Ik ben geen knuffelaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
* Ezell knuffelt Etsu en ze zijn weer vriendjes
nicequote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
trouwens omg krabs level 97 is me vandaag eindelijk na 3,5 week gelukt.
jou ook zag ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nicelevel 98 is ook stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We whappen nog ffquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
Duurde erg lang, mag sneller voortaan nick
Ohquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
INB4 nick die zegt dat hij niet nick heet
Een man; geen mannetje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef Etsu het volgende:
wat is ezell ook een eng kriel vies mannetje
Zou je toch moeten wetenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
Ik maak mezelf bang. ik wist niet dat ik dit kon.
zou hier geld mee te verdienen zijn?
Ja joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja joh.
om tentamens te leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is je neus manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
mn haar ziet er niet uit en ik heb een puist tussen mn ogen
HOE KAN IK ME ZO VERTONEN OP HET FEEST STRAKS
adhd krijg je nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooit eens geprobeerd (van iemand die ADHD heeft gekregen) maar niet om te leren ofzo
en toenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooit eens geprobeerd (van iemand die ADHD heeft gekregen) maar niet om te leren ofzo
Ghehe.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toen was ik blij en praatte ik heel veel
oaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat eet je dan ?
bacon strips?
[..]
rustig![]()
Rot. Op. Wietparkiet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
etsu ga eens van ezell haar account af
Moet er eerst een meisje zijnquote:
Dus jij denkt dat er iets mis is met seks?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, daar praat JNG te veel over!
Mannen onder elkaar tochquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet er eerst een meisje zijn
?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:43 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom nou wat is dit nou hoe kan dit ik heb hier geen woorden voor dit is onmogelijk.
My dreams are crushed
Nah, moet je bij etsu wezenquote:
Neenee, die fuck hebben we het niet overquote:
Nee, maar het is gewoon teveel, en teveel is nooit goed!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat er iets mis is met seks?
Klikje rechtsbovenin danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon teveel, en teveel is nooit goed!
Dat zal ik je wel even laten zienquote:
Ben je schraal jongen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon teveel, en teveel is nooit goed!
oh jeeequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zal ik je wel even laten zien
whatsupquote:
Nahquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
Nou okee, praat dan over seks, ga je gang!
Blufquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
helemaaaaaal naar de kloteeeeeee helemaaaal naar de klooooooteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
SV, doe de groetjes aan pzquote:
Heequote:
Blijf op met mijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hee
ja goed wel, ga zo maar eens slapenmet jou?
oepsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Vaporizing pipe''
huh? Bong?
Nee ga zo slapen. moet de hond morgen uitlaten en ga werken want ik wil veel uren maken en geld verdienenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Blijf op met mijmorgen vrij
vandaag gewerkt en uit eten geweest
Het internet verpest de samenlevingquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het internet heeft mij verpest
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet niet, volgde het niet helemaal.quote:
plaatsenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind zojuist 'n heul oude foto van mijzelf.
Gewoktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ga zo slapen. moet de hond morgen uitlaten en ga werken want ik wil veel uren maken en geld verdienen
Wat heb je gegeten?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, volgde het niet helemaal.
Opeens liep een man verkleed als Darth Father op een indiaanse markt
quote:
huh wat is het danquote:
Ik ken dat gevoel!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
heeyy deeeveeeee kus je nboi wvan plastic
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]Valt toch best mee? Het verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nep gras hoef je niks aan te doenquote:
Wow lekker veelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoktbiefstukje en zalm enzo
Ik draai vanaf volgende week ook iets van 40u p week
Vader is engels. Het betekent niets denk ik. Darth Veeder spreek je het uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
of mag je vader niet vertalen naar father
huh
suck6 hahahahhahaaaaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
svn en ik gaan nu sletten hisseleen wens us scuccwess
Oh hahahaahhaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vader is engels. Het betekent niets denk ik. Darth Veeder spreek je het uit.
Je moet op een engelse manier Vader zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
of mag je vader niet vertalen naar father
huh
n3eneee g we ngaana nnaar beurs utrechtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
go home youre drunk
wat doe je bij sv, samen naar holly geweest?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]Jouw swekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht dat het van invader kwamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vader is engels. Het betekent niets denk ik. Darth Veeder spreek je het uit.
Nepgras, daar wil je toch niet op lopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nep gras hoef je niks aan te doen
en ben toch al om de 2 dagen bezig met mn kamer schoon te houden dat een beetje nepgras er ook wel bij kan
paar week terug nog geweestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
n3eneee g we ngaana nnaar beurs utrecht
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
paar week terug nog geweestnou veel plezier
dankjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
paar week terug nog geweestnou veel plezier
hm ja dat wel, ik wil echt gras maar dat groeit niet op betonquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nepgras, daar wil je toch niet op lopen.Misschien gaan je meubels daar kut van staan. Wiebelig.
Gewoon beton laten joh. Geen gekloot, ook niet in de winter. Zonde als je het gaat volbouwen daar. Gewoon gezellig maken met lampjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hm ja dat wel, ik wil echt gras maar dat groeit niet op beton![]()
wat kan ik er anders neerleggen? steigerhout misschien?
ik heb het koud het is hier donkerquote:
HAHAHAquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb het koud het is hier donker
mijn oogjes knijp ik dicht
we zijn echt super vroeg vertrokken, nog voor het ochtendlicht
ja die lampjes zijn dus kapot verdoriequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon beton laten joh. Geen gekloot, ook niet in de winter. Zonde als je het gaat volbouwen daar. Gewoon gezellig maken met lampjes.
Kaarsjesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja die lampjes zijn dus kapot verdorie
lief klein konijntjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waar gaan we heen ik wil het weten maar
ik zie niks en hou me stil
sorry, ik bedoel: /b/quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom komt troll science dan vandaan?
fijne voortzettingquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
nou mensen ik ga lezen en dan slapen.
fijne voortzetting.
Mogen korte broekjes niet op school?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef zwerty het volgende:
'Ik vind die nieuwe korte broekjes juist heel erg leuk', zegt Roos (14) tegen de Volkskrant. 'Zo is nu de mode. En de jongens zijn er ook enthousiast over. Die vinden het helemaal niet leuk dat die nu niet mogen op school.'
Roos is een slet
Wat is er met korte broekjes en waarom moet het verboden wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef zwerty het volgende:
'Ik vind die nieuwe korte broekjes juist heel erg leuk', zegt Roos (14) tegen de Volkskrant. 'Zo is nu de mode. En de jongens zijn er ook enthousiast over. Die vinden het helemaal niet leuk dat die nu niet mogen op school.'
Roos is een slet
Uitdagend, als een meisje dan verkracht wordt is het haar eigen schuld (vinden ze hé)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat is er met korte broekjes en waarom moet het verboden worden
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef zwerty het volgende:
Roos is een slet
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mogen korte broekjes niet op school?
Dat zijn die hotpants. Kan je netzogoed in je bikinibottoms gaan lopenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat is er met korte broekjes en waarom moet het verboden worden
Moet je maar geen pedo zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef zwerty het volgende:
Sommige scholen vinden het niet kunnen omdat het ongemakkelijk zou zijn voor leraren
zoals zwerty?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef TienVingers het volgende:
Oke maar meisjes met mooie benen mag je zoiets niet verbieden vind ik.
Als ze daar niet mee om kunnen gaan moeten ze zich maar opsluiten in hun kelder als ze die hebben en anders in de schuur of op zolder.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef zwerty het volgende:
Sommige scholen vinden het niet kunnen omdat het ongemakkelijk zou zijn voor leraren
Nee, want verkrachten mag in het zwembad ook niet, nooit niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uitdagend, als een meisje dan verkracht wordt is het haar eigen schuld (vinden ze hé)
Bedoel je die hotpants?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:31 schreef zwerty het volgende:
[..]![]()
Ik draag nooit korte broeken naar schoolvoel me dan onzeker
Niet mijn mening hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, want verkrachten mag in het zwembad ook niet, nooit niet.
Nee dat vind niemand. Nagefloten worden lok je uit. Verkrachting lok je nooit uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uitdagend, als een meisje dan verkracht wordt is het haar eigen schuld (vinden ze hé)
een zomerjurkje is 10 keer zo sexyquote:
vaak genoeg zulke reacties gelezen hoor, in NWS bijv.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat vind niemand. Nagefloten worden lok je uit. Verkrachting lok je nooit uit.
Dat is eerder schattig dan sexyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
een zomerjurkje is 10 keer zo sexy
Dan heb ik een ander idee van sexyquote:
Ligt er ook maar net aan wat voor jurkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik een ander idee van sexy
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat voor jurk
Dit is leuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
of zoiets dragen mag ook
Sexy is mijn mijn ogen meer dan zoveel mogelijk huid laten zienquote:
Helemaal!quote:
Zou rakenquote:
Ik let niet op de kleur ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat is net zo'n grote zakdoek of wat je voor je mond doet zeg maar.
Ik vind net wat korter eigenlijk wat mooierquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik let niet op de kleur ofzoMaar in zo'n jurkje komen benen altijd zo mooi uit
Denken wij hetzelfdequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind net wat korter eigenlijk wat mooier.
Klinkt als een 'Y-chromosomen zijn een afknapper'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt als een 'ja maar ik wil het niet toegeven' .
Mee eens, maar ik wil mijn gevoelens niet kwetsen dus ik leef in de illusie dat iedere man een klein beetje bi is (of homo) en mij sexy vind.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt als een 'Y-chromosomen zijn een afknapper'
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja jij bent sexy hoor, jij je zin.
Drabit, mijn echte naam kunnen jullie vast wel achterhalenquote:
Tibard?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Drabit, mijn echte naam kunnen jullie vast wel achterhalen
Niet echtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niet echtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die twee gaan vaak goed samenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik houd toch meer van konten.
Al houd ik er wel van als m'n benen er goed uitzien.
Nee, Drabit is helemaal random. DUs het heeft niet met mijn username te maken. (Misschien een klein beetje, 3 letters uit Drabit zitten ook in mijn echte naam.quote:
Ik heb mijn facebookfoto hier geplaktquote:
Dat was vroeger mijn lievelings-naam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was vroeger mijn lievelings-naam.Oh, en wat gebeurde er toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken ik jou? (Nee ik hee tniet echt zo maar ik werd zo genoemd door een aantal mensen nadat ikiets had gedaan wat ze 'stoer' vonden. "gekke boer harms"quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als je een topic (of 2) terugleest zie je dat ik de toekomst kan voorspellenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ken ik jou? (Nee ik hee tniet echt zo maar ik werd zo genoemd door een aantal mensen nadat ikiets had gedaan wat ze 'stoer' vonden. "gekke boer harms")
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Aha... maar niet alle Naomi's zijn zo natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat kan VoornaamAchternaam beämen.
Noem me maar gewoon Robbie ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je gewoon Douche Bag noem?
Naomiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha... maar niet alle Naomi's zijn zo natuurlijk.
Dat kan VoornaamAchternaam beämen.
Hihiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem me maar gewoon Robbie ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |