Was daar al ooit sprake van dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoef definitief geen Van der Hoorn bij Ajax te zien. De tering.
Wie moest er dan in?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
Het wisselbeleid van Pot is om te janken.
Virgil van Dijk kan er al helemaal niets van, volgende.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef andre77 het volgende:
Tactisch falen, iets anders is het niet.
Eerste helft de bovenliggende partij, en in plaats van zo door te gaan, spelen ze voorzichtig, waardoor het overwicht wegvalt.
Tactische blunder 2 trouwens: Vd Hoorn meenemen i.p.v. Virgil van Dijk.
Had hij betere opties achterin dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
Het wisselbeleid van Pot is om te janken.
Dit plaatje zal hij vast niet lezen nee. In ieder geval niet in deze context.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
VD HOORN, ALS JE DIT LEEST
[ afbeelding ]
Ik dacht dat er wel serieuze interesse was ja. Of Overmars heeft alleen geïnformeerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was daar al ooit sprake van dan?Enkel Gouweleeuw is een slechtere verdediger dan zijn hype voordeed.
v.d Hoorn?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:08 schreef beantherio het volgende:
Er pakt nog een Nederlander rood en daarna wordt het 2-0: mark my words
Paar jaar terug was je een beduidend betere troll. Of wellicht nam ik je toen nog enigszins serieus, dat kan ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
'Ja, maar we hadden wel veel meer balbezit'![]()
![]()
Nu misschien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:08 schreef beantherio het volgende:
Er pakt nog een Nederlander rood en daarna wordt het 2-0: mark my words
quote:
Ja maar hij scoorde 2x na een wisselbeurtquote:
Van Gaal >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Overig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:10 schreef alors het volgende:
Foppe >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Cor
Als ie 2x scoort zal het mij een zorg zijn wat ie is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar hij scoorde 2x na een wisselbeurt
Pot weet waarschijnlijk zelfs niet dat Fer geen aanvaller is.
Foppe is net zo'n debiel, en nog irritanter ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:10 schreef alors het volgende:
Foppe >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Cor
OAT MOAN!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Foppe is net zo'n debiel, en nog irritanter ook.
Lijkt wel een deja vu inderdaad. Geen fijn gevoel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:11 schreef TAV74 het volgende:
Ze spelen net zo tegen Italie als het grote Oranje. Verloop van de wedstrijd komt me ook akelig bekend voor.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat krijg je met Strootman in je team
Toen had Nederland nog toppers als Rigters enzo toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je vraagt je bijna af hoe matig andere selecties wel niet waren toen de haan twee keer Europees kampioen werd met Nederland
Dit Italie is nu ook behoorlijk matig anders. Ook niks gecreeerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je vraagt je bijna af hoe matig andere selecties wel niet waren toen de haan twee keer Europees kampioen werd met Nederland
Dit soort posts doen mij wel geloven dat je overige wel serieus zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat krijg je met Strootman in je team
Ik ben altijd serieusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort posts doen mij wel geloven dat je overige wel serieus zijn.
ruggeprik en doorquote:
heel vreemd inderdaadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Van der Hoorn verdedigde wel heel slecht.. vreemd dat Ajax hem wil, kan er geen klote van
Het acteren in 'Snakes on a plane' is sterker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dit soort theater stiekem wel grappigZo slecht uitgevoerd ook.
dat dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dit soort theater stiekem wel grappigZo slecht uitgevoerd ook.
Meteen maar een gat graven langs de lijn en hem daarin storten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef Rodawa het volgende:
Ik zie het al, die keeper is niet meer te redden.
Liever niet, moeten we nog langer wachtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Jay_Snake het volgende:
Keeper, ga dood zeg, je bent niet eens geraakt en al helemaal niet aan je hoofd
Ik zou als Italie zijnde ook niet naar de finale willen. Spanje is wel effectief, en als dit hun topniveau is wordt het een pijnlijke avondquote:
http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/livequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef Keyos het volgende:
Heeft iemand een link naar de juiste pagina van sbs6? Hoofdpagina is down.
ook down.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/live
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef Wrijfhout het volgende:
Je hoopt op een Marc-Vivien Foe momentje zo bij de italianen dan weet je iig zeker dat er een echt dood is...
Fuck, SBS6 is niet meer op te komen. In ieder geval bedankt (klote stroomstoring).quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |