fijne voortzettingquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
nou mensen ik ga lezen en dan slapen.
fijne voortzetting.
Mogen korte broekjes niet op school?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef zwerty het volgende:
'Ik vind die nieuwe korte broekjes juist heel erg leuk', zegt Roos (14) tegen de Volkskrant. 'Zo is nu de mode. En de jongens zijn er ook enthousiast over. Die vinden het helemaal niet leuk dat die nu niet mogen op school.'
Roos is een slet
Wat is er met korte broekjes en waarom moet het verboden wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef zwerty het volgende:
'Ik vind die nieuwe korte broekjes juist heel erg leuk', zegt Roos (14) tegen de Volkskrant. 'Zo is nu de mode. En de jongens zijn er ook enthousiast over. Die vinden het helemaal niet leuk dat die nu niet mogen op school.'
Roos is een slet
Uitdagend, als een meisje dan verkracht wordt is het haar eigen schuld (vinden ze hé)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat is er met korte broekjes en waarom moet het verboden worden
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef zwerty het volgende:
Roos is een slet
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mogen korte broekjes niet op school?
Dat zijn die hotpants. Kan je netzogoed in je bikinibottoms gaan lopenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat is er met korte broekjes en waarom moet het verboden worden
Moet je maar geen pedo zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef zwerty het volgende:
Sommige scholen vinden het niet kunnen omdat het ongemakkelijk zou zijn voor leraren
zoals zwerty?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef TienVingers het volgende:
Oke maar meisjes met mooie benen mag je zoiets niet verbieden vind ik.
Als ze daar niet mee om kunnen gaan moeten ze zich maar opsluiten in hun kelder als ze die hebben en anders in de schuur of op zolder.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef zwerty het volgende:
Sommige scholen vinden het niet kunnen omdat het ongemakkelijk zou zijn voor leraren
Nee, want verkrachten mag in het zwembad ook niet, nooit niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uitdagend, als een meisje dan verkracht wordt is het haar eigen schuld (vinden ze hé)
Bedoel je die hotpants?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:31 schreef zwerty het volgende:
[..]![]()
Ik draag nooit korte broeken naar schoolvoel me dan onzeker
Niet mijn mening hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, want verkrachten mag in het zwembad ook niet, nooit niet.
Nee dat vind niemand. Nagefloten worden lok je uit. Verkrachting lok je nooit uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uitdagend, als een meisje dan verkracht wordt is het haar eigen schuld (vinden ze hé)
een zomerjurkje is 10 keer zo sexyquote:
vaak genoeg zulke reacties gelezen hoor, in NWS bijv.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat vind niemand. Nagefloten worden lok je uit. Verkrachting lok je nooit uit.
Dat is eerder schattig dan sexyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
een zomerjurkje is 10 keer zo sexy
Dan heb ik een ander idee van sexyquote:
Ligt er ook maar net aan wat voor jurkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik een ander idee van sexy
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat voor jurk
Dit is leuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
of zoiets dragen mag ook
Sexy is mijn mijn ogen meer dan zoveel mogelijk huid laten zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |