Betaal jij dan hun salaris?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef Theoden het volgende:
[ afbeelding ]
@Mercan foto is Bogazici koprusu
en check foto hierboven ... geen enkele politie heeft ID nummer ... zo duidelijk wat ze aan het doen zijn. Ik snap het niet. Zijn die politiemannen geen mensen? Hebben ze geen eer?
Had ik al gepostquote:Op zondag 16 juni 2013 00:38 schreef Theoden het volgende:
Ne habersin, ne TURK. Bedankt voor het slaan.
Geen enkel bedrag kan mij overhalen om mijn eigen volk aan te vallen zoals zei doen ... Geen miljard. Ze hebben geen eer, geen gevoel. Ze zijn gewoon robots.quote:
Als je een gezin hebt praat je wel anders.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef Theoden het volgende:
[..]
Geen enkel bedrag kan mij overhalen om mijn eigen volk aan te vallen zoals zei doen ... Geen miljard. Ze hebben geen eer, geen gevoel. Ze zijn gewoon robots.
Ik heb een gezin en dan nog. Liever dat ik met mijn eer en menselijkheid honger heb dan dat ik mijn eer en menselijkheid kwijt raak.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt praat je wel anders.
Je hebt het geloof in de mens verloren Zargon?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt praat je wel anders.
Je gaat je salaris heus niet riskeren als je moet zorgen voor een vrouw en kind(eren). Allemaal leuk en wel dat je over eer en menselijkheid begint, maar mensen denken altijd eerst aan zichzelf. De politie doet het ook niet voor hun lol.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik heb een gezin en dan nog. Liever dat ik met mijn eer en menselijkheid honger heb dan dat ik mijn eer en menselijkheid kwijt raak.
Over domme papegaaien gesproken. Enig idee wat je nu zegt?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef HiZ het volgende:
Nou, dit is dus wat Erdogan wilde; het begin van een burgeroorlog.
Punt is dat zij slechts de orders opvolgen van hun superieuren. Als ze weigeren hun werk uit te voeren, wie gaat dan hun salaris betalen. De demonstranten in ieder geval niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef Mercan het volgende:
[..]
Dus geld gaat bij jou boven menselijkheid?
Het klinkt belachelijk, mee eens. Echter, alles wat Erdogan vanaf het begin heeft gedaan laat me dit helaas ook denken. Ik kan gewoon geen ENKEL andere beredenering verzinnen. Behalve dat hij fucking dom is, maar dat betwijfel ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Over domme papegaaien gesproken. Enig idee wat je nu zegt?
Nee dat wil Israel en amerika en die domme hippies trappen er in en gaan rellen !!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef HiZ het volgende:
Nou, dit is dus wat Erdogan wilde; het begin van een burgeroorlog.
Dus als iemand jou salaris betaald ben jij zijn slaaf!!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef Hierro het volgende:
[..]
Punt is dat zij slechts de orders opvolgen van hun superieuren. Als ze weigeren hun werk uit te voeren, wie gaat dan hun salaris betalen. De demonstranten in ieder geval niet.
Als zij hun werk neerleggen dan is dit over en heeft Erdogan niks meer om het volk onder druk te zetten.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef Hierro het volgende:
[..]
Punt is dat zij slechts de orders opvolgen van hun superieuren. Als ze weigeren hun werk uit te voeren, wie gaat dan hun salaris betalen. De demonstranten in ieder geval niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |