OPENBAAR VERTOON VAN MACHTSVERZET RESULTEERT IN EEN AANVRAAG TOT PERMABANquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wil je deze discussie daadwerkelijk voortzetten?ik zeg ergens iets van en dan is het of "oke" of je dm't maar.
Hangen bij mijn ouders thuis en wat aan mijn tentamens doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Wat ga je vanavond doen, lief Ezellinnetjepinneltje van me?
Oh ik ga fietsen naar Friesland en kamperen enzo. En dan uiteindelijk wadlopen naar Ameland en met de trein naar huisquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat wel ofchad het alleen graag wat eerder gehad
Waarschijnlijk met mijn ouders, misschien een paar dagen kamperen met vrienden, en gewoon veel uit
Oke, nu snap ik het echt niet meer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hangen bij mijn ouders thuis en wat aan mijn tentamens doen.
Ik was gisteren gewoon in Utrecht hoor. Een paar weken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, nu snap ik het echt niet meer.
Gisteren ging je 'OMGWTFBBQ WAT MOET IK DOEN MET MN AARDBEIEN EN KOMKOMMER" omdat je half 10 wegging bij je ouders en om 6 uur weer thuis zou komen *dusikneemaanbijjekamerinutrecht*
En nu ben je bij je ouders?
dit was sarcastischquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wacht is dit sarcastisch of vond je het echt niet leuk
Coooolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik ga fietsen naar Friesland en kamperen enzo. En dan uiteindelijk wadlopen naar Ameland en met de trein naar huis
Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik was gisteren gewoon in Utrecht hoor. Een paar weken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laten we allemaal LETMEIN uithangen
![]()
![]()
Met een vriendinquote:
Ik was in Utrecht en daar had ik te veel boodschappen gedaan. Ik zou vandaag naar Ezelldorp gaan voor een paar dagen.quote:
Ja maar...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik was in Utrecht en daar had ik te veel boodschappen gedaan. Ik zou vandaag naar Ezelldorp gaan voor een paar dagen.
Hoezo zou je het niet volhoudenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Met een vriendinIk hoop dat ik het volhoud
Met het fietsen enzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo zou je het niet volhouden
ohmijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn eerste was gedraaid en het ging goed
Wat voor'n shag rook je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn eerste was gedraaid en het ging goed
Je hoeft je niet speciaal te voelen: het geldt voor iedereen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dit ook naar mij, of naar VA en sof?
Ook voor jou?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hoeft je niet speciaal te voelen: het geldt voor iedereen.
jawelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
heb je geen spellingscheck op je lap sof?
ara voelt zich wel speciaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |