oh ik dacht dat jordy ijs voor haar had gekocht maar dat was denk ik alleen op fokquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:42 schreef Etsu het volgende:
sinds wanneer heeft jordy met ezell gemeet?
haha watquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jordy ijs voor haar had gekocht maar dat was denk ik alleen op fok
jordy die ijs koopt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jordy ijs voor haar had gekocht maar dat was denk ik alleen op fok
maar ze zei dat ze niet zo snel mensen toevoegt op facebook dus ik dacht dat ze jordy minstens gemeet hadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
jordy die ijs koopt?
jordy die geld heeft?
jordy die uit huis komt?
jordy
jord
jor
jo
j
HIJ IS EEN HIJGER IEWL BAHquote:
correctquote:
Hem hem nog nooit gezien hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar ze zei dat ze niet zo snel mensen toevoegt op facebook dus ik dacht dat ze jordy minstens gemeet had
Bierquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
vannacht geen bierik moet de BOB spelen gvdasiufdhdis ufaufgbhvafuihdbnvdfjbnafj
Puick plan.quote:
oke, dus...?quote:
Computerpraatquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]? zit je niet thuis achter je uatx ding?
Hij wil aandachtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
En wtf, hoezo doet tot zielig de laatste tijd?
Moet jij zeggenquote:
nice!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
OHMYNGOD IK HOEF NIET TE RIJDEN VANNACHT
BIER IK KOM ERAAN![]()
DRONKEN ETSUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
OHMYNGOD IK HOEF NIET TE RIJDEN VANNACHT
BIER IK KOM ERAAN![]()
Ik ben er ietwat mee gestopt nu denk ik zoquote:
Nee. Gewoon, nee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er ietwat mee gestopt nu denk ik zo
Jij zeikt elke dag wel dat je geen chick hebt.quote:
neenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zeikt elke dag wel dat je geen chick hebt.
hij heeft er eenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
waarom begint hij dan elke avond te huilen op een internet forumquote:
Werkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]? zit je niet thuis achter je uatx ding?
Pizzaquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom begint hij dan elke avond te huilen op een internet forum
quote:
weet ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
(maar dat is ook een bewegend plaatje eh)
ik sta nog steeds in je sigquote:
zag je dan ook een jochie die dacht dat ie een trein was?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
Station driebergen zeist fietste ik elke dag
Nee het is gewoon niet (meer) zoquote:
nee, en er staan eigenlijk nooit treinen stil daar. ja behalve dienstregeling maar die zijn ook zo weer wegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zag je dan ook een jochie die dacht dat ie een trein was?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef arachide. het volgende:
Goedenavond.
Ik wil weer naar de Barron
in dit geval welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je iemand meet ben je niet meteen iemands chick
tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je iemand meet ben je niet meteen iemands chick
Doe de groetjes aan PZ voor mequote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen komt er voor het eerst een FOK!ker bij mij thuis.
Wel gelijk een echte baas
goed hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent de enige voor me toch xxxxoox
Maar hoe gaat het met jou ?
Geloof het zelfquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee het is gewoon niet (meer) zo
wie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen komt er voor het eerst een FOK!ker bij mij thuis.
Wel gelijk een echte baas
Mooi mooi mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoor
lekker weertje, en eindelijk weekend
en met jou? toetsweek al gehad?
ja hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef Toto69 het volgende:
hé sof mag ik even in je armen uit komen huilen
Ik wou dat ik niet die trein had moeten nemenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wou echt dat ik daar was gebleven.
VA en sof gingen meeten en daar onstond een epische strijd van gigaproportie ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
AL DEZE HAAT WAAR KOMT HET VANDAAN![]()
![]()
Oh hier schijnt de zon wel lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mooi mooi mooi
Het weer valt trouwens wel een beetje tegen imo
Nog twee lange weken tot mijn toetsweek
xcachetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef arachide. het volgende:
Wie is volgens Zwerty het meisje van VA?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weggehaald, poging om aandacht te krijgen![]()
![]()
heh?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
VA en sof gingen meeten en daar onstond een epische strijd van gigaproportie ofzo
Stoken doe je maar bij een kampvuur he.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
![]()
Stoomlocomotief TOOEETTOEETTquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stoken doe je maar bij een kampvuur he.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stoomlocomotief TOOEETTOEETT
Ga jij nu ook passief agressief doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
![]()
Deed VA ongewenste dingetjesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
VA en sof gingen meeten en daar onstond een epische strijd van gigaproportie ofzo
Hormonen van VA i guessquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
![]()
Wat is daar agressief aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga jij nu ook passief agressief doen?
Fml ik wil daar ook zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hier schijnt de zon wel lekkerMijn broertjes hebben het deze week al. En over twee weken gaan ze op vakantie
Was leuk, totdat ik door een groepje belaagd werd en ze mijn bril wilden jatten. Toen ging ik jankend naar huis.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wou dat ik niet die trein had moeten nemenWas de aspen nog wat?
Ik heb niks tegen sof?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
was niet heel serieus bedoeld maar mogen jullie elkaar nou niet of is er niks?
* Ezell geeft aandachtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Was leuk, totdat ik door een groepje belaagd werd en ze mijn bril wilden jatten. Toen ging ik jankend naar huis.
Uiteindelijk heb je altijd even lang vakantie jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Fml ik wil daar ook zijn
Jaloeziemaar daarna heb ik ook lang vakantie, alleen moet ik nog een vakantie plannen
Simpel, er wordt een statement gemaakt en daar haak ik op in. Mag toch? Ik hoef niet alles klakkeloos te accepteren me dunkt?quote:
Ja, toen was ik er nog niet bij. Nu vertoont toto gedrag waar ik ook niet van gediend ben (net zoals jij nu) en daar zeg ik wat van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
hahahahaha.
ara neemt het voor VA op, terwijl hij begon te zeiken dat toto zielig deed.
Ik ben zo hyperactief blij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, nu zijn de rollen omgedraaid.
Ik doe het niet op commando.
Datquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Simpel, er wordt een statement gemaakt en daar haak ik op in. Mag toch? Ik hoef niet alles klakkeloos te accepteren me dunkt?
Dat wel ofcquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je altijd even lang vakantie ja
nog niks geboekt? ga je met je ouders?
Jordy is ten allen tijden gewoon een randdebiel, is anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doet Jordy bijv. ook zo vaak? En dan is er ook niks?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jordy is ten allen tijden gewoon een randdebiel, is anders.
Fangurling Ezellquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was 2 uur geleden ook heel melig, nu niet meer.
Goeie tipquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
protip: gebruik geen smileys.
gayquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wel een aardige randdebiel. Maar ook raar. En knap
Wil je deze discussie daadwerkelijk voortzetten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prima, dm ik wel hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wil je deze discussie daadwerkelijk voortzetten?ik zeg ergens iets van en dan is het of "oke" of je dm't maar.
OPENBAAR VERTOON VAN MACHTSVERZET RESULTEERT IN EEN AANVRAAG TOT PERMABANquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wil je deze discussie daadwerkelijk voortzetten?ik zeg ergens iets van en dan is het of "oke" of je dm't maar.
Hangen bij mijn ouders thuis en wat aan mijn tentamens doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Wat ga je vanavond doen, lief Ezellinnetjepinneltje van me?
Oh ik ga fietsen naar Friesland en kamperen enzo. En dan uiteindelijk wadlopen naar Ameland en met de trein naar huisquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat wel ofchad het alleen graag wat eerder gehad
Waarschijnlijk met mijn ouders, misschien een paar dagen kamperen met vrienden, en gewoon veel uit
Oke, nu snap ik het echt niet meer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hangen bij mijn ouders thuis en wat aan mijn tentamens doen.
Ik was gisteren gewoon in Utrecht hoor. Een paar weken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, nu snap ik het echt niet meer.
Gisteren ging je 'OMGWTFBBQ WAT MOET IK DOEN MET MN AARDBEIEN EN KOMKOMMER" omdat je half 10 wegging bij je ouders en om 6 uur weer thuis zou komen *dusikneemaanbijjekamerinutrecht*
En nu ben je bij je ouders?
dit was sarcastischquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wacht is dit sarcastisch of vond je het echt niet leuk
Coooolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik ga fietsen naar Friesland en kamperen enzo. En dan uiteindelijk wadlopen naar Ameland en met de trein naar huis
Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik was gisteren gewoon in Utrecht hoor. Een paar weken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laten we allemaal LETMEIN uithangen
![]()
![]()
Met een vriendinquote:
Ik was in Utrecht en daar had ik te veel boodschappen gedaan. Ik zou vandaag naar Ezelldorp gaan voor een paar dagen.quote:
Ja maar...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik was in Utrecht en daar had ik te veel boodschappen gedaan. Ik zou vandaag naar Ezelldorp gaan voor een paar dagen.
Hoezo zou je het niet volhoudenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Met een vriendinIk hoop dat ik het volhoud
Met het fietsen enzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo zou je het niet volhouden
ohmijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn eerste was gedraaid en het ging goed
Wat voor'n shag rook je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn eerste was gedraaid en het ging goed
Je hoeft je niet speciaal te voelen: het geldt voor iedereen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dit ook naar mij, of naar VA en sof?
Ook voor jou?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hoeft je niet speciaal te voelen: het geldt voor iedereen.
jawelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
heb je geen spellingscheck op je lap sof?
ara voelt zich wel speciaalquote:
ohquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hier niets mee te maken. Ik bemoei me er niet mee.
Matennaaierquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij ook hoorquote:
Nee?quote:
Wat lief!quote:
Ik ga whatsappen als ik wat op heb.quote:
Boeiend.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast: als ik vannacht weer rare dingen ga lopen typen, niet opletten.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga whatsappen als ik wat op heb.
Ik vertel m'n grootste, diepste geheimen als ik wat op heb.
Dus nee, dat kan ik niet.
k bbyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij ook hoor
[..]
Nee?
[..]
Wat lief!
die repen zijn ook echt niet 30 cent per stukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij ook hoor
[..]
Nee?
[..]
Wat lief!
Oh en dat heb ik gemerktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga whatsappen als ik wat op heb.
Ik vertel m'n grootste, diepste geheimen als ik wat op heb.
Dus nee, dat kan ik niet.
Gaat om het gebaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:28 schreef zwerty het volgende:
[..]
die repen zijn ook echt niet 30 cent per stuk
Lees je FB-chat met mij eens even goed terugquote:
I KNOW.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lees je FB-chat met mij eens even goed terug
sowieso 24 juniquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oe wanneer ben je weer dronken
geen idee, zal welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat om het gebaar
Waren ze 12?
Niet nodigquote:
Jaja ik weetquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Grapje, ik hou zielsveel van je, snapje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |