De standaardverklaring van oppositieleden voor het succes van Erdogan:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Men roept nu dus mensen op om massaal naar Taksim te komen. Om te laten zien hoe een demonstratie er uit ziet van mensen met een overtuiging in plaats van hoop op een beter baantje.
Jouwe. Refresh even.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:42 schreef Bilge het volgende:
Welke link gebruik jij, de mijne hapert steeds?
Erdogan is momenteel een pion van Qatar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
De standaardverklaring van oppositieleden voor het succes van Erdogan:
- AKP-stemmers zijn domme schapen
- Erdogan koopt ze om met een zak kolen en maceroni.
- Erdogan is zelf weer de pion van Israel en de VS.
Kortom: het ligt aan iedereen, behalve de oppositie zelf.
Ik ben dol op complottheorieen, sluit ze zeker niet uit, maar anti-Erdoganisten schermen te pas en ontepas met externe argumenten om hun eigen falen niet onder ogen te hoeven komen. Dat is zwak.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Erdogan is momenteel een pion van Qatar.
Volgens mij nu voor eens en altijd juist.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:54 schreef Ketchupcurry het volgende:
Dit gaat toch geen ene fluit oplossen?
Mensen die doorlopen worden genegeerd, die samenscholen en blijven staan, die krijgen de lading.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap het niet iedereen loopt rustig langs de politie?
Ze proberen de hippies, communisten en anarchisten alleen te verwijderen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap het niet iedereen loopt rustig langs de politie?
Maar hippies moesten dan wel weg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef Mercan het volgende:
Ja het gaat LOS!
Gister was er nog beloofd dat ze de uitspraken van de rechter zouden afwachten!
Ja, ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die doorlopen worden genegeerd, die samenscholen en blijven staan, die krijgen de lading.
Wat is er mis met hippies en communisten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze proberen de hippies, communisten en anarchisten alleen te verwijderen.
Ze gooien nu met stenenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is er mis met hippies en communisten?
Niks, maar de hippies die daar nu niet weg willen wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is er mis met hippies en communisten?
Ja man, er zitten alleen nog PKK-aanhangers...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dit zijn geen hippies, man.
Er staat overal "PKK".
Volgens Erdogan hebben ze ook tegen de bomen gepist.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef Triggershot het volgende:
Kijk wat ze met het oh zo mooie Taksim hebben gedaan man, mensen die niet wilden dat er 5 bomen werden verwijderd.
Het 'oh zo mooie Taksim "was al 5 maanden een bouwput.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef Triggershot het volgende:
Kijk wat ze met het oh zo mooie Taksim hebben gedaan man, mensen die niet wilden dat er 5 bomen werden verwijderd.
Dat zeg ik niet. Maar zeker geen hippies. In ieder geval niet als jullie de juiste definitie van hippie hanteren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja man, er zitten alleen nog PKK-aanhangers...
Nou meid leg uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar zeker geen hippies. In ieder geval niet als jullie de juiste definitie van hippie hanteren.
Vanwege bouwplannen ja, niet vanwege chaotische bendes die alles een beetje vernielen en vandaliseren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het 'oh zo mooie Taksim "was al 5 maanden een bouwput.
(PS ik heb shockwave verwijderd van mijn PC; het liet alles de hele tijd crashen)
Het vandaliseren van het Taksimplein is pakweg 5 jaar geleden begonnen, door de AKP gemeentelijke bestuurders. Wat 10 jaar terug een leuk plein was is al een paar jaar een onherbergzame granietwoestijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanwege bouwplannen ja, niet vanwege chaotische bendes die alles een beetje vernielen en vandaliseren.
Ja tochquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het vandaliseren van het Taksimplein is pakweg 5 jaar geleden begonnen, door de AKP gemeentelijke bestuurders. Wat 10 jaar terug een leuk plein was is al een paar jaar een onherbergzame granietwoestijn.
Niet zo generaliseren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hippies gaan niet met stenen gooien, man.
Hoe had je dat 'uitbreiden' precies in gedachte?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze Gezi park gewoon niet uitbreiden in plaats van een winkelcentrum neer te zetten.
Precies, het Gezi park zou juist weer vergroot moeten worden naar zijn oude omvang zodat het monument weer deel uitmaakt van het park. Net zoals dat vroeger was, dat je vanaf Istiklal uitkwam op het park (wel voor mijn tijd). Dat was veel mooier dan wat ze nu van plan waren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze Gezi park gewoon niet uitbreiden in plaats van een winkelcentrum neer te zetten.
Sommige mensen..quote:Sena Ankaralii Polis bu sefer biber gazi kullanmasin direk kursuna dizsinler !!! Laftan anlamayan dayaktan anlar dayaktan anlamayan belki kursundan anlar! Zibidiler.
6 minutes ago via mobile · Like · 4
In oude staat terugbrengen dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe had je dat 'uitbreiden' precies in gedachte?
Ataturk cultuur centrum, de moskee en de hele wijk eromheen platgooien en even groot maken als het Central Park in New York. De kerk moet maar overigens verplaatst worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe had je dat 'uitbreiden' precies in gedachte?
Niet eens, de hele tijd werd ze alleen maar gevraagd om alle publieke ruimtes niet te bezetten, maar te openen voor gebruik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef deleriouz het volgende:
Kamp wordt afgebroken, alle hıppıeş naar huiş!
Ja manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ataturk cultuur centrum, de moskee en de hele wijk eromheen platgooien en even groot maken als het Central Park in New York.
Omdat er op een paar plekken PKK staat wil nog niet zeggen dat het allemaal PKK is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dit zijn geen hippies, man.
Er staat overal "PKK".
Wat wilde jij dan doen?quote:
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:09 schreef Mercan het volgende:
[..]
Omdat er op een paar plekken PKK staat wil nog niet zeggen dat het allemaal PKK is.
En het kan ook bewust op de muren gezet zijn, door de mensen die voor de overheid werken.
Ja, Istanbul heeft meer inwoners dan Nederland en heeft amper groen, behalve aan de zeekant.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon wat ze nu willen.
Even groot als Central Park zegt ie
Welke moskee? Die Mescit die door Vermeulen is opgewaardeerd tot moskee in de Volkskrant? Over gebouwen die afgebroken zouden moeten worden; dan moet je de andere kant op kijken, het Ceylan, Hyatt, Divan, Ritz-Carlton zouden eerder tegen de vlakte moeten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ataturk cultuur centrum, de moskee en de hele wijk eromheen platgooien en even groot maken als het Central Park in New York. De kerk moet maar overigens verplaatst worden.
Ja, de provincie bedoel je dan neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:11 schreef Mathemaat het volgende:
Ja, Istanbul heeft meer inwoners dan Nederland
Is er geen moskee? Ja, ik ben nooit in Istanbul geweest, behalve als kind.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Welke moskee? Die Mescit die door Vermeulen is opgewaardeerd tot moskee in de Volkskrant? Over gebouwen die afgebroken zouden moeten worden; dan moet je de andere kant op kijken, het Ceylan, Hyatt, Divan, Ritz-Carlton zouden eerder tegen de vlakte moeten.
Dode? Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef PrepperNL het volgende:
zo te zien wordt er weer een dode door politiegeweld weggedragen door de vreedzame burger demonstranten.
Ik denk niet dat het een dode is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef PrepperNL het volgende:
zo te zien wordt er weer een dode door politiegeweld weggedragen door de vreedzame burger demonstranten.
Hoe dan ook, landverrader.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef Che_ het volgende:
HiZ, jij woont in Istanbul? Nederlands of Turks?
is toch duidelijk rustig fotos maken met zijn alle, als die gewond was waren ze zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gereden.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
is toch duidelijk rustig fotos maken met zijn alle, als die gewond was waren ze zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gereden.
Geweldig inzicht heb jij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
is toch duidelijk rustig fotos maken met zijn alle, als die gewond was waren ze zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gereden.
Er wonen in Istanbul stad 5 miljoen mensen. De hele metropool heeft 10 miljoen mensen. Dus evenveel mensen als België en nog steeds groot.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, de provincie bedoel je dan neem ik aan?
Maar dan nog....hoeveel protesten wil je erbij hebben.
Ja, dat is wat anders dan meer dan NLquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Er wonen in Istanbul stad 5 miljoen mensen. De hele metropool heeft 10 miljoen mensen. Dus evenveel mensen als België en nog steeds groot.
Gewoon als referendum voorstellen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders dan meer dan NL
Hij gaat toch ook een referendum voorstellen...?
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, door de gebeurtenissen van de laatste paar weken heeft iedereen gezien dat erdogan inderdaad dicteerd in plaats van regeerd zo zal elke beslissing die die neemt op meer en meer weerstand kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef aerdt het volgende:
Slim gespeeld door Erdogan. Je doet een paar concessies waardoor er een tweedeling ontstaat onder demonstranten, je plant een grote rally voor je supporters om je macht te laten zien (niet naar de demonstranten toe, maar naar de internationale media en de bevolking) en daarna veeg je het plein schoon. Divide and conquer.
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat het backfires en dat iedereen morgen weer op het plein staat vanwege het 'politie geweld', maar ik denk dat het momentum voorbij is.
Niet anders dan het gezemel van Erdogan en zijn kudde dus, amusant evenals intressant dat wel ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben dol op complottheorieen, sluit ze zeker niet uit, maar anti-Erdoganisten schermen te pas en ontepas met externe argumenten om hun eigen falen niet onder ogen te hoeven komen. Dat is zwak.
------
Alternatieve link: http://www.dha.com.tr/dhayayin-2/
Turkse rechters zijn de poppen van Erdogan dus dat heeft weinig nut.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef Mercan het volgende:
Ja het gaat LOS!
Gister was er nog beloofd dat ze de uitspraken van de rechter zouden afwachten!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:22 schreef Triggershot het volgende:
Opgeruimd staat netjes, gelukkig hebben ze de foto's nog.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:26 schreef aerdt het volgende:
Een demonstrant blijkbaar onder een TOMA terechtgekomen. Zou gewond zijn, maar onduidelijk hoe ernstig
[ afbeelding ]
Haha ja "terechtgekomen" ofwel in de volkmond bruut overreden door agenten van het turkse regime.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:26 schreef aerdt het volgende:
Een demonstrant blijkbaar onder een TOMA terechtgekomen. Zou gewond zijn, maar onduidelijk hoe ernstig
[ afbeelding ]
Ik woon deels hier, deels daar. Daar ongeveer 400 meter van het Gezi Park. Op dit moment ben ik in Nederland.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef Che_ het volgende:
HiZ, jij woont in Istanbul? Nederlands of Turks?
Dan krijg je toch gewoon die straatgevechten in de buurt eromheen? Dat gebeurt altijd bij grotere demonstraties; dan zie ik ook altijd groepen door mijn straat heenrennen met de politie erachteraan. En dan iets later gaat het weer terug richting plein.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:32 schreef aerdt het volgende:
Alle wegen richting Taksim zouden nu zijn afgesloten om te voorkomen dat er demonstranten bijkomen
[ afbeelding ]
Absolute getallen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:39 schreef Mercan het volgende:
Voor de cijferfetisjisten onder ons.
[ afbeelding ]
Eh, ik heb de crisis van 2001 uit eerste hand meegemaakt, was reden om weer in Nederland te gaan werken voor mij. Cijfers waaruit moet blijken dat het nu allemaal slechter is zou ik met een stevige pot zout nemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:39 schreef Mercan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er geen procenten bij zijn geplaatst is reden genoeg voor mij om het met een stevige pot zout te nemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, ik heb de crisis van 2001 uit eerste hand meegemaakt, was reden om weer in Nederland te gaan werken voor mij. Cijfers waaruit moet blijken dat het nu allemaal slechter is zou ik met een stevige pot zout nemen.
Het is natuurlijk ook een beetje een antwoord op het gebral van de AKP over het afbetalen van de schuld. Dat is net zo goed onzin. Het niet hebben van schuld is helemaal geen bewijs dat het goed gaat. Toen de Roemenen onder Caucescu honger leden was de staatsschuld nul.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat er geen procenten bij zijn geplaatst is reden genoeg voor mij om het met een stevige pot zout te nemen.
Dat is nu geloof ik ook aan het gebeurenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dan krijg je toch gewoon die straatgevechten in de buurt eromheen? Dat gebeurt altijd bij grotere demonstraties; dan zie ik ook altijd groepen door mijn straat heenrennen met de politie erachteraan. En dan iets later gaat het weer terug richting plein.
Dat is de kop van Istiklal Caddesi, bij het begin van het plein. Het rechtergebouw is de culturele sectie van het Franse consulaat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef aerdt het volgende:
[..]
Dat is nu geloof ik ook aan het gebeuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederlands?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik woon deels hier, deels daar. Daar ongeveer 400 meter van het Gezi Park. Op dit moment ben ik in Nederland.
twitter:bramvermeul twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 21:15:57Divan Hotel under siege, lots of teargas inside, many wounded, police warns to arrest anyone who comes out reageer retweet
Nou ja, dat ze de schuld van het IMF hebben afbetaald is geen onzin en op zich ook logisch dat ze het gebruiken voor politiek gewin.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een beetje een antwoord op het gebral van de AKP over het afbetalen van de schuld. Dat is net zo goed onzin. Het niet hebben van schuld is helemaal geen bewijs dat het goed gaat. Toen de Roemenen onder Caucescu honger leden was de staatsschuld nul.
Zal ik die foto weer weghalen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze de schuld van het IMF hebben afbetaald is geen onzin en op zich ook logisch dat ze het gebruiken voor politiek gewin.
Neem nou bijvoorbeeld het eerste item van het lijstje. 2002: 125 miljard dollar schuld; 2010: 282 miljard dollar schuld. Dat is natuurlijk een enorme achteruitgang. Maar... als je het procentueel bekijkt ziet het er juist positief uit. 2002: 74%; 2010: 42,4% (Eurostat).
Niet alles is natuurlijk positief veranderd tijdens AKP. Waar ik heen wil is dat het een beetje te makkelijk is om zulke cijfers te posten zonder een relatieve vergelijking.
Mwah, zullen op zich geen leugens op staan. Je kunt 'm laten staan.quote:
twitter:Beltrew twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 21:48:27A LOT of gas, how much did they fire. Everyone choking, the air feels like it's on fire #taksim http://t.co/P1to06gyCx reageer retweet
Degene die nu nog meent dat Erdogan democratisch isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:46 schreef Mercan het volgende:
ISTANBUL - Hundreds of protestors that have sought shelter in the Divan Hotel are reportedly under attack by the police. The hotel has been turned into an infirmary, while everyone who leaves is arrested by the police. Tear gas is being shot at the hotel where dozens of wounded protesters are being treated by voluntary medics.
[ afbeelding ]
Ah oke, Twitter hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Mercan het volgende:
[..]
Deze is niet van vandaag.
Wel heel erg natuurlijk.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef aerdt het volgende:
Video van de demonstrant die overreden was door de TOMA
[youtube][/youtube]
Wat een hondenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:08 schreef Ketchupcurry het volgende:
[ afbeelding ]
Lol
The police is burning the "Wish Tree" in #gezi
Blijf het kut vinden dat iedereen ook foto's maakt. Ook al begrijp ik het.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef aerdt het volgende:
Video van de demonstrant die overreden was door de TOMA
[youtube][/youtube]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:39 schreef Mercan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, het is gewoon heel slecht om absolute getallen neer te zetten en ook nog getallen die een momentopname zijn. 2010 was net twee jaar na de grootste wereldcrisis in 80 jaar, welke natuurlijk dus een groot deel van de AKP-progresie teniet heeft gedaan. Prijzen van goederen gaan altijd omhoog en ook in elk land. Dat heet inflatie en kapitalisme; in Amerika was het vroeger ondenkbaar dat benzine boven de 1$ per gallon kon uitkomen, nu is dat meer dan 3.50$ (en als je naar momentopnames kijkt, het was $1.30 in 2002). Meer schuld hoeft niet iets slechts te zijn; ten eerste kan het procentueel minder zijn, ten tweede kan je met goede investeringen juist veel meer dingen doen. Zelfs dingen in procenten uitdrukken heeft niet altijd nut dus: het gaat erom of de mensen beter af zijn, en dat zijn ze behoorlijk, dat kan niet ontkend worden.quote:
Misschien moet iemand de volgende keer zijn handje vasthouden tijdens het overstekenquote:
Absolute stellingen zijn dan in die zin ook gevaarlijk, ik denk dan bv meteen aan Japan en haar periode van deflatie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef Gamesua het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, het is gewoon heel slecht om absolute getallen neer te zetten en ook nog getallen die een momentopname zijn. 2010 was net twee jaar na de grootste wereldcrisis in 80 jaar, welke natuurlijk dus een groot deel van de AKP-progresie teniet heeft gedaan. Prijzen van goederen gaan altijd omhoog en ook in elk land. Dat heet inflatie en kapitalisme; in Amerika was het vroeger ondenkbaar dat benzine boven de 1$ per gallon kon uitkomen, nu is dat meer dan 3.50$ (en als je naar momentopnames kijkt, het was $1.30 in 2002). Meer schuld hoeft niet iets slechts te zijn; ten eerste kan het procentueel minder zijn, ten tweede kan je met goede investeringen juist veel meer dingen doen. Zelfs dingen in procenten uitdrukken heeft niet altijd nut dus: het gaat erom of de mensen beter af zijn, en dat zijn ze behoorlijk, dat kan niet ontkend worden.
Uitleg?quote:
Jezus, het gaat los vannacht in Istanbul. Nu walg ik van het politie optreden van de afgelopen tijd, maar bij dit filmpje moet wel de kanttekening worden gemaakt dat die gast zelf onder de toma is gekropen "om hem tegen te houden" en de politie hem eronderuit probeert te krijgen.quote:
Reporter doet verslag van een "marginale groep die niet luistert naar de politie, metmstenen gooit en de politie uitlokt" waarna hij een klap krijgt van een demonstrant.quote:
Denk het niet. Hij heeft veel compromissen gesloten met de relschoppers.quote:
Ik ben niet geïnteresseerd in jouw meningen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij heeft veel compromissen gesloten met de relschoppers.
Hij heeft al verloren!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij heeft veel compromissen gesloten met de relschoppers.
Dat zien we dan wel over een paar weken.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef Mercan het volgende:
Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Meki het volgende:
Park wordt met rust gelaten en de bevolking van Istanbul mag een referendum daar over gaan houdenquote:
Vergeet niet dat de politieoptreden overal gebeurt. Net als in Amsterdam werden de betogers verdreven (occupy beweging). Tijdens de scholierenrellen kregen alle scholieren tractatie van de waterkanonnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:12 schreef PrepperNL het volgende:
Erdogan heeft zijn dictatoriale trekjes niet meer kunnen beheersen en nu ziet heel turkije en zelfs de hele internationale gemeenschap hoe die net doet alsof die gaat praten zoals democraten maar ondertussen beveelt hij zijn agenten om meedogenloos tegen de arme studenten en protestanten op te treden. Met alweer zoals zo vaak de laatste weken vele zwaar gewonde en zelfs doden als gevolg, nee zo een slinks persoon wil je toch niet als leider van een land lijkt mij dan.
Als leider wil je een eerlijk persoon die je op zijn woord kan vertrouwen in plaats van eenkleptomaan die het ene zegt maar het tegenovergestelde doet.
Ik miste je al.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:13 schreef Theoden het volgende:
Was ik weer ... AKP (Erdogan) weer een stapje te ver gegaan zie ik. Denk dat dit echt het einde is voor hem.
E 5 naar Taksim lopen is wel heel erg ver.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik miste je al.
Triest vandaag!
Ik zie nu beelden van de snelweg E5.
Helemaal vol met mensen!!! richting Taksim
DHA live beelden jezus man .. politie is aan het schreeuwen dat het terroristen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik miste je al.
Triest vandaag!
Ik zie nu beelden van de snelweg E5.
Helemaal vol met mensen!!! richting Taksim
Ali Koc is mijn held, echt waar. Als Fenerbahce fan heb ik sowieso al respect voor hem, maar hij is echt "adam gibi adam". Was maar iemand als hem leider van Turkije.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:18 schreef Mercan het volgende:
Ali Koç: Otelin kapısı kapanır, otele polis alınır ve otelde yardımlar kesilirse ordaki herkesi işten çıkartacağımızı söyledim
http://onedio.com/haber/o(...)ten-cikaririm-121311
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
E 5 naar Taksim lopen is wel heel erg ver.
Volgens mij mixen ze het weer, soms live, soms oude beelden van vandaag.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
zelfde beelden als op huryet is dat live dan?
is al jaaaren zo sinds ze de slogan"the news from an american perspectiv" zijn verloren 10+ jaar geleden. CNN politics of CNN propaganda zou beter gepast zijn inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef Theoden het volgende:
Wat is CNN Turk toch een kut zender zeg. Tijd dat CNN naam verbod gaat geven.
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef Mercan het volgende:
Beelden + Turks commentaar
http://www.ecanlitvizle.com/halk-tv-izle/
http://www.tvizleo.com/2013/04/arti-1-tv-izle.html
Ach joh, twee domme papegaaien. Waar maak je je druk over.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef Theoden het volgende:
Mensen die nog steeds achter Erdogan staan, wow ...
Betaal jij dan hun salaris?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef Theoden het volgende:
[ afbeelding ]
@Mercan foto is Bogazici koprusu
en check foto hierboven ... geen enkele politie heeft ID nummer ... zo duidelijk wat ze aan het doen zijn. Ik snap het niet. Zijn die politiemannen geen mensen? Hebben ze geen eer?
Had ik al gepostquote:Op zondag 16 juni 2013 00:38 schreef Theoden het volgende:
Ne habersin, ne TURK. Bedankt voor het slaan.
Geen enkel bedrag kan mij overhalen om mijn eigen volk aan te vallen zoals zei doen ... Geen miljard. Ze hebben geen eer, geen gevoel. Ze zijn gewoon robots.quote:
Als je een gezin hebt praat je wel anders.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef Theoden het volgende:
[..]
Geen enkel bedrag kan mij overhalen om mijn eigen volk aan te vallen zoals zei doen ... Geen miljard. Ze hebben geen eer, geen gevoel. Ze zijn gewoon robots.
Ik heb een gezin en dan nog. Liever dat ik met mijn eer en menselijkheid honger heb dan dat ik mijn eer en menselijkheid kwijt raak.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt praat je wel anders.
Je hebt het geloof in de mens verloren Zargon?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt praat je wel anders.
Je gaat je salaris heus niet riskeren als je moet zorgen voor een vrouw en kind(eren). Allemaal leuk en wel dat je over eer en menselijkheid begint, maar mensen denken altijd eerst aan zichzelf. De politie doet het ook niet voor hun lol.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik heb een gezin en dan nog. Liever dat ik met mijn eer en menselijkheid honger heb dan dat ik mijn eer en menselijkheid kwijt raak.
Over domme papegaaien gesproken. Enig idee wat je nu zegt?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef HiZ het volgende:
Nou, dit is dus wat Erdogan wilde; het begin van een burgeroorlog.
Punt is dat zij slechts de orders opvolgen van hun superieuren. Als ze weigeren hun werk uit te voeren, wie gaat dan hun salaris betalen. De demonstranten in ieder geval niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef Mercan het volgende:
[..]
Dus geld gaat bij jou boven menselijkheid?
Het klinkt belachelijk, mee eens. Echter, alles wat Erdogan vanaf het begin heeft gedaan laat me dit helaas ook denken. Ik kan gewoon geen ENKEL andere beredenering verzinnen. Behalve dat hij fucking dom is, maar dat betwijfel ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Over domme papegaaien gesproken. Enig idee wat je nu zegt?
Nee dat wil Israel en amerika en die domme hippies trappen er in en gaan rellen !!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef HiZ het volgende:
Nou, dit is dus wat Erdogan wilde; het begin van een burgeroorlog.
Dus als iemand jou salaris betaald ben jij zijn slaaf!!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef Hierro het volgende:
[..]
Punt is dat zij slechts de orders opvolgen van hun superieuren. Als ze weigeren hun werk uit te voeren, wie gaat dan hun salaris betalen. De demonstranten in ieder geval niet.
Als zij hun werk neerleggen dan is dit over en heeft Erdogan niks meer om het volk onder druk te zetten.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef Hierro het volgende:
[..]
Punt is dat zij slechts de orders opvolgen van hun superieuren. Als ze weigeren hun werk uit te voeren, wie gaat dan hun salaris betalen. De demonstranten in ieder geval niet.
Ja, ik weet heel goed wat ik zeg. In een uitermate gespannen situatie gooit hij een brandende lont in het kruitvat door te beginnen met een ontruiming van het park AAN HET BEGIN van zijn uiterste termijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Over domme papegaaien gesproken. Enig idee wat je nu zegt?
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef HiZ het volgende:
En dan gaat dat AKP volk morgen zich verzamelen in de buitenwijken. Ver van het politiegeweld en het traangas om de Padisah toe juichen.
Iedere demonstrant die de lef heeft om tegen zoveel geweld toch nog te blijven demonstreren is 100 van die AKP schapen waard.
En dan nog? Geef jij wel om je gezin? Het is niet fijn om tegen je wil te werken maar er moet brood op de plank komen, niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik heb een gezin en dan nog. Liever dat ik met mijn eer en menselijkheid honger heb dan dat ik mijn eer en menselijkheid kwijt raak.
Nee, dan ben je zijn mindere.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef Mercan het volgende:
[..]
Dus als iemand jou salaris betaald ben jij zijn slaaf!!
Wakker worden!!!!!
Precies, ik begrijp dat de ambtenarenvakbond waarschijnlijk maandag oproept tot een algemene staking.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef Theoden het volgende:
[..]
Als zij hun werk neerleggen dan is dit over en heeft Erdogan niks meer om het volk onder druk te zetten.
Wat moet ie anders doen?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, ik weet heel goed wat ik zeg. In een uitermate gespannen situatie gooit hij een brandende lont in het kruitvat door te beginnen met een ontruiming van het park AAN HET BEGIN van zijn uiterste termijn.
Ok, laten we lekker slaafjes zijn van iedereen die boven ons staat en ons geld geeft. Prima.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En dan nog? Geef jij wel om je gezin? Het is niet fijn om tegen je wil te werken maar er moet brood op de plank komen, niet?
Dat doet men niet zo snel als je een gezin hebt te onderhouden. Vind je dat vreemd?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef Theoden het volgende:
[..]
Als zij hun werk neerleggen dan is dit over en heeft Erdogan niks meer om het volk onder druk te zetten.
Het kapitalistisch systeem heeft jou hersenen overgenomen.quote:
Leuke boel wordt het als agenten zelf gaan besluiten welke orders ze wel en niet opvolgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef Theoden het volgende:
[..]
Waarom wel? Waarom zou ik mijn werk riskeren voor een paar hippies.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ok, laten we lekker slaafjes zijn van iedereen die boven ons staat en ons geld geeft. Prima.
Mensen op straat riskeren ALLES, waarom zou politie dat niet kunnen?
Ja, ik vind dat vreemd. Ik snap jou punt ook heel goed hoor, maar ik zou het zelf gewoon niet doen. Wie gaat al die agenten straks beschermen als dit allemaal over is? Erdogan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat doet men niet zo snel als je een gezin hebt te onderhouden. Vind je dat vreemd?
Beschermen van wat/wie?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:50 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat vreemd. Ik snap jou punt ook heel goed hoor, maar ik zou het zelf gewoon niet doen. Wie gaat al die agenten straks beschermen als dit allemaal over is? Erdogan?
Als je bevel een misdaad is, dan ben je zelfs verplicht het bevel te weigeren.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:50 schreef Hierro het volgende:
[..]
Leuke boel wordt het als agenten zelf gaan besluiten welke orders ze wel en niet opvolgen.
Misdaad? Wat voor bevelen krijgen ze dan precies?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als je bevel een misdaad is, dan ben je zelfs verplicht het bevel te weigeren.
Paar? Kijk je TV? Iets anders als Haberturk? Er zijn nu zoveel mensen op straak in zoveel verschillende steden lol. Enige wat jullie nog kunnen zeggen is "het zijn een paar hippies". Het zijn MILJOENEN hippies ...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom wel? Waarom zou ik mijn werk riskeren voor een paar hippies.
50.000 op 80.000.000 vind ik een paar ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef Theoden het volgende:
[..]
Paar? Kijk je TV? Iets anders als Haberturk? Er zijn nu zoveel mensen op straak in zoveel verschillende steden lol. Enige wat jullie nog kunnen zeggen is "het zijn een paar hippies". Het zijn MILJOENEN hippies ...
Ik ga niet eens meer reageren op pro-Erdogan gasten. Jullie zijn jullie menselijkheid kwijt. Totaal blind en niet mens waardig als je dit goed kan keuren.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef Mercan het volgende:
[..]
Dus als iemand jou salaris betaald ben jij zijn slaaf!!
Wakker worden!!!!!
Is het nou echt zo moeilijk om te beseffen dat je soms ook tegen je zin in dingen doet, omdat je bepaalde verantwoordelijkheden hebt?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ok, laten we lekker slaafjes zijn van iedereen die boven ons staat en ons geld geeft. Prima.
Mensen op straat riskeren ALLES, waarom zou politie dat niet kunnen?
Alsjeblieft zeg. De Turkse Godwin.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:53 schreef Mercan het volgende:
Als mensen aan zich zelf zouden hebben gedacht was er nooit een kurtulus savasi geweest en hadden wij hier met zn allen niet gezeten!!!!
[ afbeelding ]
Als het volk 1 was of grotendeels er achter zou staan had je wel een punt ja...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:53 schreef Mercan het volgende:
Als mensen aan zich zelf zouden hebben gedacht was er nooit een kurtulus savasi geweest en hadden wij hier met zn allen niet gezeten!!!!
[ afbeelding ]
Het gebruiken van onnodig geweld kennelijk. En als dat niet het geval is, dan is het ontbreken van een deugelijke bevelsstructuur al reden voor vervolgen van de verantwoordelijken voor gewonden en eventuele doden.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misdaad? Wat voor bevelen krijgen ze dan precies?
Het is jammer dat jij er meteen pro-Erdoğan van maakt. Ik keur het gedrag van de politie niet goed, ik geef alleen aan dat ik wel kan begrijpen waarom mensen bevelen opvolgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef Theoden het volgende:
[..]
Paar? Kijk je TV? Iets anders als Haberturk? Er zijn nu zoveel mensen op straak in zoveel verschillende steden lol. Enige wat jullie nog kunnen zeggen is "het zijn een paar hippies". Het zijn MILJOENEN hippies ...
Ik ga niet eens meer reageren op pro-Erdogan gasten. Jullie zijn jullie menselijkheid kwijt. Totaal blind en niet mens waardig als je dit goed kan keuren.
Kennelijk, als, aannames....quote:Op zondag 16 juni 2013 00:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het gebruiken van onnodig geweld kennelijk. En als dat niet het geval is, dan is het ontbreken van een deugelijke bevelsstructuur al reden voor vervolgen van de verantwoordelijken voor gewonden en eventuele doden.
Jandarmaquote:Op zondag 16 juni 2013 00:56 schreef Theoden het volgende:
niet gehoord waar, maar er schijnen 2 legerauto's gekomen te zijn (die op dit moment niks doen)
Heb je hem weer die klakkeloos alles overneemt en post.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:56 schreef Theoden het volgende:
niet gehoord waar, maar er schijnen 2 legerauto's gekomen te zijn (die op dit moment niks doen)
Ik had het niet tegen jou, sorry als dat zo leek Zargon. Jij bent één van de weinige hier die lekker kan discuseren hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is jammer dat jij er meteen pro-Erdoğan van maakt. Ik keur het gedrag van de politie niet goed, ik geef alleen aan dat ik wel kan begrijpen waarom mensen bevelen opvolgen.
Yav Zargon, jij zegt eigenlijk bijna niks verkeerd.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is jammer dat jij er meteen pro-Erdoğan van maakt. Ik keur het gedrag van de politie niet goed, ik geef alleen aan dat ik wel kan begrijpen waarom mensen bevelen opvolgen.
Volgens mij was ze in het Park.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef Theoden het volgende:
+1 nieuws: Claudia Roth (Duitse politicus) schijnt ook traangas op zich gekregen te hebben (geen idee wat ze daar deed, maar wel erg goed dat ze er was om het te zien)
Ik heb er vorige week 3 uit mijn facebook verwijderd.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef HiZ het volgende:
Ik weet één ding wel; na deze toestand heb ik onder AKP sympathisanten geen vrienden meer. En ik koop ook niks meer in winkels waar ik weet dat ze AKP steunen.
Ik heb nog zo iets wacht ff.....jullie gaan lachen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:03 schreef Theoden het volgende:
Hüseyin Avni Mutlu @Valimutlu 10m
Provokatörler artık silah kullanmaya başladılar. İki emniyet görevlimiz yaralandı. Durumları iyi. Halkımızın bilgilenmesini önemli görüyorum
DetailsWat een josti die gast zeg haha
Er lag een condoom in een van de tenten of?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef Mercan het volgende:
Adalet Masası @adaletmasasi
Belediye Temizlik Görevlisi;Gezi Parkındaki bosaltilan bazı çadırlarda yüzlerce kullanılmış prezervatif çıktı
------------------------------------------------------
Allah belanı versin ROK!!
Want er waren afgelopen dagen geen PKK aanhangers aanwezig. Er werd niet gezwaaid met PKK vlaggen. Er werd niet gegooid met molotovs. Nee echt niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:03 schreef Theoden het volgende:
Provokatörler artık silah kullanmaya başladılar. İki emniyet görevlimiz yaralandı. Durumları iyi. Halkımızın bilgilenmesini önemli görüyorum
Oh, daar kon je op wachten. Waarschijnlijk gaan we ook nog verhalen krijgen over stapels porno en hele drankfabrieken. In dat park zijn 17 dagen bacchanalen gevierd.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef Mercan het volgende:
Belediye Temizlik Görevlisi;Gezi Parkındaki bosaltilan bazı çadırlarda yüzlerce kullanılmış prezervatif çıktı
Ze zeggen dat ze honderden gebruikte condooms gevonden hebben in de tenten.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er lag een condoom in een van de tenten of?
Ooh dat is nog niks. Over een paar dagen zal je nog veel meer van dat soort dingen horen. CDs, mappen met geheime info enz enzquote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef Mercan het volgende:
------------------------------------------------------
Allah belanı versin ROK!!
Want? Het kan niet waar zijn? Er hoeft maar 0.001% zoiets te doen met grote gevolgen voor een paar agenten.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:03 schreef Theoden het volgende:
Nee honderden, die demonstranten hebben natuurlijk de hele tijd liggen neuken. Je wordt supergeil van al dat pepergas.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er lag een condoom in een van de tenten of?
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:04 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week 3 uit mijn facebook verwijderd.
Niks meer mee te maken.
Mede door zulke figuren, ga zo door kinders!~quote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef HiZ het volgende:
Ik weet één ding wel; na deze toestand heb ik onder AKP sympathisanten geen vrienden meer. En ik koop ook niks meer in winkels waar ik weet dat ze AKP steunen.
(Saray Muhalebisi is de eerste zaak waar op de boycot lijst)
https://www.facebook.com/adaletmasasi.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef Mercan het volgende:
Wat dan? Wilde je sex verbieden ofzo? Ik snap je reactie niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:07 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze honderden gebruikte condooms gevonden hebben in de tenten.
Gebruikte condooms????? serieus....die gasten denken echt dat alle mensen achterlijk zijn!
Wat is dit nou weer.quote:Adalet Masası
2 uur geleden via Twitter ·
Bazı çadırlarda gay ilişki iddiaları var eğer doğruysa yazıklar olsun alcaklar
1 vind-ik-leuk·34 reacties
Kun je nog herinneren dat er een keer een gas lek was in een huis met studenten.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh, daar kon je op wachten. Waarschijnlijk gaan we ook nog verhalen krijgen over stapels porno en hele drankfabrieken. In dat park zijn 17 dagen bacchanalen gevierd.
Mensen die kneuzen zoals rasim ozan kutahyali serieus nemen zijn sowieso grote retards. Je moet echt mentaal gestoord zijn om dingen die uit zijn mond komen serieus te nemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/adaletmasasi.
Is dit echt?.
Hij is aan het provoceren. Hij moet gewoon zij mond houden. Waar zijn de beelden? Als het echt zou zijn was het nu al lang overal op het nieuws geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Want? Het kan niet waar zijn? Er hoeft maar 0.001% zoiets te doen met grote gevolgen voor een paar agenten.
Een gokje; hebben ze ook een uitgedoofde kaars gevonden in één van de tenten ?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat dan? Wilde je sex verbieden ofzo? Ik snap je reactie niet.
Aan de reacties hier te zien zijn al die linkse hippies er tegen lijkt het wel, lijkt net de AKPquote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef MouzurX het volgende:
Is het tegen de wet om in je tentje je chickie te neuken dan?
Dat is een universeel recht! We zouden turkije moeten binnenvallen als dat niet meer mag!@!@@!
Yep, kan ik me nog goed herinneren. Wat verwacht je anders van een partij die een kusje in de metro erger vindt dan verkrachting.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef Mercan het volgende:
[..]
Kun je nog herinneren dat er een keer een gas lek was in een huis met studenten.
Er overleden volgens mij 4 studenten in dat huis.
En het nieuws was dat ze naakt waren en er alcohol in huis was.
Dit omdat de aannemer die de gebouwen gemaakt heeft een vriend was van een hoge gast binnen de AKP.
Ik word echt misselijk van dit soort zaken....GVD
Cocukmusun sen? Lafi nereye getirmeye calisiyosun, mum sondu?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een gokje; hebben ze ook een uitgedoofde kaars gevonden in één van de tenten ?
LOL
Nee joh.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat dan? Wilde je sex verbieden ofzo? Ik snap je reactie niet.
zionisten natuurlijk , denk eens naquote:Op zondag 16 juni 2013 01:10 schreef De_Guidance het volgende:
Het probleem is dat we niet weten wie er achter deze media zitten.
Ik kan me beelden herinnen van Ergenekon zaken. Zogenaamde wapens die gevonden waren in huizen van generalen. De kranten waar ze in gewikkeld waren hadden een datum van nadat ze generalen al vast zaten.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef Mercan het volgende:
[..]
Kun je nog herinneren dat er een keer een gas lek was in een huis met studenten.
Er overleden volgens mij 4 studenten in dat huis.
En het nieuws was dat ze naakt waren en er alcohol in huis was.
Dit omdat de aannemer die de gebouwen gemaakt heeft een vriend was van een hoge gast binnen de AKP.
Ik word echt misselijk van dit soort zaken....GVD
Dus jij zegt dat het om alevieten gaatquote:Op zondag 16 juni 2013 01:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een gokje; hebben ze ook een uitgedoofde kaars gevonden in één van de tenten ?
LOL
Waarom zou het een leugen zijn. Is het zo vreemd dat ze mogelijk sex hebben gehad in tenten?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:12 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nee joh.
De leugens die ze nu verspreiden daar word ik ziek van.
Wie gaat nou condooms bewaren.
Gasten kunnen niet eens geloofwaardige leugens verzinnen.
Hard aanpakken dat tuig.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef Beathoven het volgende:
"Gezi park will stay untouched till..."
En dan een belangrijke boom in de hens zetten. Ze hebben zich in elk geval twee volle dagen aan de afspraak gehouden. Moest zeker ook niet langer duren. Bravo.
Dus?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:12 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik kan me beelden herinnen van Ergenekon zaken. Zogenaamde wapens die gevonden waren in huizen van generalen. De kranten waar ze in gewikkeld waren hadden een datum van nadat ze generalen al vast zaten.
Sarcasmequote:Op zondag 16 juni 2013 01:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat het om alevieten gaat
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Mensen die kneuzen zoals rasim ozan kutahyali serieus nemen zijn sowieso grote retards. Je moet echt mentaal gestoord zijn om dingen die uit zijn mond komen serieus te nemen.
twitter:RasimOzan_K twitterde op zondag 16-06-2013 om 00:24:59Adalet masası'ndan atılan tweetlerin benle, bizim programla ilgisi yoktur... reageer retweet
twitter:RasimOzan_K twitterde op zondag 16-06-2013 om 00:32:00Manyağın biri o hesabı ele geçirmiş, fake hesaplarımı da dikkate almayın... uydurma hesapları açanlara da dava açıyorum... reageer retweet
Lees eerst goed wat ik schrijf!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom zou het een leugen zijn. Is het zo vreemd dat ze mogelijk sex hebben gehad in tenten?
Nee, verzinnen niet, maar herhalen, dat doen ze gretig. Ik durf er wat onder te verwedden dat we over die 'gebruikte condooms' nog regelmatig zullen horen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:12 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nee joh.
De leugens die ze nu verspreiden daar word ik ziek van.
Wie gaat nou condooms bewaren.
Gasten kunnen niet eens geloofwaardige leugens verzinnen.
Zie je. Zo makkelijk te manipuleren allemaal.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]twitter:RasimOzan_K twitterde op zondag 16-06-2013 om 00:24:59Adalet masası'ndan atılan tweetlerin benle, bizim programla ilgisi yoktur... reageer retweet
twitter:RasimOzan_K twitterde op zondag 16-06-2013 om 00:32:00Manyağın biri o hesabı ele geçirmiş, fake hesaplarımı da dikkate almayın... uydurma hesapları açanlara da dava açıyorum... reageer retweet
Kan deze simpelheid naar ONZquote:Op zondag 16 juni 2013 01:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat het om alevieten gaat
Bewaar jij je condooms ook altijd?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom zou het een leugen zijn. Is het zo vreemd dat ze mogelijk sex hebben gehad in tenten?
Nee, wel mensen die het weg flikkeren. In een park/tent leg je dat gewoon buiten. Wtf is je punt.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef Mercan het volgende:
[..]
Lees eerst goed wat ik schrijf!
Ken jij mensen die gebruikte condooms bewaren???
Honderden; niet een, honderden.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef Mercan het volgende:
[..]
Lees eerst goed wat ik schrijf!
Ken jij mensen die gebruikte condooms bewaren???
Als je buiten verblijft en niet in je huis kan het wel eens op straat terecht komen..... Raar hequote:Op zondag 16 juni 2013 01:15 schreef Theoden het volgende:
[..]
Bewaar jij je condooms ook altijd?
Lief dagboek,
Vandaag 15 juli 2013 heb ik sex gehad met condoom #349, Om dit geweldige gebeuren te vereeuwigen bewaar ik mijn condoom.
*schrijft met stift een nummer op condoom"
Het blijft nog steeds de grootste mongool ooit, van hem zijn zulke berichten wel te verwachten eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]twitter:RasimOzan_K twitterde op zondag 16-06-2013 om 00:24:59Adalet masası'ndan atılan tweetlerin benle, bizim programla ilgisi yoktur... reageer retweet
Ga hier niet andere users bashen!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:14 schreef PSV1990- het volgende:
Die theodon is echt een media schaap ongelofelijk !!
ga eens zlef nadenken !
Het nieuws is dat er 'in sommige tenten honderden gebruikte condooms lagen. Ben je zo dom of speel je het alleen maar.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, wel mensen die het weg flikkeren. In een park/tent leg je dat gewoon buiten. Wtf is je punt.
Laten we het Nederlands houden, oké?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:16 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ga hier niet andere users bashen!
Adam gibi konus!
Tamam.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, wel mensen die het weg flikkeren. In een park/tent leg je dat gewoon buiten. Wtf is je punt.
Die gozer kan niet meer normaal nadenken !quote:Op zondag 16 juni 2013 01:16 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ga hier niet andere users bashen!
Adam gibi konus!
Door die klote nep tweets beginnen die zogenaamde revoluties . gecreeerd door de zionistenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:18 schreef xminator het volgende:
Wat echt het grote nieuws is dat mensen zo dom zijn om elke tweet voor waarheid aan te nemen. Echt treurig.
Aaahh sahbe, lebess?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:18 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Die gozer kan niet meer normaal nadenken !
Ben Marokkaan , geen Turk ...
Erdogan is sowieso niet zo van de condooms, Turken moeten volgens hem fokken als kangals.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, verzinnen niet, maar herhalen, dat doen ze gretig. Ik durf er wat onder te verwedden dat we over die 'gebruikte condooms' nog regelmatig zullen horen.
We zouden die chick in je UI ff naar Taksim moeten sturen om de politie wat relax te maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Erdogan is sowieso niet zo van de condooms, Turken moeten volgens hem fokken als kangals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |