quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
is toch duidelijk rustig fotos maken met zijn alle, als die gewond was waren ze zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gereden.
Geweldig inzicht heb jij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
is toch duidelijk rustig fotos maken met zijn alle, als die gewond was waren ze zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gereden.
Er wonen in Istanbul stad 5 miljoen mensen. De hele metropool heeft 10 miljoen mensen. Dus evenveel mensen als België en nog steeds groot.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, de provincie bedoel je dan neem ik aan?
Maar dan nog....hoeveel protesten wil je erbij hebben.
Ja, dat is wat anders dan meer dan NLquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Er wonen in Istanbul stad 5 miljoen mensen. De hele metropool heeft 10 miljoen mensen. Dus evenveel mensen als België en nog steeds groot.
Gewoon als referendum voorstellen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders dan meer dan NL
Hij gaat toch ook een referendum voorstellen...?
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, door de gebeurtenissen van de laatste paar weken heeft iedereen gezien dat erdogan inderdaad dicteerd in plaats van regeerd zo zal elke beslissing die die neemt op meer en meer weerstand kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef aerdt het volgende:
Slim gespeeld door Erdogan. Je doet een paar concessies waardoor er een tweedeling ontstaat onder demonstranten, je plant een grote rally voor je supporters om je macht te laten zien (niet naar de demonstranten toe, maar naar de internationale media en de bevolking) en daarna veeg je het plein schoon. Divide and conquer.
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat het backfires en dat iedereen morgen weer op het plein staat vanwege het 'politie geweld', maar ik denk dat het momentum voorbij is.
Niet anders dan het gezemel van Erdogan en zijn kudde dus, amusant evenals intressant dat wel ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben dol op complottheorieen, sluit ze zeker niet uit, maar anti-Erdoganisten schermen te pas en ontepas met externe argumenten om hun eigen falen niet onder ogen te hoeven komen. Dat is zwak.
------
Alternatieve link: http://www.dha.com.tr/dhayayin-2/
Turkse rechters zijn de poppen van Erdogan dus dat heeft weinig nut.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef Mercan het volgende:
Ja het gaat LOS!
Gister was er nog beloofd dat ze de uitspraken van de rechter zouden afwachten!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:22 schreef Triggershot het volgende:
Opgeruimd staat netjes, gelukkig hebben ze de foto's nog.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:26 schreef aerdt het volgende:
Een demonstrant blijkbaar onder een TOMA terechtgekomen. Zou gewond zijn, maar onduidelijk hoe ernstig
[ afbeelding ]
Haha ja "terechtgekomen" ofwel in de volkmond bruut overreden door agenten van het turkse regime.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:26 schreef aerdt het volgende:
Een demonstrant blijkbaar onder een TOMA terechtgekomen. Zou gewond zijn, maar onduidelijk hoe ernstig
[ afbeelding ]
Ik woon deels hier, deels daar. Daar ongeveer 400 meter van het Gezi Park. Op dit moment ben ik in Nederland.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef Che_ het volgende:
HiZ, jij woont in Istanbul? Nederlands of Turks?
Dan krijg je toch gewoon die straatgevechten in de buurt eromheen? Dat gebeurt altijd bij grotere demonstraties; dan zie ik ook altijd groepen door mijn straat heenrennen met de politie erachteraan. En dan iets later gaat het weer terug richting plein.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:32 schreef aerdt het volgende:
Alle wegen richting Taksim zouden nu zijn afgesloten om te voorkomen dat er demonstranten bijkomen
[ afbeelding ]
Absolute getallen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:39 schreef Mercan het volgende:
Voor de cijferfetisjisten onder ons.
[ afbeelding ]
Eh, ik heb de crisis van 2001 uit eerste hand meegemaakt, was reden om weer in Nederland te gaan werken voor mij. Cijfers waaruit moet blijken dat het nu allemaal slechter is zou ik met een stevige pot zout nemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:39 schreef Mercan het volgende:
Voor de cijferfetisjisten onder ons.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |