plaatsenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind zojuist 'n heul oude foto van mijzelf.
Gewoktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ga zo slapen. moet de hond morgen uitlaten en ga werken want ik wil veel uren maken en geld verdienen
Wat heb je gegeten?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, volgde het niet helemaal.
Opeens liep een man verkleed als Darth Father op een indiaanse markt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh wat is het danquote:
Ik ken dat gevoel!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het internet heeft mij verpest
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
heeyy deeeveeeee kus je nboi wvan plastic
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]Valt toch best mee? Het verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nep gras hoef je niks aan te doenquote:
Wow lekker veelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoktbiefstukje en zalm enzo
Ik draai vanaf volgende week ook iets van 40u p week
Vader is engels. Het betekent niets denk ik. Darth Veeder spreek je het uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
of mag je vader niet vertalen naar father
huh
suck6 hahahahhahaaaaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
svn en ik gaan nu sletten hisseleen wens us scuccwess
Oh hahahaahhaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vader is engels. Het betekent niets denk ik. Darth Veeder spreek je het uit.
Je moet op een engelse manier Vader zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
of mag je vader niet vertalen naar father
huh
n3eneee g we ngaana nnaar beurs utrechtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
go home youre drunk
wat doe je bij sv, samen naar holly geweest?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]Jouw swekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht dat het van invader kwamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vader is engels. Het betekent niets denk ik. Darth Veeder spreek je het uit.
Nepgras, daar wil je toch niet op lopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nep gras hoef je niks aan te doen
en ben toch al om de 2 dagen bezig met mn kamer schoon te houden dat een beetje nepgras er ook wel bij kan
paar week terug nog geweestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
n3eneee g we ngaana nnaar beurs utrecht
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
paar week terug nog geweestnou veel plezier
dankjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
paar week terug nog geweestnou veel plezier
hm ja dat wel, ik wil echt gras maar dat groeit niet op betonquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nepgras, daar wil je toch niet op lopen.Misschien gaan je meubels daar kut van staan. Wiebelig.
Gewoon beton laten joh. Geen gekloot, ook niet in de winter. Zonde als je het gaat volbouwen daar. Gewoon gezellig maken met lampjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hm ja dat wel, ik wil echt gras maar dat groeit niet op beton![]()
wat kan ik er anders neerleggen? steigerhout misschien?
ik heb het koud het is hier donkerquote:
HAHAHAquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb het koud het is hier donker
mijn oogjes knijp ik dicht
we zijn echt super vroeg vertrokken, nog voor het ochtendlicht
ja die lampjes zijn dus kapot verdoriequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon beton laten joh. Geen gekloot, ook niet in de winter. Zonde als je het gaat volbouwen daar. Gewoon gezellig maken met lampjes.
Kaarsjesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja die lampjes zijn dus kapot verdorie
lief klein konijntjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waar gaan we heen ik wil het weten maar
ik zie niks en hou me stil
sorry, ik bedoel: /b/quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom komt troll science dan vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |