bekend?
Dramatisch jaquote:Op maandag 17 juni 2013 01:43 schreef Bol_Wan het volgende:
White Lies begonnen prima, maar mijn god wat was die tweede belabberd
Woei.... Dus jij bent van 1993?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar versla je mij dan weer mee. December 2007.
Toen was ik 14. Ook wel terug te zien.Zoveel muziek uit m'n puberteit.
53770 plays since 9 Jun 2005quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef ranja het volgende:
[..]
10889 plays since 15 Nov 2005
maar ik heb volgens mij pas een account genomen om bij een fokgroep te kunnen horen dus er zijn meerdere fokkers eerder dan ik
Moet je er snel bij zijn. Ze komen bijna nooit en altijd meten uitverkocht.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:57 schreef kciR het volgende:
Phoenix gaat per direct op mijn must see lijstje. Klinkt echt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |