Helemaal!quote:
Zou rakenquote:
Ik let niet op de kleur ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat is net zo'n grote zakdoek of wat je voor je mond doet zeg maar.
Ik vind net wat korter eigenlijk wat mooierquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik let niet op de kleur ofzoMaar in zo'n jurkje komen benen altijd zo mooi uit
Denken wij hetzelfdequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind net wat korter eigenlijk wat mooier.
Klinkt als een 'Y-chromosomen zijn een afknapper'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt als een 'ja maar ik wil het niet toegeven' .
Mee eens, maar ik wil mijn gevoelens niet kwetsen dus ik leef in de illusie dat iedere man een klein beetje bi is (of homo) en mij sexy vind.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt als een 'Y-chromosomen zijn een afknapper'
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja jij bent sexy hoor, jij je zin.
Drabit, mijn echte naam kunnen jullie vast wel achterhalenquote:
Tibard?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Drabit, mijn echte naam kunnen jullie vast wel achterhalen
Niet echtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niet echtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die twee gaan vaak goed samenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik houd toch meer van konten.
Al houd ik er wel van als m'n benen er goed uitzien.
Nee, Drabit is helemaal random. DUs het heeft niet met mijn username te maken. (Misschien een klein beetje, 3 letters uit Drabit zitten ook in mijn echte naam.quote:
Ik heb mijn facebookfoto hier geplaktquote:
Dat was vroeger mijn lievelings-naam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was vroeger mijn lievelings-naam.Oh, en wat gebeurde er toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken ik jou? (Nee ik hee tniet echt zo maar ik werd zo genoemd door een aantal mensen nadat ikiets had gedaan wat ze 'stoer' vonden. "gekke boer harms"quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als je een topic (of 2) terugleest zie je dat ik de toekomst kan voorspellenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ken ik jou? (Nee ik hee tniet echt zo maar ik werd zo genoemd door een aantal mensen nadat ikiets had gedaan wat ze 'stoer' vonden. "gekke boer harms")
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Aha... maar niet alle Naomi's zijn zo natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat kan VoornaamAchternaam beämen.
Noem me maar gewoon Robbie ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je gewoon Douche Bag noem?
Naomiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha... maar niet alle Naomi's zijn zo natuurlijk.
Dat kan VoornaamAchternaam beämen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |