Nee, maar het is gewoon teveel, en teveel is nooit goed!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat er iets mis is met seks?
Klikje rechtsbovenin danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon teveel, en teveel is nooit goed!
Dat zal ik je wel even laten zienquote:
Ben je schraal jongen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon teveel, en teveel is nooit goed!
oh jeeequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zal ik je wel even laten zien
whatsupquote:
Nahquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
Nou okee, praat dan over seks, ga je gang!
Blufquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
helemaaaaaal naar de kloteeeeeee helemaaaal naar de klooooooteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
SV, doe de groetjes aan pzquote:
Heequote:
Blijf op met mijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hee
ja goed wel, ga zo maar eens slapenmet jou?
oepsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Vaporizing pipe''
huh? Bong?
Nee ga zo slapen. moet de hond morgen uitlaten en ga werken want ik wil veel uren maken en geld verdienenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Blijf op met mijmorgen vrij
vandaag gewerkt en uit eten geweest
Het internet verpest de samenlevingquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het internet heeft mij verpest
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het internet heeft mij verpest
Weet niet, volgde het niet helemaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |