Niet zo generaliseren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hippies gaan niet met stenen gooien, man.
Hoe had je dat 'uitbreiden' precies in gedachte?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze Gezi park gewoon niet uitbreiden in plaats van een winkelcentrum neer te zetten.
Precies, het Gezi park zou juist weer vergroot moeten worden naar zijn oude omvang zodat het monument weer deel uitmaakt van het park. Net zoals dat vroeger was, dat je vanaf Istiklal uitkwam op het park (wel voor mijn tijd). Dat was veel mooier dan wat ze nu van plan waren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze Gezi park gewoon niet uitbreiden in plaats van een winkelcentrum neer te zetten.
Sommige mensen..quote:Sena Ankaralii Polis bu sefer biber gazi kullanmasin direk kursuna dizsinler !!! Laftan anlamayan dayaktan anlar dayaktan anlamayan belki kursundan anlar! Zibidiler.
6 minutes ago via mobile · Like · 4
In oude staat terugbrengen dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe had je dat 'uitbreiden' precies in gedachte?
Ataturk cultuur centrum, de moskee en de hele wijk eromheen platgooien en even groot maken als het Central Park in New York. De kerk moet maar overigens verplaatst worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe had je dat 'uitbreiden' precies in gedachte?
Niet eens, de hele tijd werd ze alleen maar gevraagd om alle publieke ruimtes niet te bezetten, maar te openen voor gebruik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef deleriouz het volgende:
Kamp wordt afgebroken, alle hıppıeş naar huiş!
Ja manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ataturk cultuur centrum, de moskee en de hele wijk eromheen platgooien en even groot maken als het Central Park in New York.
Omdat er op een paar plekken PKK staat wil nog niet zeggen dat het allemaal PKK is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dit zijn geen hippies, man.
Er staat overal "PKK".
Wat wilde jij dan doen?quote:
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:09 schreef Mercan het volgende:
[..]
Omdat er op een paar plekken PKK staat wil nog niet zeggen dat het allemaal PKK is.
En het kan ook bewust op de muren gezet zijn, door de mensen die voor de overheid werken.
Ja, Istanbul heeft meer inwoners dan Nederland en heeft amper groen, behalve aan de zeekant.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon wat ze nu willen.
Even groot als Central Park zegt ie
Welke moskee? Die Mescit die door Vermeulen is opgewaardeerd tot moskee in de Volkskrant? Over gebouwen die afgebroken zouden moeten worden; dan moet je de andere kant op kijken, het Ceylan, Hyatt, Divan, Ritz-Carlton zouden eerder tegen de vlakte moeten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ataturk cultuur centrum, de moskee en de hele wijk eromheen platgooien en even groot maken als het Central Park in New York. De kerk moet maar overigens verplaatst worden.
Ja, de provincie bedoel je dan neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:11 schreef Mathemaat het volgende:
Ja, Istanbul heeft meer inwoners dan Nederland
Is er geen moskee? Ja, ik ben nooit in Istanbul geweest, behalve als kind.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Welke moskee? Die Mescit die door Vermeulen is opgewaardeerd tot moskee in de Volkskrant? Over gebouwen die afgebroken zouden moeten worden; dan moet je de andere kant op kijken, het Ceylan, Hyatt, Divan, Ritz-Carlton zouden eerder tegen de vlakte moeten.
Dode? Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef PrepperNL het volgende:
zo te zien wordt er weer een dode door politiegeweld weggedragen door de vreedzame burger demonstranten.
Ik denk niet dat het een dode is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef PrepperNL het volgende:
zo te zien wordt er weer een dode door politiegeweld weggedragen door de vreedzame burger demonstranten.
Hoe dan ook, landverrader.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef Che_ het volgende:
HiZ, jij woont in Istanbul? Nederlands of Turks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |